Mammat auttakaa!! Ruoka-apua...
Pitäisi tehdä ruokaa isompi satsi jotta saisin siitä sopivasti mukaan aina lounaaksi ja kenties illallakin. Ongelmana: Olen läski enkä viitsi tehdä makaroonilaatikkoa tai muuta vastaavaa. Yleensä yritän paistaa kanaa tms. mutta sitä ei ole ehkä niin helppoa tehdä "bulkkeina". Mitä ruokaa olisi helppo tehdä iso satsi kerralla, mutta olisi kevyttä? KIITOS!
Kommentit (4)
Kiitos Pappa!! Hyvä resepti jonka otan heti käyttöön! Lisää vinkkejä jos keksitte! :)
Paistele vaan sitä kanaa iso satsi ja tee salaatteja.
Kasvissosekeittoa (bataattia, porkkanaa, sipuleita, perunaa, palsternakkaa ja vaikkapa viherpippurikoskenlaskijaa, mutta älä liioittele sen kanssa, jos kiloja vahtaat). Siihen joukkoon puoli purkkia raejuustoa. Nam.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 13:29"]
Jos pappakin saa auttaa, niin suosittelen papupataa. Sipulia, tomaattimurskaa, papuja joko tölkistä tai itse keittämiäsi, mausteita joista pidät. Helppoa, hyvää, vähän energiaa, voi käyttää useassa erässä ja kestää myös pakastamisen.
[/quote]
Eikä pidä nälkää!
Jos pappakin saa auttaa, niin suosittelen papupataa. Sipulia, tomaattimurskaa, papuja joko tölkistä tai itse keittämiäsi, mausteita joista pidät. Helppoa, hyvää, vähän energiaa, voi käyttää useassa erässä ja kestää myös pakastamisen.