Hirveä vinkuminen, kun nuoret yrittävät
https://yle.fi/uutiset/3-12015595
Perus suomimeininkiä kommenteissa. Mites esim. Terveydenhuolto ja koulutus turvataan jos yrittäminen kielletään? Miksei puhuta väestönkasvun hillitsemisestä? Aina halutaan vaan lisääntyä mutta kieltää kaikki ilo (paitsi seksi joka johtaa väestönkasvuun).
Kommentit (7)
"Huulipunaa ei kukaan tarvitse"
Eiköhän jo ekassa kommentissa vähätellä nimenomaan naisia ja naisyrittäjyyttä. Ei ihme etteivät korkeakoulutetut naiset halua Suomeen jäädä.
Vierailija kirjoitti:
"Huulipunaa ei kukaan tarvitse"
Eiköhän jo ekassa kommentissa vähätellä nimenomaan naisia ja naisyrittäjyyttä. Ei ihme etteivät korkeakoulutetut naiset halua Suomeen jäädä.
SiNä vähättelet naisia, jos naiset mielestäsi tarvitsevat huulipunaa.
Mitä laajemmalle saadaan ulotettua ympäristöllisesti kestävät tuotteet, ja pakkaukset.
Se on ihan sama käyttääkö joku huulipunaa tai vessapaperia, mutta on paljon niitä jotka käyttävät.
Minä en käytä meikkejä enkä väkerrä tukkaa. Kaikki vaatteet alusvaatteita lukuunottamatta ovat jollain tavalla kierrätettyjä, koska minulla ei ole varaa ostella 20€ maksavia paitoja jotka menevät ekassa pesussa pilalle.
Itse olen sitä mieltä että on yksinkertaisesti lakattava kuluttamasta (ihan kaikkea turhaa) , mutta koska näin ei tule käymään, on hyvä jos kaikki turha on mahdollisimman ympäristöystävällistä.
Tuo voisi laittaa aasian markkinoille tavaraa. Siellä riittää turhuuden kuluttajaa.
Tuo on kyllä huvittavaa että väestönkasvusta puhuminen on tabu, mutta kaikesta muusta kyllä jauhetaan vihamieliseen sävyyn, varsinkin naisten hyvinvointiin liittyvistä palveluista ja tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä laajemmalle saadaan ulotettua ympäristöllisesti kestävät tuotteet, ja pakkaukset.
Se on ihan sama käyttääkö joku huulipunaa tai vessapaperia, mutta on paljon niitä jotka käyttävät.
Minä en käytä meikkejä enkä väkerrä tukkaa. Kaikki vaatteet alusvaatteita lukuunottamatta ovat jollain tavalla kierrätettyjä, koska minulla ei ole varaa ostella 20€ maksavia paitoja jotka menevät ekassa pesussa pilalle.
Itse olen sitä mieltä että on yksinkertaisesti lakattava kuluttamasta (ihan kaikkea turhaa) , mutta koska näin ei tule käymään, on hyvä jos kaikki turha on mahdollisimman ympäristöystävällistä.
Jahas, jostain syystä poistui alituslauseesta alku. Eli sitä parempi mitä laajemmalle.
Kateus, joka verhotaan huoleen ilmastosta.