Huh hellettä. Millaiset vaatteet tänään päällä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranssi (kultaisia ja valkoisia hentoja kukkakuvioita) läpikuultavahkon ohkainen kapea hamonen ja valkea t-paita, kotiasu, olen lomalla.
Kaupassa oli hennonvihreä Espritin t-paita+samaa vihreä toistava kukkakuviollinen nilkkapituinen liehuhame+valkoiset nahkatennarit.Mä näinkin sinut...tunnistin tuosta läpikuultavahkosta hamosesta.8
Ai täällä minun kotonako olet, vai? Ei minulla kaupassa ollut läpikuultavaa hametta.
Ap
Kurkistelin ikkunasta;D
Turkoosi, lyhyehkö kesämekko. Sandaalit.
T-paita, Capri työhousut, sukat, turvakengät ja suojakypärä 🥵
Olin tallilla. Mulla oli pitkähihainen trikoopaita, ohuet vaellushousut, lenkkarit ja lippis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranssi (kultaisia ja valkoisia hentoja kukkakuvioita) läpikuultavahkon ohkainen kapea hamonen ja valkea t-paita, kotiasu, olen lomalla.
Kaupassa oli hennonvihreä Espritin t-paita+samaa vihreä toistava kukkakuviollinen nilkkapituinen liehuhame+valkoiset nahkatennarit.Mä näinkin sinut...tunnistin tuosta läpikuultavahkosta hamosesta.8
Ai täällä minun kotonako olet, vai? Ei minulla kaupassa ollut läpikuultavaa hametta.
Ap
Kurkistelin ikkunasta;D
Aika velho olet vai näetkö verhojen läpi? Ovat nimittäin auringon vuoksi kiinni kaikki.
Hassut jutut sulla.
Miehen vanha t-paita ja löysät leggarit himassa. Kauppareissulle oli pakko pukea rintaliivit ja kunnollinen t-paita ja vaaleat löysät pellavahousut.