Miehenä turha yrittää löytää mitään Tinderistä
Olen ollut Tinderissä jo yli vuoden, mutta mathceja ei tule vaikka kuvani on omasta mielestäni asiallinen ja teksti hyvä. Ja ne naiset joiden kanssa joskus matchaa, eivät vastaa tai ghostaavat
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sieltä yhtä moni mies kuin nainenkin löydä parin.
Ongelmahan on, että näissä palveluissa on 2,5-4 x enemmän miehiä kuin naisia .
Mutta varattuja miehiä on ainakin puolet ja suuri osa on mielenterveysongelmaisia, joten oikeita miehiä on vähän.
Unohdit alko-ongelmaiset, joita myös on liikaa.
Eipä naisten tilanne näytä olevan sen parempi. Tai sitten ällistyttävä tuuri, että minulla sattuu vaan näitä mielenterveysongelmien kanssa kamppailevia tapauksia vastaan jotka kärsii mistä lie ahdistuksista ja paniikkihäiriöistä joihin napsivat päivittäin purkillisen lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi on aivan turha antaa ymmärtää, että olisi naisten vika ettei kaikille miehille löydy sieltä kumppania.
Fb:n sinkkuryhmissä suhde on toisinpäin, naisia on paljon enemmän kuin miehiä. Jos olisin mies, menisin niihin.
Taitaa olla 50v+ naisia Facessa enimmäkseen. Tinderissä on paljon kiinnostavammat tapaukset kaltaiselleni, jota kiinnostaa omien lasten saaminen.
M48
Eikö miehillä saa olla mitään haluja, kun tätä miinustetaan? Pitäisi tyytyä vaan johonkin, mitä ei halua? Jos en ole löytänyt lisääntymishaluista naista kun täytän 60, niin sitten katselen itselleni jonkin mukavan kotimummon.
M48
Itse kun muutin ilmoituksiin, että en hae suhdetta, vaan ainostaan yhteistä hauskanpitoa, niin johan alkoi tapahtumaan.
Sen jälkeen on naisia riittänyt ja deiteillä saisi juosta päivittäin. Treffeillä sekä jatkoilla on tullut oltua enemmän kuin koskaan edes uskalsin toivoa. Enkä ole edes mikään nuori mies enää, vaan keski-ikäisyyttä kurotteleva.
Ei läheskään kaikki naiset tinderissä hae seurustelusuhdetta (niin kuin ei miehetkään). Omalta kohdaltani voin sanoa, että mahtava sovellus.
Ainoa huono puoli on, että välillä olo on kuin lapsena karkkikaupassa. Kaikkea kivaa on tarjolla paljon. Se voi pidemmän ajan kuluessa vääristää mittasuhteita ja vaikeuttaa mahdollista tulevaa parisuhteen luontia, mikäli sellaista joskus kaipaisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun muutin ilmoituksiin, että en hae suhdetta, vaan ainostaan yhteistä hauskanpitoa, niin johan alkoi tapahtumaan.
Sen jälkeen on naisia riittänyt ja deiteillä saisi juosta päivittäin. Treffeillä sekä jatkoilla on tullut oltua enemmän kuin koskaan edes uskalsin toivoa. Enkä ole edes mikään nuori mies enää, vaan keski-ikäisyyttä kurotteleva.
Ei läheskään kaikki naiset tinderissä hae seurustelusuhdetta (niin kuin ei miehetkään). Omalta kohdaltani voin sanoa, että mahtava sovellus.
Ainoa huono puoli on, että välillä olo on kuin lapsena karkkikaupassa. Kaikkea kivaa on tarjolla paljon. Se voi pidemmän ajan kuluessa vääristää mittasuhteita ja vaikeuttaa mahdollista tulevaa parisuhteen luontia, mikäli sellaista joskus kaipaisin.
Panosoftahan tuo Tinder taitaa olla. Lähes pelkästään sitoutumiskammoisia naisia tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta varattuja miehiä on ainakin puolet ja suuri osa on mielenterveysongelmaisia, joten oikeita miehiä on vähän.
Unohdit alko-ongelmaiset, joita myös on liikaa.
Eipä naisten tilanne näytä olevan sen parempi. Tai sitten ällistyttävä tuuri, että minulla sattuu vaan näitä mielenterveysongelmien kanssa kamppailevia tapauksia vastaan jotka kärsii mistä lie ahdistuksista ja paniikkihäiriöistä joihin napsivat päivittäin purkillisen lääkkeitä.
Ettäs kehtaat! Etsä käsitä että vain miehiä saa moittia tällä mammojen selkääntaputtelupalstalla!
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäisiä naisia ap hakee ja mikä on oma ikä?
Oon 24 ja haen 19-29v naisia.
Ap
Mä oon 30v mies ja haen 19-23v naisia. Ihan täydellinen softa tähän tarkoitukseen, noi naiset ei tajua maailmasta mitään ja luulevat, että oon joku rahamies koska mulla varaa juoda ravintolassa muutakin kuin halvinta hanalaageria;D
Turha yrittää, mutta ilmeisesti pakko roikkua siellä?
Sama se mulle, pää-seinä toimintaa saa harrastaa ja jopa valittaa että sattuu, vaikkei se valittaminenkaan kannata.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 30v mies ja haen 19-23v naisia. Ihan täydellinen softa tähän tarkoitukseen, noi naiset ei tajua maailmasta mitään ja luulevat, että oon joku rahamies koska mulla varaa juoda ravintolassa muutakin kuin halvinta hanalaageria;D
Alfa👊
Vierailija kirjoitti:
Sitten sä heräsit ja tulit palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset haluaa samat miehet, pahimmatkin siiderivalaat pisti tykkäystä kaltaiselleni miehelle jolla naisia riitti Tinderissä
Jopa pahimmat siiderivalaat naisiksi laskien miehiä on absoluuttisesti monin verroin enemmän deittiappeissa kuin naisia. Esim USAssa Tinderin käyttäjistä 78% on miehiä. Jos huoneessa on paria valitsemassa 2 naista ja 8 miestä niin montako paria voi syntyä? Olettaen että kaikki ovat heteroita.
