Oletko koukussa johonkin TV-sarjaan?
Nykyään tulee joitakin aivan loistavia sarjoja! Omat suosikit: True Detective, Silta, House of Cards, Game of Thrones. Ei ollut tämmöisiä herkkuja, kun minä olin nuori. Parempia kuin leffat nykyään, joista monet on action-pläjäyksiä teineille tai jotain tympeitä romcomeja.
N40
Kommentit (18)
Sama juttu. En enää jaksa mennä leffaan, kun maksavat niin paljon ja ovat pääosin huonoja, mutta tv-sarjaboxi pelastaa illan kuin illan. Oma suosikki myös Silta.
Netflix-sarjaan, Orange is the new black! ♥
Suhdekoukerot, kerrankin hyvää komediaa rapakon takaa. Luontevia näyttelijöitä, hyviä vitsejä.
Game of Thrones, vaikka kaikki mun suosikkihenkilöt tapetaan :(
Koukussa ja koukussa, mutta TV5:ltä tulee That 70's show varmaan kymmenettä kertaa uusintana ja aina mää laitan ne jaksot nauhalle ja katson...
Kyläsairaala on mielestäni hyvä ja laadukas britti srj. Suosittelen.
t. TS
Kyläsairaala. Suomennos vain ärsyttää.
Moderni perhe <3 Takuuvarma illan piristäjä :)
How i met your mother, greyn anatomia, täydelliset naiset, the big bang theory, breaking bad ja silta ovat ihan parhaat ja niin koukuttavat :))
Good wife ja Remontilla rahoiksi.
Vain elämää tietty GOT on myös jees
Nyt eletään kyllä "vakavempien" tv-sarjojen kultakautta! GOT, Breaking Bad, Walking Dead...
Noita ennen oli komediasarjat hauskempia kuin nykyiset: Frendit, That 70's Show, HIMYM:in ja TBBT:n alkukaudet
salatut elämät, american horror story, outoa vai mitä, myytin murtajat.
Walking Dead.