Järkyttynyt sinkku nainen
Onko todella deittisovelluksissa vain miehiä, jotka muutaman viestin jälkeen luettelevat seksimieltymyksiään. Seksi sitä ja seksi tätä! Olen itse seksuaalinen nainen, mutta kaipaan todellista parisuhdetta, joka toimisi monella eri osa-alueella. Olen varmasti vanhanaikainen, mutta uskon todelliseen rakkauteen. Mihinkä tää maailma on menossa? Kyseessä kuitenkin keski-ikäistyvät miehet jotka näitä härskejä viestejä lähettelee. Parempi varmasti yksin. Ei minulla enää luotto riitä, että jossain joku minua varten olisi.
Kommentit (79)
Minusta tuntuu että vaikka sanoisi etsivänsä vain platonisia ystäviä, miesten jutut menee netissä tosi nopeasti tohon "seksi sitä ja seksi tätä". Vaikka itse pitää keskustelun asiallisena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin odotan anaaliseksiä viimeistään kolmansilla treffeillä.
Onnistuu :)
Mites isoa poju kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet deittisivuilla eivät jotenkin hahmota tai ymmärrä, ettei monet naiset halua puhua seksistä tuntemattomien miesten kanssa tai kokevat sen vastenmieliseksi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, että nainen olisi muutoin seksinvastainen.
Mieshistä seksistä puhuminen vieraalle naiselle on kai jännittävää tai kiihottavaa.
Onko sinusta miehet yksin vastuussa tässä asiassa? Miten toimit kun saat sen törkyviestin? Miehen pitäisi kuin itsestään alkaa hahmottamaa niitä asioita? Yksinhuoltajaperheitä, joissa nainen on se ainoa vanhempi on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskoulussa tilanne on kuta kuinkin sama ja lapset viettävät suurinman osan valveilla oloajastaan naisten kanssa. He saavat sen miehen mallin ja kaiken muunkin sieltä mistä naisetkin tänä päivänä prisessaharhansa, netistä.
Kun nainen saa törkyviestin tai häntä häiritää hän tekee julkisen somejaon viiden vuoden päästä tai kirjoitta siitä ajanvietteellä käyttettävällä palsalla. Se on turha sanoa ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua ja sanoa ettei tuollaine käytös ole sopivaa.
Narsisti käänsi miesten törkyviestitkin naisen syyksi. Aina on joo naisten syy, kun miehet käyttäytyvät huonosti. Mitä jos miehet menisivät joskus itseensä ja kantaisivat vastuun käytöksestään?
Tämän takia yli 35-vuotiaita miehiä ei kannata treffailla nettitreffeissä. He etsivät vain seksiä ja ovat kyvyttömiä sitoutumaan. Nuorena vitsa väännetään ja vanha koira ei opi istumaan.
Eli tapailetko eron jälkeen mieluummin lasta vai oletko mieluummin sinkku?
No?
Tämä on oikeasti suuri ongelma.
Yritän etsiä aitoa rakkautta ja elämänkumppania, kerron ihan suoraan profiilissani olevani aseksuaaali ja SILTI, SILTI mä saan seksiviestejä. Jos joku näistä on vaivautunut lukemaan profiilin, niin saan viestejä joissa lupaamat ”saavansa minut toisiin aatoksiin”.
Siis miten paljon näitä koopää-miehiä, ei yhtään kunnioita toisten rajoja!
Vierailija kirjoitti:
Estoisten ja ahdasmielisten ei kannata deittailla miehiä jotka tykkää seksistä.
Olen nuori, seksistä tykkäävä nainen. En voi silti sietää näitä äijiä, jotka tosiaan muutaman yhteydenoton jälkeen siirtyvät tosi ällöihin puheisiin. "Lähetä mulle käytetyt pikkarit". "Mä haluun p....a sua p.....n". jne. Ja perässä tulee kuva pelkästä patukasta. Siis miehet hei, vähän fiksuutta edes!!
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että vaikka sanoisi etsivänsä vain platonisia ystäviä, miesten jutut menee netissä tosi nopeasti tohon "seksi sitä ja seksi tätä". Vaikka itse pitää keskustelun asiallisena.
Kyllä minä 44v miehenä kykenen keskustelemaan pitkäänkin etten mainitse seksiä. Käynyt monia mukavia viesittelyitä eri naisten kanssa ilman kummankaan puhumista seksistä. Voisiko olla, että tässäkään asiassa miehet eivät muodosta yhtenäistä joukkoa tekoineen?
Ei se tee kenestäkään estoista tai ahdasmielistä jos ei ole kiinnostunut/tykkää/halua seksiä.
Tällaiset, jotka yrittävät nimittelyllä saada haluamansa läpi tai muuten vain tuottaa pahaa mieltä, ovat niitä pahimpia ihmissaastoja.
Ketään ei pidä haukkua millään nimillä.