Tinder ollut ihan ideaalinen eronneelle miehelle. PK-seudulla löytynyt helposti naisseuraa erilaisiin tarkoituksiin. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän on outo ajatus että naisille se olisi helpompaa, miehenä en näe sitä noin. Tai sitten oon erityisen hyvä. Kuvaanikaan en esittele, koska se löytyy jostain muualta heti. Naisiahan tulee sieltä hyvin nopeasti enemmän mihin ehtii keskittyä... Suurin osa matcheista unohtuu, kun ei ehdi. Mies 36v
Onko sinulla ominaisuuksia, jotka stereotypioiden mukaan vetoavat naisiin? Ulkonäkö, ammatti, varallisuus...?
Kerronko? Just se mitä täällä ette kukaan ottais. Tumma, pituus alle 170cm, iskäpäkki, amis muttei siitä kerrota, varallisuuttani en kerro, mutta auto lasti lapsia, kotona mami ja talolainaa takuulla enemmän kuin koskaan saadaan maksettua. 500€ auto. Naama kuulemma sellainen että kelpaa, melkein aina kelpaa. Mut kuten sanoin hyvä ja monipuolinen suustani, keskustelutaito auttaa kyllä ihan 6-0. Mies 36v
Vielä kun nämä palstan ulisijatkin tajuaisivat sosiaalisten taitojen merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi on aivan turha antaa ymmärtää, että olisi naisten vika ettei kaikille miehille löydy sieltä kumppania.
Fb:n sinkkuryhmissä suhde on toisinpäin, naisia on paljon enemmän kuin miehiä. Jos olisin mies, menisin niihin.
Taitaa olla 50v+ naisia Facessa enimmäkseen. Tinderissä on paljon kiinnostavammat tapaukset kaltaiselleni, jota kiinnostaa omien lasten saaminen.
M48
Ketään ei kiinnosta lapsen saaminen ukki-ikäisen oapparaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän on outo ajatus että naisille se olisi helpompaa, miehenä en näe sitä noin. Tai sitten oon erityisen hyvä. Kuvaanikaan en esittele, koska se löytyy jostain muualta heti. Naisiahan tulee sieltä hyvin nopeasti enemmän mihin ehtii keskittyä... Suurin osa matcheista unohtuu, kun ei ehdi. Mies 36v
Onko sinulla ominaisuuksia, jotka stereotypioiden mukaan vetoavat naisiin? Ulkonäkö, ammatti, varallisuus...?
Kerronko? Just se mitä täällä ette kukaan ottais. Tumma, pituus alle 170cm, iskäpäkki, amis muttei siitä kerrota, varallisuuttani en kerro, mutta auto lasti lapsia, kotona mami ja talolainaa takuulla enemmän kuin koskaan saadaan maksettua. 500€ auto. Naama kuulemma sellainen että kelpaa, melkein aina kelpaa. Mut kuten sanoin hyvä ja monipuolinen suustani, keskustelutaito auttaa kyllä ihan 6-0. Mies 36v
Vielä kun nämä palstan ulisijatkin tajuaisivat sosiaalisten taitojen merkityksen.
Auta minua. Mitä sosiaalisia taitoja mun kannattaisi kehittää ja miten, kun naiset antavat aina kaverikorttia. Ei ole siis vaikea saada kavereita tai yleisesti pärjätä sosiaalisissa tilanteissa, mutta naiset eivät koskaan kiinnostu "siinä mielessä".
ohis
Vaihda tinderistä tori.fi:in koska sieltä löytyy kaikkea
Tinderissä miehiä n. 80% käyttäjistä. Heistä 60% on jo parisuhteessa, etsimässä vain panoa. Lopuista 90% etsimässä pelkkiä panoja, jäljelle jää siis todella pieni osa miehiä, jotka etsivät parisuhdetta. Heistä ne parisuhdetta etsivät naiset siellä tappelevat. Jos siis et ole ilmaissut selkeästi ja ilman mitään salakieltä että olet etsimässä parisuhdetta, sinut lasketaan joko varattuihin paneskelijoihin tai pelkkiin paneskelijoihin.
Naisista 99% etsivät parisuhdetta, ajautuvat kuitenkin noiden varattujen/paneskelijoiden uhriksi, jotka feikkaavat etsivänsä muuta kuin panosuhdetta.
You do the math.
Vierailija kirjoitti:
Naisista 99% etsivät parisuhdetta, ajautuvat kuitenkin noiden varattujen/paneskelijoiden uhriksi, jotka feikkaavat etsivänsä muuta kuin panosuhdetta.
You do the math.
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ainakin Helsingin alueelle iso osa Tinder-naisista etsii kevyt/seksisuhteita. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa👊
Sitten se heräsi. Ei se sieltä mitään saa.
Looginen ajattelu ei taida kuulua vahvuuksiisi.
Joo, kuva herättää kiinnostuksen. Jos kuva ei miellytä niin tekstillä ei ole väliä, totta.
Mutta jos kuva saa pysähtymään profiiliin eli herättää kiinnostuksen, niin seuraavaksi luetaan se teksti ja sen perusteella mietitään, mihin suuntaan swaipataan.