Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sairaanhoitaja on usein veemäinen ja epäystävällinen?

Vierailija
16.07.2014 |

Tuntuu, että monet hoitsut ovat täysin väärällä alalla. Ihmissuhdetaitoja tuskin lainkaan ja muita terveydenhuollon työntekijöitä pidetään idiootteina ja osaamattomina. Itse ollaan niin erinomaisia kaikessa ja luullaan olevansa parempia hoitamaan jopa lääkärin hommat kuin itse lääkärit.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hoitajan työssä, jossa itse käyttäydyn asiallisesti olen saanut turpaani potilailta, minua on syljetty kasvoihin, haukuttu huor@ksi, käyty rintoihin ja takapuoleen kiinni, työkaverini kimppuun hyökkäsi potilas, ja yritti r@isk@ta ihan vain muutama esimerkki mainitakseni. Jos näin toimisi asiakkaat millään muulla alalla he saisivat porttikiellon ja poliisit veisivät purkaa. Th- alalla ei. Tuo on satojen hoitajien ja lääkäreiden arkipäivää päivittäin Suomessa. Ja turha sanoa, että kyllä pitäisi olla tiedossa alalle hakeutuessa. Ei ole, ei kukaan odota saavansa turpaan, kun auttaa toista.

Vierailija
182/183 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsigin uudesssa lastensairaalassa ovat sairaanhoitajat erittäin ihania.

Menen huomenna lapseni kanssa sinne kontrolliin.

En odota sitä innolla, mutta koska tiedän, että ovat ystävällisiä, mua ei niin paljon pelota. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä niin en halua sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän