Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimessä outoja lihassupistuksia isolla hädällä käynnin jälkeen?

Vierailija
16.07.2014 |

Entinen keskustelu poistettiin joten muokkasin otsikon parempaan muotoon kun eihän täällä synnytys/vauvapalstalla voida puhua u**stamisesta, a*aalis*eksistä tai p*llusta.

Eli siis. Aina kun käyn kakalla niin sen jälkeen emättimen lihakset supistelevat n. 10min. Samanlaista supistelua kun orgasmin jälkeen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon pitäis sanoa? Kiva juttu? Hyvin kakittu? Miksi sä teit tämän aloituksen?

Vierailija
2/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy gyneltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:53"]

Mitä tuohon pitäis sanoa? Kiva juttu? Hyvin kakittu? Miksi sä teit tämän aloituksen?

[/quote]

Koska haluan tietää onko tämä "normaalia" Eli onko joillain muillakin näin asia

AP

Vierailija
4/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kehtaa myöntää 
AP

Vierailija
5/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu ihon ärtymisestä, ei välttämättä silti vielä bakteeriperäinen tulehdus, kokeile käyttää apteekista saatavia maitohappopuikkoja, jotka tasapainottavat.

Vierailija
6/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuttunut anaalivaiheeseen. Enkä usko, että motiivisi on vain hakea vertaiskokemuksia. Minulla ei ainakaan tapahdu samaa kuin sinulla. Mene jonnekin lääkäriin, ehkä alapään sijasta olisi hyödyllisempää tutkituttaa yläpääsi ;(

Vierailija
7/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari kertaa käynyt noin. Noloa myöntää. Minkäänlaista anaalista nautintoa en saa tai kakkaleikkikiinnostusta ei ole.

Vierailija
8/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 17:09"]

Mulla on pari kertaa käynyt noin. Noloa myöntää. Minkäänlaista anaalista nautintoa en saa tai kakkaleikkikiinnostusta ei ole.

[/quote]

:D

AP

Vierailija
9/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:53"]

Olet juuttunut anaalivaiheeseen. Enkä usko, että motiivisi on vain hakea vertaiskokemuksia. Minulla ei ainakaan tapahdu samaa kuin sinulla. Mene jonnekin lääkäriin, ehkä alapään sijasta olisi hyödyllisempää tutkituttaa yläpääsi ;(

[/quote]

Mitä vittua? Mä olen 20v joten anaalivaihe on mennyt jo ajat sitten. Saan kyllä nautintoa anaaliseksistä,mutten leiki paskalla

AP

Vierailija
10/10 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:52"]

Se johtuu ihon ärtymisestä, ei välttämättä silti vielä bakteeriperäinen tulehdus, kokeile käyttää apteekista saatavia maitohappopuikkoja, jotka tasapainottavat.

[/quote]

Muutama vuosi jo ollut tämä "vaiva" Ja en usko että gyneltä ois jääny tulehdus huomaamatta
AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi