&hearts MAALISmasut &hearts perjantaina
Kommentit (23)
Eilisiä neuvola kuulumisia: paprujen täyttelyähän se oli mutta myös ultrattiin :) koska oli viimeinen mahdollinen päivä rv11+6 (..päivän enemmän kuin mun laskut) niin tehdä se trisomiatutkimus verestä ja jos oiskin ollut pidemmällä niin turha tehdä koska antaa vain väärän vastauksen..no se sitten olikin niin että ehkävasta vko 10+6 olis ollut menossa mutta ei sitä vielä kuulemma muuteta vaan lääkäri sitten muuttaa rakenneultrassa jos muuttaa. Olihan se pienoinen niiiiiin suloinen sielä masun uumenissa polskutteli ja potkiskeli ja käsiään heilutteli vimmatusti :) Sydän lyödä jumputti ja melkein kaikki lokerotkin erotti siitä ihan silmäillen :)
Meillä se rakenneultra tehdään sikiöntutkimuskeskuksessa joten hyvä laite tulee olemaan, toivottavasti sattuis se 3D ultra.
papu: mulla on kyllä aivan samat ajatukset että jotenkin eritavalla sitä " osaa ajatella" näitä elämän ja syntymän varjopuoliakin..mutta ei niistä tässä nyt enempää.
Iltaisin yhä etoo, lievästi mutta sillain ettei totuus unohtuisi ;)
Sinna rv12..ko? Kun omien laskujen mukaan 11+6..
täällä ollaan pojan kanssa kahden, kun tuo ii lähti sorsastamaan.kovasti pitäis leikkiä, mutta kun äitiä väsyttää niin, että meinas keskes traktorileikin nukahtaa. oikeasti ei pysy silmät auki. pitää vissiin alkaa pesemään hampaita ja lukemaan iltasatua...
jatkuva nälkä edelleen vaivaa ja se näkyy turvotuksessa. leipää ja banaania tulee syötyä kyllä syötyä vähän liikaa, mutta minkäs tekee, kun paha olo muuten jyllää.
tiistaina olisi nt-ultra. vähän kylä mietityttää, jospa kaikki olisi ok. lapsenlikkaa tuossa kyselin, että mies pääsis mukaan. onko muiden miehet olleet mukana? meillä esikoisen aikana mies oli mukana kaikilla käynneille, jos vain pääsi. tällä kertaa tuskin ihan niin paljon.
esimiehelle pitäis jotain sanoa, kun tulee töistä poissaolo tiistaille...mutta mitä sanoa. kun haluais ensin varmistaa tuon ultran ennenkuin puhuu työpaikalla vauvasta. työpaikka on sellainen, ettei sieltä ilmoittamatta pääse / voi lähteä...
anniliinu rv13+4/ 12+1 (miten lie...)
tervetuloa vaan uusillekin..kyllä tänne mahtuu.
PAPUkos se kyseli siitä piiraasta, tein ihan puolukka-piirasta vaan...tai jollain tupaantuliaispiiraan nimellähän toi tais kulkea, helppo ja nopee.
Hmm, no, jos ei raskaus-asia tule sopivasti esille työpalaverissa niin sitten soittelen pomolle tai sihteerille vasta ultran jälkeen...niin on varmaan parasta. Sama se oikeestaan mulle on miten siellä suhtaudutaan, omaa päätäänhän ne sitten seinään lyö.
Mistä te tunnistatte noi supistukset?? Vai onko niin että niitä on alkuaikoina vain aiemmin synnyttäneillä?
Kun ei mulla kyllä tunnu muuta kun välillä semmosia vähän menkkamaisen tuntusia jomotuksia alavatsalla, kestää puolisen minsaa ja laimenee sitten. Eikä vattanahkakaan mitenkään erityisesti kiristy missään välissä...
Tappi &Puksu