Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen eksä soittelee millon mistäkin.

Vierailija
17.07.2014 |

Viimeksi tänään soitti kysyäkseen kannattaako ostaa blenderi vai smoothiekone.

miksi? Eikö sillä ole ketään muuta jolle soitella? Samalla toivoi, että mies kävisi katsomassa voiko hänen imurinsa korjata. Ja mies sanoi, että joo.

siis voi vittu. Miehen mielestä ihan viatonta. No naisena tiedän, että ei varmana ole, ainakaan naisen puolelta.

pitääkö mun pyytää mun eksä tänne asentamaan patterit mun dildoon, että toi hoksais miks mua tää vituttaa.

noiden erosta on vuosi, eivätkä ole tekemisissä enää keskenään minkään kautta muuten. Ei yhteisiä ystäviä tai mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vielä sen vallantunteen, että mies on sen näpeissä ja tekee asioita kun vähän sormia napsauttaa. Toimii! :)

Vierailija
2/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä nyt sit teen? Ärsyttää ja itkettää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:38"]Mitä mä nyt sit teen? Ärsyttää ja itkettää.

ap

[/quote]

No sanot miehellesi ettei vastaa enää exän soittoihon tai viesteihin. Simple as that.

Vierailija
4/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla vastaamatta, kun niillä on yhteinen lapsi joka asuu meillä joka toinen viikko.

ap

Vierailija
5/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:42"]Ei voi olla vastaamatta, kun niillä on yhteinen lapsi joka asuu meillä joka toinen viikko.

ap

[/quot

"noiden erosta on vuosi, eivätkä ole tekemisissä enää keskenään minkään kautta muuten. Ei yhteisiä ystäviä tai mitään."

Niin onko tekemisissä vai ei? Lapsi, no tottakai ovat!!

Vierailija
6/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, rauhotu, ap :) mäkin olen exän kanssa todella hyvissä väleissä, voisi jopa sanoa, että exä on paras ystäväni. Saatan soittaa aivan samanlaisia diibadaabapuheluita ja pyytää korjaamaan jotain eikä taatusti ole mitään taka-ajatuksia. Miehen nykyselle se oli kova paikka alkuun, nykyisin onneksi hyväksyy ystävyyden :) tutustu säkin siihen exään

Vierailija
7/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:42"]Ei voi olla vastaamatta, kun niillä on yhteinen lapsi joka asuu meillä joka toinen viikko.

ap

[/quote]

Nyt tää juttu ontuu.

Vierailija
8/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:46"]

ap

[/quote]

Nyt tää juttu ontuu.

[/quote]

Ja pahasti. Tai sitten aloittaja on sitä mieltä, että lapset eivät ole yhtään mitään ;)

Vierailija
9/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ei halua edes nähdä minua. Mikä ihmetyttää, koska lapsensa kanssa vietän vuodessa yhtä paljon aikaa, kuin hän.

eivät ole tekemisissä, kun sen aikaa, kun mies hakee lapsen ja tuo lapsen. Nyt lomalla. Muuten eivät näe ollenkaan sillä vaihto tapahtuu tarhapäivän aikana. Toinen tuo ja toinen hakee. Tapaavat vain jos tarttee käydä lastenvalvojalla sopimassa maksumuutoksista.

mutta kun noi imurit ja blenderit ei lapseen liity, ni pitääkö niistä soitella miehelle, vaikka ei ole edes meidän lapsiviikko? Ollaan kahdestaan kaikessa rauhassa lomalla ja pussaillaan sängyssä ja eksä soittelee, kun imuri on rikki? Ja tää on alkanu nyt vasta. Aiemmin ei häiriköinyt. Joskus ohimennen sanoi miehelle tapailevansa itsekin uutta. Se ei sit osaa korjata imuria?

Vierailija
10/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on vasta vuosi. Kyllä siinä jonkinlainen ikävä voi iskeä, vaikkei rakkautta olisikaan.

Vierailija
11/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen soittanut ja kysynyt exältä mielipidettä esim. elektroniikka hankinnoissa, hän tietää niistä enemmän kuin minä.

Pienintäkään mielenkiintoa kyseiseen mieheen ei ole, en koskisi edes pitkällä tikulla. Outona pitäisin, jos nykyinen puolisonsa tuosta vetäisi herneet nenään - tai lähinnä huolestuttaisi heidän suhteensa tila, lapset kun pitävät isänsä uudesta puolisosta.

Vierailija
12/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä suhteenne on, kun olet tuollaisesta mustis? Mies auttaa lapsensa äitiä eli lastaan. Kaikki raha, jonka vanhemmat säästävät menee lapsiin.

