Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt on menty siihen, että joudun nukkumaan eteisen lattialla

Vierailija
17.07.2014 |

Ettei teini karkaa yöllä. Mitä jos oisin silloin 15v sitten ottanut vaan koiran..

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:39"]Mitä tässä on taustalla? Miksi karkailee? Eikö saa olla ulkona myöhään, vai?? Karkaako ryyppäämään, juhlimaan, oleskelemaan kavereiden kanssa, tyttöihin? Mihin aikaan yleensä karkaa? Jokuhan tässä on nyt ongelma. Oletko liian tiukka rajoissasi? Pitääkö nukkumassa olla lomallakin klo. 22 vai saako valvoa? Luulen teinillä olevan vapaudenkaipuu, kun kotona on liian nuttura kireellä oleva äiti.

tulee kotiin klo 23-23.30 sopimuksesta riipuen. Karkaa ilmeisesti kahden maissa yöllä. En tiedä mihin ja miksi, ei kerro. Ei haise alkolle, ei ole humalassa.ap

Mä karkasin teininä välillä öisin ihan vaa istumaan parhaankaverin kanssa läheisen joen laiturille ja juteltiin vaan elämästä siinä useita tunteja ja uitettiin varpaita. Hiippailtiin kotiin kun vanhempien heräämis aika alkoi lähestyä. Ei se karkaaminen aina ole pahantekoa varten.  Mitä pahaa siinä on jos ei nukuta ja haluaa lähteä ulos? Kesäloma ja kaikki.

Vierailija
82/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Kyllä se teini siitä sun ohi pääsee jos nukut. Mitä jos ottaisit yhteyttä esim. koulukuraattoriin, luokanvalvojaan tai muualle kouluterveydenhuoltoon ja pohtisitte asiaa yhdessä. Saisi teinikin ehkä älliä päähänsä.

Miten ihmeessä se nyt luokanvalvojalle kuuluu jos lapsi karkaa kotoa kesälomalla? Jos ei tule kouluun niin sitten on luokanvalvojan asia. En minä ainakaan edes kehtaisi tuollaisesta soittaa luokanvalvojalle. Kurrattorille ja koiluterveydenhuoltoon kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on teinejä! Niitten kuuluukin valvoa yöllä ja olla vähän tyhmiä.

Jos ei kuvioissa ole alkoholia tms. vaarallista niin mitä voi tapahtua jos kavereiden kanssa hengaa kesälomalla öisinkin?

Meinaatko, että ei voi päätyä raiskatuksi ja hakatuksi ja tapetuksi, jos ei itse ole kännissä?

Teinien ei kuulu olla tyhmiä eikä teinien kuulu karata. Teinien kuuluu totella vanhempiaan, joilta saa elatuksen, katon päänsä päälle ja mahdollisesti viikkorahaa ja mopon ja harrastuksia sun muita. Sitten kun on täysi-ikäinen ja asuu oman katon alla, voi tehdä mitä itse haluaa.

Vierailija
84/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan surutta vakoilusoftat sen puhelimeen. Luet kaikki whatsapp viestit, kuuntelet kaikki puhelut ja katsot gps:än avulla missä käy. Ei noi teinit mitään ruudinkeksijöitä ole ja on helppoa olan yli urkkia kuvio tai salasana kun se avaa sen. Meidän teini luuli olevansa niin fiksu kun oli laittanut sormenjälkitunnustimenkin päälle. Nooh, nukkuessa sen sormen avulla sitten avattiin kännykkä ja laitettiin thetruthspy vakoilusofta.

Selvisi se että se oli käyttänyt ja diilannut kannabista essoa piriä koksua yms. Oli kaverin kanssa vuokrannut landelta talon jossa se oli viljellyt kannabista. Ollut yksi päätekijöistä kotibileissä joissa asunto laitettiin paskaksi ja näpistellyt kaupoista minkä ehti. Vakisäätöjä sillä oli 4 kpl tyttöystävän lisäksi. Oli tarjonnut huumeita seksiä vastaan ja pannut jokaista paljaalla.

Tienestit noista hommista se narkkari oli haudannut metsään. Noilla me sitten laitettiin se amerikkaan teinileirille josta se ei tule pääsemään pariin vuoteen pois. Päivisin se joutuu tekemään rankkaa fyysistä työtä ja niskottelusta tulee kunnon rangaistukset. Kallista on mutta oppiipahan tavoille.

Vierailija
85/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos tahtoo kulkea pihalla jos ei kerran edes juo eikä vedä mitään muutakaan? Mä olin kuuteen asti aamulla ulkona, halusin vaan viettää aikaa kavereiden kanssa ja parantaa maailmaa - ihan selvin päin.

Jutteleppa sille. Lupaa että jos kertoo missä menee ja lupaa soittaa jos on MITÄÄN ongelmia niin saa mennä.