No eiköhän muinaisen Roomankin aikana ollut tuollaisia rivoja puhuvia setämiehiä yrittämässä naisia. Seinämaalauksetkin oli täynnä sen ajan dickpickejä. Eli ei liene uusi ilmiö. Valitettavasti en tiedä mitä asialle voisi tehdä, kun profiilissa oleva teksti joka ilmaisee että vain tosimielessä liikkeellä ei tehoa noihin pervoihin. Pitää vaan luottaa että joku oikeasti hyvä mies tulee vastaan jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet deittisivuilla eivät jotenkin hahmota tai ymmärrä, ettei monet naiset halua puhua seksistä tuntemattomien miesten kanssa tai kokevat sen vastenmieliseksi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, että nainen olisi muutoin seksinvastainen.
Mieshistä seksistä puhuminen vieraalle naiselle on kai jännittävää tai kiihottavaa.
Onko sinusta miehet yksin vastuussa tässä asiassa? Miten toimit kun saat sen törkyviestin? Miehen pitäisi kuin itsestään alkaa hahmottamaa niitä asioita? Yksinhuoltajaperheitä, joissa nainen on se ainoa vanhempi on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskoulussa tilanne on kuta kuinkin sama ja lapset viettävät suurinman osan valveilla oloajastaan naisten kanssa. He saavat sen miehen mallin ja kaiken muunkin sieltä mistä naisetkin tänä päivänä prisessaharhansa, netistä.
Kun nainen saa törkyviestin tai häntä häiritää hän tekee julkisen somejaon viiden vuoden päästä tai kirjoitta siitä ajanvietteellä käyttettävällä palsalla. Se on turha sanoa ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua ja sanoa ettei tuollaine käytös ole sopivaa.
Narsisti käänsi miesten törkyviestitkin naisen syyksi. Aina on joo naisten syy, kun miehet käyttäytyvät huonosti. Mitä jos miehet menisivät joskus itseensä ja kantaisivat vastuun käytöksestään?
Tämän takia yli 35-vuotiaita miehiä ei kannata treffailla nettitreffeissä. He etsivät vain seksiä ja ovat kyvyttömiä sitoutumaan. Nuorena vitsa väännetään ja vanha koira ei opi istumaan.
Meinasitko tosissasi, että 40- tai 50-vuotias nainen saisi alle 35-vuotiaat miehet innostumaan treffailusta. Aika hyvä läppä. Näyttäisi siltä että kun 35-vuotiaana markkina-arvot pyörähtää ympäri, niin osa miehistä jää herkuttelemaan tilanteella. Sama juttuhan se on 20-vuotiailla mutta toisin päin. Nätit prinsessat vaihtelee miehiä, koska siinä iässä nainen on paljon ikäisiään miehiä suositumpi. Kokeillaan kaikennäköisiä miehiä ja kyllästytään (alkaa ahdistaa) ja vaihdetaan taas.
Vaan 35-vuotiaana tilanne keikahtaa toisin päin ja miehet pääsevät vuorostaan sikailemaan. Vaikeapa tätä on ainakaan menneisyydessä sarjadeittailleen naisen tuomita. Ja kun asetelma on miehille edullinen, niin tehdään suorasukaisia seksiehdotuksia. Jos nainen siitä loukkaantuu, niin ei mitään kun on kymmeniä vastaavia heti tarjolla. Miehillä ei ole mitään intressiä lämmitellä naista viikkotolkulla, jos toinen yhtä nätti ja kiva suostuu heti kaikkeen.
Itse toivoisin että panostettaisiin enemmän rakkauteen ja pitkiin parisuhteisiin, mutta sehän on monen mielestä vanhanaikaista. Että kai tämä seksuaalinen elostelu ja seksuaalisen vallan hyväksikäyttö puolin ja toisin on sitten valtaosan mielestä parasta. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkat keskustelua seksi sitä ja seksiä tätä ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko tosissasi, että 40- tai 50-vuotias nainen saisi alle 35-vuotiaat miehet innostumaan treffailusta. Aika hyvä läppä. Näyttäisi siltä että kun 35-vuotiaana markkina-arvot pyörähtää ympäri, niin osa miehistä jää herkuttelemaan tilanteella. Sama juttuhan se on 20-vuotiailla mutta toisin päin. Nätit prinsessat vaihtelee miehiä, koska siinä iässä nainen on paljon ikäisiään miehiä suositumpi. Kokeillaan kaikennäköisiä miehiä ja kyllästytään (alkaa ahdistaa) ja vaihdetaan taas.
Vaan 35-vuotiaana tilanne keikahtaa toisin päin ja miehet pääsevät vuorostaan sikailemaan. Vaikeapa tätä on ainakaan menneisyydessä sarjadeittailleen naisen tuomita. Ja kun asetelma on miehille edullinen, niin tehdään suorasukaisia seksiehdotuksia. Jos nainen siitä loukkaantuu, niin ei mitään kun on kymmeniä vastaavia heti tarjolla. Miehillä ei ole mitään intressiä lämmitellä naista viikkotolkulla, jos toinen yhtä nätti ja kiva suostuu heti kaikkeen.
