Miksi miehen ex pitää yhteyttä?
Kyseessä ex jo vuosien takaa. Yhdessä olivat vain hetken aikaa kaukosuhteessa. Suhde ei toiminut pitkän välimatkan ja elämäntilanteiden erilaisuuden vuoksi. Nainen tietoinen minusta ja mies seurustellut toisenkin kanssa tämän eronsa jälkeen. Tulin eilen kotiin ja mies puhui puhelua. Kertoi exänsä soittaneen ja kysyneen kuulumisia. Kysyin kuinka usein ovat yhteyksissä. Mies kertoi etteivät ole juurikaan, oli vaan jostain syystä nyt soitellut. Joskus saattavat viestillä vaihtaa kuulumiset. Asiahan ei periaatteessa ole mulle ongelma jos yhteydenpito on tähän malliin avointa. Mietin vain naisen motiivia yhtäkkiseen puheluun? Mulla itsellä takana pitkäkin suhde (7v) mutten ajattelisikaan soittavani tälle exälle kuulumisia, en vaikka ero tapahtui hyvässä hengessä aikoja sitten. Nykyisen kumppanin kanssa olemme olleet nyt 2 vuotta yhdessä. Asumme myös yhdessä.
Kommentit (9)
Ehkä kaipaa vaan juttuseuraa. Itse olen paras kaveri 8 v takaisen exäni kanssa. Ex on uudessa parisuhteessa, minä en. Mitäpä siinä ihmeellistä. Ollaan todelliset sielunystävät, vaikka ei parisuhde- ja seksimielessä yhteen sovitakaan. Kavereina sitäkin paremmin.
Jaa. Jos täällä ei ole miehen exää vastaamassa niin mistäs me se tiedettäisi.🤷♀️
Mies kertoi puhelussa mm vaihtaneen työpaikkaa. On ollut vuoden uudessa työssä, li eivät kovin usein ainakaan kuulumisia vaihda. Siksi ihmettelen tätä yhtäkkistä soittelua. No tottahan se on ettei motiivi näin selviä, jäi vaan kummastuttamaan kun itse en tosiaan exälle alkaisi noin vaan soittamaan kuulumisia.
Minulla on yksi exä hyvänä ystävänä. Mitään seksuaalista ei ole ollut eron jälkeen edes silloin, kun molemmat olimme sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi exä hyvänä ystävänä. Mitään seksuaalista ei ole ollut eron jälkeen edes silloin, kun molemmat olimme sinkkuja.
Niin siis sitä just ihmettelen ku eivät ole mitään ystäviä. Eivätkä yhteyksissä säännöllisesti/jos ollenkaan. Myöskin 600km välimatkaa edelleen.
Itse en exien kanssa kyllä kaveeraa. On hyvät ystävät jo muualta kuin entisistä peti kavereista.
Ap
Enpä tiedä ketään, joka haluaisi takaisin parisuhteeseen exänsä kanssa. Ystävyys on sitten taas eri asia.
On joitain asioita, joista olen erinomaien hyvilläni. Yksi niisä on se, että olen kaikkien ex-kumppaneideni kanssa hyvissä tai ainakin asiallisissa väleissä. - Jokainen heistä (naisia ovat) voi halutessaan olla minuun yheydessä, jos niin haluaa ja tykkää. Ja ova joskus haluneetkin. Ja vastaavasti minä voi olla heihin. Ei heitä toki montaa ole ja hetki täytyi mennä, että, kuten sanotaan pöly ensin laskeutui, jotta välimme asettuivat uudempiin uomiinsa. Ja haluan olevan näin mahdollista, vaikka joskus tulevaisuudessa löytäisin uuden kumppanin.
joitain aikoja sitten en ollu valmis aluksi muuten ihan mukavalta vaikuttaneen naisen kanssa yrittämään parisuhteessa oloa. Kiinnosukseni sammutti hyvin tehokkaasti se, että ne muutamat kerrat, kun hän joutui tai muutoin tuli kertoneeksi ex-kumppanistaan (lapsesnsa isästä) olivat kaikin osin negatiivisia. - Jos hänen prisuhteensa tämän miehen kanssa olisi päättynyt vasa verraten lyhy aika siten niin olsiin ehkä ymmäränyt mutta kun uosta suhteesta on jo aikaa useita vuosia, niin jokin särähti korvissani.
Olisi nyt edes yrittäny sanoa jotain, edes neutraalia. Kun nyt noin muutaman kerran tuli tilanne, ettei voinut välttyä siltä, ettei oikein voinut välttyä ex-kumppanista ja tai hänen tekemisestä sanomisesta/ kommentoinnilta kokonaan.
Sillä panettaa.