Mulle kaikista tärkeintä oli aina se että tiesin että voin soittaa kotiin vaikka olisin tehnyt tyhmyyksiä. Mun vanhemmat ymmärsi että omat mokat pitää saada tehdä, ei sitä elämää muuten opi. Silti ne oli aina tukena. Sillä kasvatuksella opin luottamaan ja kerroin mitä tein. Ja ihan normaali työssäkäyvä aikuinen mustakin tuli.

Vierailija
86/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, päästä se karkaamaan ja vaihdata lukot ennen kuin se pyrkii takaisin. Sanot että luulit sen muuttaneen omilleen ja itsenäistyneen.

Vierailija
87/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein se karkaa? Viikonloppuöisin vai joka päivä, viikollakin? Montako kertaa on ollut kesän aikana hatkassa?

Jos ei päihteet ole kyseessä niin sitten tulee mieleen, että käy harrastamassa seksiä jonkun kanssa, jota ei halua (vielä) esitellä vanhemmille. Tuossa iässä on aika vaikea löytää hyviä paikkoja päiväsaikaan, kätevämpi karata yöllä salaa jonnekin ja hipsiä sitten takaisin jossain vaiheessa aamua.

Vierailija
88/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jos tahtoo kulkea pihalla jos ei kerran edes juo eikä vedä mitään muutakaan? Mä olin kuuteen asti aamulla ulkona, halusin vaan viettää aikaa kavereiden kanssa ja parantaa maailmaa - ihan selvin päin.

Teinitkin tarvitsevat unta, usko tai älä.

Vierailija
89/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat vaan surutta vakoilusoftat sen puhelimeen. Luet kaikki whatsapp viestit, kuuntelet kaikki puhelut ja katsot gps:än avulla missä käy. Ei noi teinit mitään ruudinkeksijöitä ole ja on helppoa olan yli urkkia kuvio tai salasana kun se avaa sen. Meidän teini luuli olevansa niin fiksu kun oli laittanut sormenjälkitunnustimenkin päälle. Nooh, nukkuessa sen sormen avulla sitten avattiin kännykkä ja laitettiin thetruthspy vakoilusofta.

Selvisi se että se oli käyttänyt ja diilannut kannabista essoa piriä koksua yms. Oli kaverin kanssa vuokrannut landelta talon jossa se oli viljellyt kannabista. Ollut yksi päätekijöistä kotibileissä joissa asunto laitettiin paskaksi ja näpistellyt kaupoista minkä ehti. Vakisäätöjä sillä oli 4 kpl tyttöystävän lisäksi. Oli tarjonnut huumeita seksiä vastaan ja pannut jokaista paljaalla.

Tienestit noista hommista se narkkari oli haudannut metsään. Noilla me sitten laitettiin se amerikkaan teinileirille josta se ei tule pääsemään pariin vuoteen pois. Päivisin se joutuu tekemään rankkaa fyysistä työtä ja niskottelusta tulee kunnon rangaistukset. Kallista on mutta oppiipahan tavoille.

Wau. Ja kaiken ton saitte selville kännykkään asennetulla vakoilusoftalla? On maailma ihmeellinen, varsinkin mielikuvituksessa.

Vierailija
90/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Kyllä se teini siitä sun ohi pääsee jos nukut. Mitä jos ottaisit yhteyttä esim. koulukuraattoriin, luokanvalvojaan tai muualle kouluterveydenhuoltoon ja pohtisitte asiaa yhdessä. Saisi teinikin ehkä älliä päähänsä.

Yölliset kotoa karkaamiset eivät ainakaan luokanvalvojalle kuulu.

Vierailija
91/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:31"]Olin teininä kaverilla yökylässä ja hänen äitinsä ja isänsä nukkuivat oven edessä, mutta niin vaan karattiin... :D

ikkunastako menitte? Me on laitettu ikkunan avaajat piiloon. Ap

Me ostettiin ikkunan avaajat rautakaupasta. Mutsi nukkuu eteisessä että en karkais. Joka yö oon bestiksen kanssa parin ihanan maahanmuuttajan asunnolla. Ne tykkää blondeista. Ei haittaa vaik ovat vähä vanhempii ku me. Ollaan 16 ja ne on jotai 25-30

Vierailija
92/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äidin silmät on sumeat jo/se sanoo maailma on vaarojen karikko/se sama maailma siskosi vei/mä sanon viimeisen sanan, ja se on EI

Vierailija
93/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vähän hulttio teini eli 15-v kävin dokaamassa yms. Kotiin tulin kyllä aina kiltisti enkä koskaan karannut. Siksipä ei koskaan tullut mitään rangaistusta, kun tuli sovitusti puolen yön aikaan kotiin. Koin tämän kunnia-asiana äitiäni kohtaan, vaikka vähän huonoilla teillä olinkin. Ja silloin ei ollut kännyköitä eli mistään ei olisi saanut kiinni.