Itse toivoisin että panostettaisiin enemmän rakkauteen ja pitkiin parisuhteisiin, mutta sehän on monen mielestä vanhanaikaista. Että kai tämä seksuaalinen elostelu ja seksuaalisen vallan hyväksikäyttö puolin ja toisin on sitten valtaosan mielestä parasta. Sitä saa mitä tilaa.
LOL Dream on mate.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän muinaisen Roomankin aikana ollut tuollaisia rivoja puhuvia setämiehiä yrittämässä naisia. Seinämaalauksetkin oli täynnä sen ajan dickpickejä. Eli ei liene uusi ilmiö. Valitettavasti en tiedä mitä asialle voisi tehdä, kun profiilissa oleva teksti joka ilmaisee että vain tosimielessä liikkeellä ei tehoa noihin pervoihin. Pitää vaan luottaa että joku oikeasti hyvä mies tulee vastaan jossain vaiheessa.
Sitä se on, että pitää osata laittaa nuo käyttäyvän puutteellisuuden piikkiin ja unohtaa. Ja kannattaa hankkia ns deittipuhelin, joka saa rallatta ihan rauhassa häiriimättä sitä arkea.
Samaa huomannut kirjoitti:
Olen itse ainoastaan FB Datingissa ja mulla on sellanen kokemus näin keski-ikäisenä naisena että valtaosa siellä ainakin hakee seksiä tai pitää sitä ajanvietteenä tai markkina-arvon testerinä.. Tosin ne valikotkin on huonot, vaihtoehtoina on esim. "rento yhdessäolo" mikä tarkoittanee seksiä. Ne, joilla ei ole mitään esittelyä ja tykkäilevät lähinnä viikonloppuöisin, naukuvat taatusti ainoastaan seksiä. En tosin ymmärrä onko siellä ketään oikeaa parisuhdetta etsivää kun eivät matchin jälkeen sanaakaan sano. Joku saattaa vastata lyhyesti mutta sen jälkeen ei juuri kuulu. kannattaako siis painaa sitä sydäntä jos ei oikeasti kiinnosta ? kirjoittaisivat suoraan sitten siihen että vain seksiä, muu ei kiinnosta.
On muutenkin elämässä välittynyt näinä aikoina kuva, että miehiä ei tunnu kiinnostavan sitoutuminen. Srksiä ja hauskanpitoa kavereiden kanssa ja harrastuksia, läjäpäin harrastuksia. Eli kaikkea kivaa vaan koko ajan.
Miksi pitäisi ehdoin tahdoin haluta jotain ei-kivaa?
Jos miehet haluavat sinulta vain seksiä, niin eikö se kerro että sulla ei ole niille miehille muuta tarjottavaa. Eli sinulla on ulkonäkö kunnossa, mutta luonne on mitä sattuu. Minulla ongelma on päinvastoin. Naispuoleisia ystäviä on niin paljon että ne tappelee jo keskenäänki, mutta seksistä ja parisuhteesta ne ei ole kiinnostuneita mun kanssa.
Kyllä on, siksi en mene tinderiin. Deittailu on muutenkin haastavaa,
joten miksi laittaisin vielä lisää esteitä mukavan ihmisen löytämiseksi.
Mies olen.
Jos deittipalstalla koen jonkun naisen erittäin kiinnostavaksi parisuhdemielessä, en koskaan lähettele mitään seksiviestejä hänelle tutustumisvaiheessa.
Mutta sellaisten naisten kohdalla joissa en näe parisuhdepotentiaalia saatan lähettää seksiehdotuksia, koska miksipä ei. Välillä ne ehdotukset johtaa seksiin, ja eiköhän meistä valtaosa halua aina välillä harrastaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
ja mistähän sinäkään olet milloin viimeksi miestä edes etsinyt?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti suuri ongelma.
Yritän etsiä aitoa rakkautta ja elämänkumppania, kerron ihan suoraan profiilissani olevani aseksuaaali ja SILTI, SILTI mä saan seksiviestejä. Jos joku näistä on vaivautunut lukemaan profiilin, niin saan viestejä joissa lupaamat ”saavansa minut toisiin aatoksiin”.
Siis miten paljon näitä koopää-miehiä, ei yhtään kunnioita toisten rajoja!
voi kamalaa, oletko ollut johonkin kriisipalveluun yhteydessä?
pakkoko siellä panosovelluksissa on roikkua, jos et edes seksiä halua?
Niin, enää ei tarvite valehdella saadakseen seksiä. Vai mistä luulette, että esim puumailmiössä on kyse? Heistätähän on lähes ylitarjontaa seksisuhdemarkkinoilla.