G: Mitä olet syönyt tänään?
Listaa päiväsi ruoat (ja juomat). Näitä aloituksia on niin paljon ja uteliaana ihmisenä kiinnostaa :)
Kommentit (125)
Vajaan lautasellisen munapaistettua riisiä
Muutaman kourallisen pakasteherneitä
Pari kourallista uuniranskiksia
Tiukka loppukuu taloudellisesti. Nyt keitän lisää riisiä.
Aamu: 2 kaurapuikulaa ja oivariinia, kermajuustoa siivut, keittokinkkusiivut, kahvia maidolla
välipala: mansikoita, mysliä 2 rkl, maustamaton jogurtti, banaani, kahvi maidolla
päivällinen: kaurapuuro, 2 kaurapuikulaa, oivariinia, lasi maitoa
välipala: kahvi, minipuusti,
Mennyt vähän ketuiksi tämä päivä. Olen sydänsuruissani.
"Aamu"palaksi eli joskus 13-14 aikaan 3/4 pizza.
Sitten pitkin päivää 2 omenaa, näkkäri tai pari en muista söinkö niitä 1, 2 vai 3, kuppi kahvia maitojauheella kun ei maitoa ja kauppaanlähtö evvk. Vitamiinipillerit. Purkkaa ja pari pastillia. Illalla meinasin vielä kaurapuuroa.
Yks ruisleipäviipale
Mukillinen kuumaa mustaherukkamehua
2plo Ed green lightia
Puoli litraa vettä
Aamupalaksi puuroa, mustikoita, raejuustoa ja kahvia.
Lounaaksi jauhelihakasvishässäkkää ja raejuustoa.
Päiväkahvit ja Delight-patukka
Päivälliseksi kanasalaattia ja päälle kahvit.
Iltapalaksi rahkaa, jogurttia, mustikoita ja punaviinimarjoja.
Vettä joku ~2,5L
Aamupala: hirvee krapula jotain join pari shottia tequilaa
Välipala: purkki kirsikkatomaatteja ja cappucino
Lounas: kananrintaa pestokastikkeella, lisukkeena ohraa, mustia oiiveja, juomana punaviini, jälkiruoka mangovanukas ja valkosuklaakeksit
Illallinen: Mustikkasmoothie (itse kerätyt marjat)
Mistä kaikki lihavat ihmiset tulevat kun täällä listatut ruuat vaikuttavat kovin vähäisiltä? Itse ainakin syön muutaman jukurtinkin päivässä, monta leipää ja lämmintä ruokaa kunnon annokset. Olenkin lihava tosin.
-risottoa
-kerrosviilin
-novelle sinkki+ e:tä
-tulisia sipsitikkuja
-40g maitosuklaata
Kaksi kuppia kahvia, 2 karjalanpiirakkaa voilla, McFeast -ateria colalla ja majoneesilla, yksi tavallinen hampurilainen, 1nektariini, croissant, makeutettu Vichy 0,5l, pussillinen ruisnappeja ja purkillinen salsaa. Kuppi teetä. Eli ihan hirveä päivä...mut oon vähän kipeä ollut niin menköön sen piikkiin.
Aamiainen: ruisvoileipä, päällä juustoa, salaattia, tomaattia, kurkkua. Pala mustikkapiirakkaa. 2 mukillista kahvia.
Lounas: uusia perunoita, silliä, savulohta, salaattia, tomaattia, kurkkua. Mansikoita.
Päivällinen: grillattua kanaa, kukkakaalia, parsakaalia.
Iltapala: mansikoita.
Aamulla: smoothie jossa maustamatonta soijajugurttia, mansikoita, banaania, mangoa ja vähän tuoremehua
Lounas: Reilu annos ohrapuuroa mehukeitolla, kurkkua, tomaattia ja iso lasi soijamaitoa
Välipala: tofujäätelöä, mansikoita ja reilu kourallinen pähkinärouhetta
Päiväruoka: itse tehtyjä pinaattilettuja puolukkahillolla, pala Real -leipää levitteellä, kurkulla, tomaatilla ja salaatilla, iso lasi soijamaitoa ja jälkkäriksi muutama pala tummaa suklaata
Iltapalalla lapsen sämpylän puolikas levitteellä ja kurkulla, soijakaakaota ja vähän herneitä
Kohta aletaan katsomaan leffaa ja sitten taas kukkakaalia, porkkana-, kurkku- ja paprikatikkuja itse tehdyn dipin kanssa.
28 ja 61
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:50"]Mistä kaikki lihavat ihmiset tulevat kun täällä listatut ruuat vaikuttavat kovin vähäisiltä? Itse ainakin syön muutaman jukurtinkin päivässä, monta leipää ja lämmintä ruokaa kunnon annokset. Olenkin lihava tosin.
[/quote]
Minä olen lihava, lihon jo yhdestä pullasta. Kaikki arvot ok. Syön juuri noin vähän kuin muutkin pieniruokaiset täällä, ehkä 1400 kcal päivässä.
Aamulla jogurttia, mysliä, banaani, 2 ruisleipää juustolla
Päivällä fetasalaattia pieni kippo, lapselta broilerikiusauksen jämät n. puoli desiä
Välipala mysli ja jogurtti, jäätelöä n. desi
Iltaruoka ruisleipä juustolla, lapselta jämät kuten lounaalla
Illalla piimälasi ja omena
Pitkin päivää yht 2 riviä fazerin sinistä
Juomat mehua, vettä ja light limpparia, määristä en osaa sanoa.
Jaha..
Aamupala: kreikkalainen jugurtti (eila), täysjyvämuroja ja maitoa
Lounas: jäi väliin
Välipala: suklaapatukka
Päivällinen: possua kastikkeessa ja lankkuperunoita, iso tomaatti
Iltapala: tuoreita mansikoita, mustikoita ja vadelmia ehkä yhteensä litra....
Kuppi kahvia, kourallinen viinirypäleitä, lasillinen maitoa ja pastaa tomaattikastikkeella (jossa oli myös herkkusieniä, parsakaalia, sipulia, valkosipulia ja runsaasti inkivääriä). Melko kummallista ruokaa. Olen huono kokki. Onneksi asun yksin :D
Aamupalaksi kaksi kuppia kahvia kevyt maidolla, lasillinen karpalo-omenamehua ja viipale patonkia ja sen päällä kevytleviä.
lounaaksi kolme viipaletta patonkia lämpiminä voileipinä, päällä savukalkkunaa, sipulinvartta ja mustaleimaa. Kyytipoikana lasillinen rasvatonta maitoa.
iltapäivällä pihahommien jälkeen 0,5 litran pullo Suomenlinnan panimon Piper Wit olutta ja kourallinen oman maan mansikoita.
päivälliseksi viherslaattia ja paistettua maksaa, ruokajuomaksi lasi rasvatonta maitoa. Ai niin vajaa puolikas banaani, mikä jäi kuopukseltasyömättä jälkkäriksi.
kohta haen iltahyväksi minttusuklaa jäätelöä pakkasesta.
Krapulapäivä nro 2 (olin siis perjantaina rimpsalla ja tää saatanan krapula helpottaa vasta nyt..)
Aamulla lapsen juustonaksuja ja yön yli sängyn vieressä seissyttä spriteä. 1 burana.
Lounaalla sama, paitsi limsa oli kylmää.
Välipala: cokista ja hedelmiä rannalla.
Päivällinen: Pannulla paistettua kukkakaalia ja uusia perunoita, cokista.
Iltapalaksi aioin tehdä vielä hedelmäsalaatin ja sen kans kauravaniljakastiketta.
Krapula rupee hellittämään :)
-Kaksi juustohampurilaista grilliltä
-ranskikset grilliltä, kaksi pientä pulloa cokista
-sixpäkki greippilonkkuu
-5kpl karhu tölkkii
-pirkka "thai cube", shrimp red curry
-kinder bueno patukka
-mustikkatuutti
-mozzarellatikkuja 6kpl ja chilisaucea
n23
Aamupala 2 reissari-sämpylää, toinen juustolla+kurkulla ja toinen kananmunalla ja kermajuustolla ja n. puoli tusinaa miniluumutomaatteja. Kuppi maitokahvia ja lasillinen itsetehtyä makeuttamatonta jääteetä. (oli nälkä kun eilen söin niin vähän)
Lounas thaimaalaista: paistettuja leveitä riisinuudeleita tofulla+ porkkanaa, parsaa, sipulia, kananmunaa yms. Juomaksi vettä. Anos oli mielestän tosi iso
Iltapäivällä rommisuklaajäätelöä, n. 2,5dl ja mansikoita
Iltapala itsetehtyä pizzaa ruispohjalla, päällä soijarouhetta, parsaa, tomaattia, herkkusientä sekä tietenkin (kevyt)juustoa ja tomaattikastiketta. n. 10x20cm pala.
Normisti en syö ihan näin paljoa, mutta raskaus ja viimeinen lomapäivä pakottivat herkuttelemaan :)
- Kolme munaa paistettuna ja itseleivottu sämpylä pelkällä levitteellä, juomana vesi
- Pöperöä, jossa risottoriisiä, ohraa, broileria, sipulia (myös valko-), pestoa ja tuoretta basilikaa, juomana rasvaton maito, jälkkäriksi pala valmismutakakkua
- Popcornia oliiviöljyssä tehtynä, hieno iltapala