Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskokaa nyt, että imetys ei pilaa rintoja, vaan RASKAUS!

Vierailija
17.07.2014 |

Että ihmetyttää ihmisten tietämättömyys asioista.. samaten voisin lisätä, että hormonitoiminta löysyttää alapäätäkin jo raskausaikana, joten keksikää joku muu tekosyy imettämättömyyteenne ja/tai sektioonne. Olen puhunut.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt pilalle raskaudessa tai imettäessä. Ikä ja lihominen ovat jälkensä jättäneet.

Vierailija
2/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitonmerkkejä ne jäljet ovat, eivätkä ne kantajaansa pilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Oon imettänyt 2 kk ja rinnat on entisellä, kaverin imettäminen jälkeen n.1 v 8 kk tissit näyttää tyhjiltä pitkiltä pusseilta. Koko meillä on sama

Vierailija
4/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:27"]

Väärin. Oon imettänyt 2 kk ja rinnat on entisellä, kaverin imettäminen jälkeen n.1 v 8 kk tissit näyttää tyhjiltä pitkiltä pusseilta. Koko meillä on sama

[/quote]

Onko teillä myös täysin sama kudostyyppi ja kollageenin määrä? Mä imetin suunnilleen yhtä kauan kuin kaverisi, eivätkä tissini näytä tyhjiltä pitkiltä pusseilta. 

Vierailija
5/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
6/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
7/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa se imetti sen 1.5 kk ja tissit palautui nopeasti entiselle. Vuoden päästä toinen raskaus ja imetyksen lopputulos on spaniellin korvat

Vierailija
8/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä tosiaan välillä ihmetyttää ihmisten tietämättömyys asioista...ja nyt puhun ap sinusta.

Vierailija
9/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että teidän teoria osoittautuu täysin vääräksi !

Vierailija
10/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katosi imetyksen jälkeen ne vähäisetkin rintakudokset mitä oli. Ja tämä tapahtui toisen raskauden aikana jonka jälkeen imetin, esikoista en imettänyt eikä rintakudos raskaudesta yksinomaan mihinkään kadonnut. Joten mulla kyllä imetys nimenomaan vei tissit.

Vierailija
11/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:32"]

Mulla katosi imetyksen jälkeen ne vähäisetkin rintakudokset mitä oli. Ja tämä tapahtui toisen raskauden aikana jonka jälkeen imetin, esikoista en imettänyt eikä rintakudos raskaudesta yksinomaan mihinkään kadonnut. Joten mulla kyllä imetys nimenomaan vei tissit.

[/quote]

Minä A-kuppinen imetin vuoden, eikä rinnat mihinkään hävinneet. Nyt on ikävä kyllä kertynyt kiloja ja rinnat ovat B.

Vierailija
12/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet yhtäkää terhakkatissistä vanhempaa ihmistä? Kyllä se on ikä mikä lopulta tekee tehtävänsä. Ja mitä sitten? Se on elämää.

Vierailija
13/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin oon ap:n kanssa täysin samaa mieltä. En imettänyt ollenkaan, mutta raskaus venytti rinnat ja kauheet raskausarvet tuli. Ikää oli 21v.

Vierailija
14/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:23"]

Että ihmetyttää ihmisten tietämättömyys asioista.. samaten voisin lisätä, että hormonitoiminta löysyttää alapäätäkin jo raskausaikana, joten keksikää joku muu tekosyy imettämättömyyteenne ja/tai sektioonne. Olen puhunut.

[/quote]

No huoh. Kyllä se alatiesynnytys löysyttää alapäätä enemmän kuin sektio pitkä imetys enemmän kuin hyvin lyhyt tai imettämättä jättäminen. Tämä siis keskimäärin. Sitten siihen, miten paljon kenenkin paikat todellisuudessa löystyy tai alkaa roikkua, vaikuttaa kaikista eniten geenit, siis se, miten yleensäkin palautuu kropan muutoksista. Jollekin jää mahapussi roikkumaan, jos laihtuu vaikkapa 30 kg, ihan sama, vaikkei olisi ikinä synnyttänyt. Joku saa timmin vatsan samantien kun on laihduttanut. Tai jollekin tulee herkästi silmäpussit, jos valvoo tai vaikka nukkuisikin, toinen ei kärsi sellaisista koskaan, vaikka olisi jatkuvassa univajeessa. Joku saa keuhkosyövän, vaikkei olisi ikinä polttanut, toinen ei koskaan, vaikka kessuttelisi koko aikuisikänsä. 

Imettämättä jättäminen rupsahtamisen pelossa on kyllä mielestäni hyvin turhamaista ja säälittävää. Siis jos se on ainoa syy. Tai se, että haluaa sektion siksi ettei löystyisi, varsinkin jos toive on miehestä lähtöisin. Surullista, pinnallista ja säälittävää. Mutta toki jokainen omat valintansa tekee tässäkin asiassa. 

Vierailija
15/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:37"]No mä ainakin oon ap:n kanssa täysin samaa mieltä. En imettänyt ollenkaan, mutta raskaus venytti rinnat ja kauheet raskausarvet tuli. Ikää oli 21v.

[/quote] mulla on kaksi lasta, ikä 27, täydelliset rinnat, eikä yhtäkään arpia!

Vierailija
16/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudostyypit ovat erilaisia. Minulla on neljän lapsen imetyksen jälkeen terhakat rinnat. Toki olen myös aina kuntoillut ja käyttänyt hyviä liivejä, mutta tuurista tässä on lähinn kyse. Toisaalta väliäkö hällä - rinnat kuin rinnat, elämä jatkuu. 

Vierailija
17/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahasta pääsee eroon tekemällä töitä, sain litteän mahan ja näyttävän sexpackin 5 kk synnytyksestä ja kaikki raskauskilot pois(24 kg) näytön paremmalta kuin ennen.

Vierailija
18/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Six*

Vierailija
19/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala odottamaan , että mun * kudostyyppi* palauttaa kropan entiselle. Töitä, töitä ja vielä kerran töitä !

Vierailija
20/46 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä jostain tisseistä? Eikö tärkeintä ole että vauva saa luonnollista ravintoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi