Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VARKOKAA CITTARIN " TARJOUKSIA" !!

Vierailija
24.08.2006 |

Tekevät nimittäin sellaista, että laittavat poskettoman hinnan ovh- lappuun ja sitten muka pudottavat hintaa alaspäin!

Esim. kaverini katsoi ennen alea erästä Niken ulkoilupukua, muttei sitten raaskinut sitä extempore ostaa kun maksoi 70¿ (ovh). Kun alet alkoi, kaverini meni katsomaan samaista pukua josko irtoaisi halvemmalla. Yllätys yllätys; tuotteessa punainen ale- lappu NYT VAIN 69.90¿, OVH 99.90¿!!

Sama kävi miehelleni. Osti " muka- alennuksesta" AbuCarcian vavan keloineen, vain hintaan 50¿ ja jotain. Kun mainitsi asiasta veljelleen että tekipä hyvät kaupat, kun ovh oli jotain 129¿ paikkeilla, niin veli tuumasi siihen, eyttä hän osti jo keväällä vastaavan vavan normihinnalla ja maksoi siitä tuon 50¿!!!!

Mitä sanoo kuluttaja- asiamies tähän??!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon jauheliha myytiin aina tiskistä. Kauppias laittoin mössön mukaan jäähilettä, punajuurilientä, jauhettua leivänkänttyä ja muuta mitä nyt milloinkin oli vanhentumassa. Asiakas osti ja maksoi kovan hinnan niin kauniin punaisesta ja tuoreenoloisesta laatujauhelihasta. Tämä on tosi.

Enkä edes ole vanha, vaikka lapsuudenajasta puhunkin ;)

Ja tiedän, että nykyään teollisuus pakkaa esim. valmisppyöryköihin vaikka mitän ylimääräistä vähemmän syötäväksi kelpaavaa. Näin tuotteille saadaan kova arvonnousu, ja asiakas maksaa!

Mun mielestä kertomani on ollut törkeääkin törkeämpää huiputusta. Silloin ostit jotain, mikä ei ollutkaan sitä, mitä luulit (punajuuri-jäähile-ruisleipä-lihamössö/naudanjauheliha).

Vaikka samaa mieltä olen minäkin noista ale-hinnoitteluista. Onneksi ketään ei pakoteta ostamaan. Itse kukin voi olla kriittinen ja päättää itse, mihin euronsa laittaa.

Vierailija
22/22 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ostin pojalle t-paidan ja se oli silloin alerekissä -30% ja seuraavana päivänä se oli alerekissä " tästä kaikki 5e" kun edellisenä päivänä olin ostanut sen halvemmalla...

Saman tyyppinen tuli kenkäosastolla vastaan. Katsoin kenkiä jotka maksoi alennettuna 12e ja kun sitten seuraavana päivänä menin kyseiset kengät ostamaan oli ne hilattu toiseen paikkaan " tästä kenkiä 20e"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän