Ehdottakaapas Tonin siskolle tai veljelle sopivia nimiä. Kiitos!
Kommentit (16)
Ja veljelle MIKA.
Olis ainakin yhtä " muodikkaita" koko sisarusparvi.. Suoraan -70 luvun alusta =D
Ehkä Tonia on annettu silloin paljon mutta tämä Toni on vähän myöhäisempää tekoa kuitenkin :-) ap
Sanni, Tara, Terhi/Teri, Lumi, Riina, Elli, Nelli, Meri, Nita
Mitä sitten vaikka nimi ois 70, 80 tai 90 luvulta?
Kunhan itse tykkää.
Tää palsta on kyllä siitä erikoinen, että muotinimet ei käy. Sitten on näitä lähiönimiä, no ne ei käy, ei todellakaan, jne.
Täällä ei pitäis mitään kysellä, aina on ilkeilijöitä joukossa.
Mun lapsien nimiä ei ole kukaan koskaan tullut haukkumaan. Eikä itsekään kärsi nimistään, mutta kai niitäkin jossain vaiheessa tullaan inhoamaan? ainakin täällä.
T: Sailan ja Teemun äiti
Toni on tosiaan -70- luvun tusinanimi, meidän luokalla oli varmaan 5 Tonia aina :) Eli itse laittaisin silloin sisaruksen nimeksi samanhenkisen nimen/samalta aikakaudelta.
Eli esim. Jessicat, Nennat, Emiliat ja muut vastaavat nykypäivän prinsessanimet ovat poissuljettuja. Samoin Pirkot, Leilat, Hilmat ja Ainot. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.
Minusta samanhenkisiä nimiä pojalle olisi Teemu, Tero, Petri, Tatu, Tuukka, Niko, Jere. Tytölle taas Tiina, Niina, Miia, Piia, Sanna, Katja, Tanja.
mielest5äni Mikat ja Sarit eivät siis ole aivan saman aikakauden tusinanimiä kuin Toni. Tonin kanssa paremmin tämän perusteella sopisi siis vaikka Niko ja Jenni.
Mielestäni kuitenkin aika ajaton perusnimi, joten ei tuon perusteella tarvitse nimeä valita.
Mun mielestä Tonin kanssa sopii ns. nykyajan nimet.
-Jani
-Niko
-Timo
-Tiia
-Liisa
-Taika
Teemu, Teea, Sini, Sami, Suvi, Anni (sehän ei käynyt, mutta ois ihana).
Ylipäätänsä mulle tulee tyttöjen nimiä enemmän mieleen kun poikien.
Pojille ei oikein löydy!?
Mulla on tyttö ja poika itselläni. Pojalle oli työn ja tuskan takana löytää nimi, joka miellytti molempia vanhempia. Löytyihän se viimein ja nyt en vois ajatellakaan mitään muuta nimeä pojallamme.
Matias
Jaanus
Leo
Eeli
Vili
Tuomas
Teemu
Teea
Mira
Elina
Vilma
Alina
Maria, Alina, Teemu, Joonatan, Sini, Senni, Riikka, Elias, Eemil ja Elina.
Yhden 11-vuotiaan ja sitten 5-vuotiaan.
Toni on kait sellainen ajaton nimi?
Unohda vaan Pirkot ja Paavot, kaikki muut käy.
Isla, Ilona, Siru, Säde, Suvi, Iisa, Maisa, Silja
Veeti, Leevi, Veikka, Tuomas, Teemu, Riku, Rasmus
Eikä Sirkka, Kerttu tai joku muu tälläinen.
Eikä sitten Mika, Marko, Mikko, Sari tai joku ihan seiskyt.
Kaikki muut on ok!
EI!
Tonin kanssa sopii mun mielestä nimi kun nimi. Paljon vaihtoehtoja, ja hyviä jo ehdotettukin.
Mä jos saisin tytön, niin se ois Alisa tai Erin.