Uskokaa nyt, että imetys ei pilaa rintoja, vaan RASKAUS!
Että ihmetyttää ihmisten tietämättömyys asioista.. samaten voisin lisätä, että hormonitoiminta löysyttää alapäätäkin jo raskausaikana, joten keksikää joku muu tekosyy imettämättömyyteenne ja/tai sektioonne. Olen puhunut.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:46"]
En ala odottamaan , että mun * kudostyyppi* palauttaa kropan entiselle. Töitä, töitä ja vielä kerran töitä !
[/quote]
Millainen työ vaikuttaa rintoihin, joista tässä ketjussa oli kyse?
[/quote]tässä ketjussa puhuttiin myös roikkuvasta mahasta ! Jäikö lukematta?
[/quote]
Et nyt oikein onnistu puhumaan mustaa takaisin valkoiseksi!
Jotkut voisivat nyt mennä vaikka suomi24 chattiin jatkamaan tuota hedelmätöntä juupaseipäs keskusteluaan.
Minä imetin esikoista dd kupin tisseistä 11kk, toista huomattavasti pienemmistä tisseistä 13kk, kolmatta e-kupin tisseistä 11kk ja kyllä ne roikkuvat napaa hipoen. Iho on kuin tyhjää ryppyä ja liivit eivät täyty enää samalla tavalla,vaan tissit aaltoilee kupeissaan.
ystäväni, kolmikymppinen viiden lapsen äiti ei imettänyt ainoatakaan lastansa,vaan suoraan synnärillä lykkäsi korvikepullon suuhun. Tissit ovat terhakat kuin taivaanvuohet. Että paskapuhetta tämä teidän raskaus vs imetys tissipilakeskustelunne. Kyllä Se on Se imetys kun kehon rupistaa.
Elämä se on, joka saa vartalon rupsahtamaan sieltä ja täältä, toisilla nopeammin toisilla hitaammin.
Mulla on ihan syntymälahjana eriparitissit, imetysaikana oikein korostuu..
No mulla ei kyllä vaikuttanut, imetin ekaa 1v 8kk ja toista 2-vuotiaaksi, rinnat ei riipahtaneet eikä venahtaneet vaan on edelleen kiinteät b-kupit (ei pysy kynä rinnan alla). Tosin mulla oli aina liivit päällä, myös öisin, en tiedä sitten oliko tuolla vaikutusta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:42"]Kudostyypit ovat erilaisia. Minulla on neljän lapsen imetyksen jälkeen terhakat rinnat. Toki olen myös aina kuntoillut ja käyttänyt hyviä liivejä, mutta tuurista tässä on lähinn kyse. Toisaalta väliäkö hällä - rinnat kuin rinnat, elämä jatkuu.
[/quote]etkö osaa lukee? Ekaa se imetti 1.5 kk ja rinnat palautui entiselle hetkessä, vuoden kuluttua uusi raskaus, imetti 1 v 8 kk, rinnat on tyhjät roikkuvat pussit ? Miten se kudostyyppiteoriasi nyt perustuu?
[/quote]
Mihin sun teoriasi perustuu, kun imetin lastani suunnilleen tuon vuoden ja 8 kk, mutta rintani eivät ole tyhjät pussit?
[/quote] lyhyt aika , Oisit imettänyt sen 1 v 8 kk
[/quote]
Tuota... mä imetin sen vuoden ja 8 kk, miten se on lyhyempi kuin vuosi ja 8 kk?
[/quote]etkö osaa laskea 1 v 8 kk ja 8 kk, vuosi on ero
[/quote]
Vuosi ja 8 kk on sama kuin 1 v 8 kk. Vuosi = yksi vuosi. Vuosi ja 8 kk = 1 v 8 kk. (Tai oikeasti mun tapauksessa vuosi ja 9 kk, nyt kun laskin uudelleen.) Ymmärrätkö?