Itse autan exää ompelemalla ja korjaamalla mm. verhoja, vaatteita yms. Kaiken ylimääräisen rahan hän laittaa lasten tarpeisiin: harrastuksiin, matkoihin, kielikursseihin yms. Samoin on varmaan miehesikin laita: Hän tietää, että esim. imurin korjaaminen säästää uuden hinnan ja se kaikki on vain lapselle eduksi.

Vierailija
13/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulle ollu edellisessä suhteessa ongelma, että mieheni ja eksänsä lastensa asioiden tiimoilta yhteyttä pitivät. Parempi vain, että puhuivat lapsia koskevista asioista paljon.

Nykyiseni kanssa taas tein hyvin nopeasti selväksi, että se on joko eksä tai minä tässä suhteessa. Molemmat emme mahdu. Ja tähän ratkaisuun päädyin vain ja ainoastaan siitä syystä, että eksä laitteli mulle haukkumaviestiä facen inboxiin todella paljon ja miehelle soitteli vähän väliä mistäki koiran paskapusseista aina kukkaruukkuun. Jopa keskellä yötä soitteli ja pyyteli päästä yöks viereen yms.

Sitäkin touhua jaksoin useamman kuukauden, jonka jälkeen pistin miehen valinnan eteen. Olihan hän aikaisemminkin yrittänyt sanoa eksälleen asiasta, mutta ei ollut riittävän napaksti uskaltanu sanoa.

Vierailija
14/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tilanne. Uusavuton eksä ottaa koko ajan yhteyttä, kun ei löydä bussipysäkkiä tai osaa valita oikeanlaista parkettia. Onnekseni tiedän, että mies jätti naisen juuri hänen tyhmyytensä ja osaamattomuutensa vuoksi, eli tuskin nuo iskuyrityksinä ainakaan uppoavat vaikka eksä yrittäisikin jotain.

Vierailija
15/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:02"]Kuinka pitkä suhteenne on, kun olet tuollaisesta mustis? Mies auttaa lapsensa äitiä eli lastaan. Kaikki raha, jonka vanhemmat säästävät menee lapsiin.

Itse autan exää ompelemalla ja korjaamalla mm. verhoja, vaatteita yms. Kaiken ylimääräisen rahan hän laittaa lasten tarpeisiin: harrastuksiin, matkoihin, kielikursseihin yms. Samoin on varmaan miehesikin laita: Hän tietää, että esim. imurin korjaaminen säästää uuden hinnan ja se kaikki on vain lapselle eduksi.

[/quote]

naisella ei tosiaan ole rahasta puutetta. Eikä joku tehosekottimen valinta aamu kahdeksalta liity lapseen mitenkään. Ymmärrettävää, että soitellaan lapsen asioista, mutta mitä sen imurit ja blenderit sen ex miehelle enää kuuluu? Senkin ymmärrän, että vois kysyä vilkasemaan imuria, kun mies on siellä hakemassa lasta. En ymmärrä miks pitää tommosista soitella aamukaheksalta.

ap

Vierailija
16/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin eksät pitää turpansa täydellisesti kiinni.

Vierailija
17/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo helvetin rasittavaa. Puhu miehes kanssa, mitä hän on mieltä noista soitoista. Jos ei hänkään niistä tykkää, sano, että kohteliaan napakasti tekee kantansa selväksi exälle.

Vierailija
18/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 18:27"]

Ei jeesus mikä kusipää sä olet ap. Ei mitään yhteistä muka, lapsi vain. 

Mä toivon et sä kaljuunnut.

[/quote] En koskaan käsitä tämän tyylistä kirjoittelua. Luuleeko joku olevansa fiksu, viisas, nerokas vai mitä? Mielipiteensä voi ilmaista monella tapaa ja tämän tyylinen kirjoittelu on mielestäni niin ala-arvoista, etten kirjoittajaa voi kovasti arvostaa. Hänen mielipidettään kyllä, mutten ilmaisutaitoa.

Vierailija
19/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen historia, yhteinen lapsi ja erosta vasta vuosi. Hyvin voi tunteet lämmetä uudelleen ja alkaa ikävöidä toista. Ihminen on kykenevä empatiaan ja antamaan toisille anteeksi.Jokainen tekee virheitä, toivottavasti oppii virheistä ja kasvaa viisaammaksi. Anna heille aikaa, älä ahdistele miestä perhekuvioista exän kanssa äläkä puutu noihin puheluihin.

Vierailija
20/33 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 jatkaa, tarkoitan että anna miehen itse hoitaa hankala tilanne samalla näet oletko ns laastarisuhde miehelle, vai onko hän päässyt yli erosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi