Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä n 50v nainen tekisit jos miehellesi iskisi vauvakuume?

Vierailija
14.07.2021 |

Etkä enää ikäsi puolesta voisi lisääntyä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaksi vaihtoehtoa: mies tyytyy siihen, että vauvaa ei enää tule, koska tuskin voisin enää luonnollisesti saada lasta ja myös siksi, että en ikimaailmassa enää haluaisi vauvaa. Kolme muksua kasvatettu ja nyt on jumalaisen ihanaa elää taas kaksistaan. Toinen vaihtoehto sitten on, että erotaan ja mies etsii hedelmällisen naisen, jonka kanssa haaveensa toteuttaa. Luojan kiitos, mieheni ei ole höppänä, joka haluaa olla pienten lasten  isä pappaiässä. Viisikymppisenä jos tulisi vielä isäksi, niin olisi seitsenkymppinen kun lapsi olisi aikuinen. Kuka hullu sellaista haluaa??? Ja jaksaa??? Niin ihana nukkua viikonloppuaamuina, rakastella milloin ja missä huvittaa, reissata ilman huvipuistoretkiä, laittaa ruokaa silloin kun on nälkä jnejne.

Lapsiperhe-elämä oli meistä molemmista mukavaa ja antoisaa ja olemme kiitollisia ja onnellisia lapsistamme, mutta aikansa kutakin. Toivomme, että saamme joskus lastenlapsia.

Vierailija
22/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että onnea nuoremman naisen etsintää ja murrosikäisen kanssa taisteluun 70- vuotiaana. Itse hummailisin pitkin maailmaa ystävieni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehottaisin adoptiota jos tarttuisi itseenikin.

Kai tajuat, ettei tuo ole mahdollista.

Vanhemman on oltava korkeintaan 49-vuotias lapsiesityksen tullessa ja sitä edeltää siis pitkä polku, joka vie jopa vuosia.

https://adoptioperheet.fi/tietoa/adoptiota-harkitsevalle/

Vierailija
24/24 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin pari vuotta miehen kanssa, joka halusi lapsen. Päätimme erota, koska olin jo 45 ja minulla on 2 lasta, enkä halua lisääntyä. Mies on etsinyt nyt 3 vuotta sopivaa naista lapsensa äidiksi ja tulos on muutaman kuukauden tapailu. Minä puolestani olen seurustellut jo 2 vuotta miehen kanssa, jolla lapsiluku täysi. Pidän aika todennäköisenä, ettei exäni koskaan tule isäksi, mutta en halunnut olla se, joka sen haaveen tappaa. Ex pitää edelleen minuun tiiviisti yhteyttä. Joo, olemme aika täydellinen match, mutta näin se meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi