Lue keskustelun säännöt.
Kerro yhdellä sanalla mikä Suomessa mättää
16.07.2014 |
Kertokaa yhdellä sanalla mikä Suomessa on vikana kun täällä ihmiset voivat niin pahoin ja ovat vittuuntuneita ja kärttyisiä.
Kommentit (107)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hups piti alapeukuttaa seiskaysiä mutta laitonkin vahingossa yläpeukun... Joo ei persut mitään täydellisiä ole mutta vertaappa kokoomus, sdp, kristillisdemokraatit, vasemmistoliitto jne. Kyllä perussuomalaiset kaikki sellaiset hullut voittaa !
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:55"]
Minäääääääääääääääh! - sana joka löytyy turhan usean korvien välistä. Muita sanoja sinne korvien väliin ei mahdukaan.
Ulospäin tämä näkyy ihmisenä jolla on pelkkiä oikeuksia, muilla taas on pelkkiä velvollisuuksia. Tämmöiseltä ihmiseltä on aivan turha pyytää mitään, aivan turha olettaa edes normaaleja käytöstapoja koska vanhemmat ei luultavasti ole vaivautuneet niitä opettamaan. Pikemminkin jos jotain pyydät, tämmöinen ihminen tekee just päinvastoin kun pyydät. Koska tämmöinen ihminen tietää että mitään todellisia seurauksia melkein mistä tahansa perseilystä ei seuraa.
Joskus tulevaisuudessa historioitsijat luultavasti kuvailevat nykyaikaa itsekeskeisyyden aikana.
[/quote]
Kuulemma edes ambulanssia ei enää väistetä liikenteessä, kun "minä-minä-Minäääääääääääääääh-minun ei tarvitse"! Siinä voi vain käydä niin ikävästi, että joutuu itsekin sinne ambulanssin kyytiin...