Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 VUOTIAS JA AIVAN UPEA KROPPA!

Vierailija
17.07.2014 |

Jäi ihan suu auki! :O Mikä on tekosyysi ettet näytä häneltä! :D

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288715264363.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa hällä olla myös "hyvät" geenit 

Vierailija
2/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut mallin mitoissa vaikka hoikka olen aina ollut. Minulla ei ole aikaa treenata eikä mahdollisuuksia koko ajan hoidattaa kroppaa eri tavoin. Lähelle tuota omissa ruumiinrakenteeni rajoissa voisin päästä jos olisi kaikki samat keinot käytössä kuin kansainvälisillä julkkismalleilla, koska vielä ei näy käsivarsissa tms. mitään lässähdyksen merkkejä.

Siinäpä tärkeimmät syyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi näyttää häneltä. Jos haluaisin, niin ei itsekuri riitä syömättömyyteen ja ylenmääräiseen liikuntaan.

Vierailija
4/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tekosyytä, on vain oikein hyvä syy: minulla ei ole samanlaisia geenejä kuin tuolla kaunottarella.

Vai oletko sitä mieltä, että päätä lyhyempi, leveälantioinen, rintamuksesta jo kaksikymppisenä riipahtanut töpselinenä, jonka ammattina ei ole oma vartalo, voisi jotenkin kuroa kiinni Macphersonin viisikymppisiinsä mennessä? Kerropa minulle, niin yritän! (Ja lähetä sitten omakuvasi, niin vertaillaan.)

Vierailija
5/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttää häneltä?

Vierailija
6/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyyni: en voi käyttää kuvankäsittelyä in riöl laif.

Vierailija
7/8 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:41"]

Minulla ei ole tekosyytä, on vain oikein hyvä syy: minulla ei ole samanlaisia geenejä kuin tuolla kaunottarella.

Vai oletko sitä mieltä, että päätä lyhyempi, leveälantioinen, rintamuksesta jo kaksikymppisenä riipahtanut töpselinenä, jonka ammattina ei ole oma vartalo, voisi jotenkin kuroa kiinni Macphersonin viisikymppisiinsä mennessä? Kerropa minulle, niin yritän! (Ja lähetä sitten omakuvasi, niin vertaillaan.)

[/quote]

Tarkoitin lähinnä miksi et ole yhtä timmi oman ruuminrakenteesi sisällä. Ap.

Vierailija
8/8 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:41"]

[/quote]

Tarkoitin lähinnä miksi et ole yhtä timmi oman ruuminrakenteesi sisällä. Ap.

[/quote]

Olenhan minä. Mutta et sinä minua upeakroppaiseksi tulisi nimittelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi