Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenä turha yrittää löytää mitään Tinderistä

Vierailija
13.07.2021 |

Olen ollut Tinderissä jo yli vuoden, mutta mathceja ei tule vaikka kuvani on omasta mielestäni asiallinen ja teksti hyvä. Ja ne naiset joiden kanssa joskus matchaa, eivät vastaa tai ghostaavat

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän on outo ajatus että naisille se olisi helpompaa, miehenä en näe sitä noin. Tai sitten oon erityisen hyvä. Kuvaanikaan en esittele, koska se löytyy jostain muualta heti. Naisiahan tulee sieltä hyvin nopeasti enemmän mihin ehtii keskittyä... Suurin osa matcheista unohtuu, kun ei ehdi. Mies 36v

Onko sinulla ominaisuuksia, jotka stereotypioiden mukaan vetoavat naisiin? Ulkonäkö, ammatti, varallisuus...?

Kerronko? Just se mitä täällä ette kukaan ottais. Tumma, pituus alle 170cm, iskäpäkki, amis muttei siitä kerrota, varallisuuttani en kerro, mutta auto lasti lapsia, kotona mami ja talolainaa takuulla enemmän kuin koskaan saadaan maksettua. 500€ auto. Naama kuulemma sellainen että kelpaa, melkein aina kelpaa. Mut kuten sanoin hyvä ja monipuolinen suustani, keskustelutaito auttaa kyllä ihan 6-0. Mies 36v

Vielä kun nämä palstan ulisijatkin tajuaisivat sosiaalisten taitojen merkityksen.

Auta minua. Mitä sosiaalisia taitoja mun kannattaisi kehittää ja miten, kun naiset antavat aina kaverikorttia. Ei ole siis vaikea saada kavereita tai yleisesti pärjätä sosiaalisissa tilanteissa, mutta naiset eivät koskaan kiinnostu "siinä mielessä".

ohis

Sosiaalinen taito sekin on että saa kaverisuhteen kääntymään ajoissa seurustelusuhteeksi

Vierailija
62/64 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyypisiä ongelmia täällä. Tosin ongelma on siinä, että murto-osa deiteille saapuneista "ehdokkaista" on näyttänyt samalta kuin kuvissa. Hyvin herkästi sovellukseen laitetaan ne 2-5 vuotta vanhat ja 20-30 kiloa sitten otetut kuvat.

Miten te ihmiset luulette, että jos heti alussa valehdellaan aika merkittävällä tavalla, niin miten juttu voisi koskaa edetä sen pidemmälle?

Aikuiset ihmiset huijaa kuvilla, voi hyvänen aika. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole etsinyt naista aktiivisesti ollenkaan edellisen suhteen jälkeen, n 4 vuotta sinkkuna. Päätin avata tinderin n 3kk, siitäkin suurin osa ajasta pakasta pois. Mutta kymmeniä matcheja tullut, en ole tavannut ketään, omalta kohdalta on osa jutuista jäänyt jääny kesken.

Ei ole oma juttu tuommonen palvelu

Vierailija
64/64 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän on outo ajatus että naisille se olisi helpompaa, miehenä en näe sitä noin. Tai sitten oon erityisen hyvä. Kuvaanikaan en esittele, koska se löytyy jostain muualta heti. Naisiahan tulee sieltä hyvin nopeasti enemmän mihin ehtii keskittyä... Suurin osa matcheista unohtuu, kun ei ehdi. Mies 36v

Onko sinulla ominaisuuksia, jotka stereotypioiden mukaan vetoavat naisiin? Ulkonäkö, ammatti, varallisuus...?

Kerronko? Just se mitä täällä ette kukaan ottais. Tumma, pituus alle 170cm, iskäpäkki, amis muttei siitä kerrota, varallisuuttani en kerro, mutta auto lasti lapsia, kotona mami ja talolainaa takuulla enemmän kuin koskaan saadaan maksettua. 500€ auto. Naama kuulemma sellainen että kelpaa, melkein aina kelpaa. Mut kuten sanoin hyvä ja monipuolinen suustani, keskustelutaito auttaa kyllä ihan 6-0. Mies 36v

Vielä kun nämä palstan ulisijatkin tajuaisivat sosiaalisten taitojen merkityksen.

Auta minua. Mitä sosiaalisia taitoja mun kannattaisi kehittää ja miten, kun naiset antavat aina kaverikorttia. Ei ole siis vaikea saada kavereita tai yleisesti pärjätä sosiaalisissa tilanteissa, mutta naiset eivät koskaan kiinnostu "siinä mielessä".

ohis

Sosiaalinen taito sekin on että saa kaverisuhteen kääntymään ajoissa seurustelusuhteeksi

Ne sosiaaliset taidot pitää olla luonnostaan, et voi kovin pitkää keskustelua vain keksiä miellyttääkseen toista. Esim mulla monen mamin kanssa on jutut lähteneet ihan kotitöihin, kuinka niitä haluttais jakaa, mitä elämältä halutaan, täydelliseen seksiin, lapsiin, ratkotaan parisuhde ongelmia, entisiä ja tulevia suhteita, harrastukset jne. Aihe kuin aihe niin ilta vierähtää helposti. Lopulta jompi kumpi ehtii kysymään että huomaatko kuinka hyvin tullaan juttuun, ja mehän tullaan. Ei sitten kauheasti tarvitse vongatakkaan. Mies 36v