Nyt olen akateeminen vakityössä käyvä perheenäiti. Voisipa karata lapsilta keskellä yötä nauttimaan kesäyöstä miehen kanssa 😂

Vierailija
94/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää ketjuhan on vanha kui synti, mutta ihan tämänhetkisille vanhemmille, jotka selittää miten 15 -vuotiaan pitää saada kavereittensa kanssa rellestää kesälomallaan kolmelta yöllä kavereittensa kanssa...

Tajuatteko miten paljon on riesaa näistä jotka revittelee mautojensa ja mopojensa moottoreita pitkin tyhjiä katuja, keskellä yötä, herättäen ne joiden pitää herätä parin tunnin kuluttua töihin, koska heillä ei ole lomaa, parhaimmillaan myös perheiden pienimmät. Monesti kuvaan kuuluu myös revittelyt hiekkakentillä, joka takaa kaikkien lähistöllä asuvien unirauhan katkeamisen... myös kuvaan monesti kuuluu alkoholi ja pullon sirpaleiden ja tupakan tumppien levitys ympäriinsä koulujen ja päiväkotien pihalla ja töhriminen ja tuhoaminen.

Hei juu, kaikki ei niin tee, mutta silti 15v:n paikka on kotona yöllä.

Ihmiset vielä raivostuu, jos et viitsi lastasi opettaa ja kasvattaa huomioimaan ympäröiviä ihmisiä ja joku vielä alkaa viiltään renkaita tyhjäksi. Nakkeletko enää vaan sen jälkeen niskojasi?

Vierailija
95/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinitkin tarvitsevat unta, usko tai älä.

Niin? Päivälläkin voi nukkua, tiesitkö?

Vierailija
96/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää ketjuhan on vanha kui synti, mutta ihan tämänhetkisille vanhemmille, jotka selittää miten 15 -vuotiaan pitää saada kavereittensa kanssa rellestää kesälomallaan kolmelta yöllä kavereittensa kanssa...

Tajuatteko miten paljon on riesaa näistä jotka revittelee mautojensa ja mopojensa moottoreita pitkin tyhjiä katuja, keskellä yötä, herättäen ne joiden pitää herätä parin tunnin kuluttua töihin, koska heillä ei ole lomaa, parhaimmillaan myös perheiden pienimmät. Monesti kuvaan kuuluu myös revittelyt hiekkakentillä, joka takaa kaikkien lähistöllä asuvien unirauhan katkeamisen... myös kuvaan monesti kuuluu alkoholi ja pullon sirpaleiden ja tupakan tumppien levitys ympäriinsä koulujen ja päiväkotien pihalla ja töhriminen ja tuhoaminen.

Ihmiset vielä raivostuu, jos et viitsi lastasi opettaa ja kasvattaa huomioimaan ympäröiviä ihmisiä ja joku vielä alkaa viiltään renkaita tyhjäksi. Nakkeletko enää vaan sen jälkeen niskojasi?

Luuletko ettei 5-vuotiaasta tule mitään meluhaittaa? Tai 20-vuotiaasta joka on juuri muuttanut omilleen? Elämästä lähtee ääntä. Ei sillä verukkeella voi lukita 15 kesäistä sisälle, sehän alkaa vain kapinoimaan enemmän ja lakkaa kertomasta sen vähänkin menoistaan.

PS. Sille teinille voi myös opettaa ettei saa huutaa ja häiritä muita, voi mennä kauemmas asutuksesta.

Vierailija
97/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse karkasin teininä ja kun yöllä palasin, äitini odotti remmin kanssa, veteli jaloille ja selkään ja tinttasi mustan silmän. En karannu toiste.

Yep, ja nykyyän olet av-mamma ja lähiökapakan siiderivalas; koska väkivalta ei toimi.

Vierailija
98/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitäpä jos et ota siihen luokanvalvojaan kuitenkaan yhteyttä. Kesäloma ja kaikki, kuuluuko mielestäsi jollain lailla koululle? Huoh, kaikella te keksitte opettajia kuormittaa. Saa sitä lastaan itsekin kasvattaa. Ei saatana, kaikkea sitä.

Vierailija
99/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys.. Mihin nämä teinit siis karkaavat? Hengaamaan jossain teiniporukassa, poikaystäville vai mitä? T. Aikoinaan kiltti teini joka myös varttui ns. pystymetsässä

Ps. Miksei yöllä saisi lähteä kunhan ei päihteitä ole kuvioissa ja on vielä loma?

Vierailija
100/111 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä rageet? Kyl me teinit osataan olla fiksusti. Jos vähä popitetaan mautossa ja kurvaillaa kylil ni aina joku kuiva vanhus nillittää. Onnex pääsee koht kaupunkii opiskelee ni saa olla niinko haluu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi