Mitä vaippoja käytätte vauvoillanne?
Meillä vielä liberon 3 koko. Kohta varmaan täytyy 4 siirtyä ja ostin vaippoja jotka olivatkin housuvaippoja!! Onkohan ne huonoja
Kommentit (7)
Toujoursin housuvaipat. Edullisia ja parhaita. Liberot ja Pampersit päästää läpi, nämä eivät koskaan.
Minulla on pikkupaketti 1 koon liberoja joista yksi käytetty ja täysi paketti 2 koon liberoja.. Jäivät pieneksi ja en tiedä mitä noille tekisin!!
AP
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:15"]
Minulla on pikkupaketti 1 koon liberoja joista yksi käytetty ja täysi paketti 2 koon liberoja.. Jäivät pieneksi ja en tiedä mitä noille tekisin!!
AP
[/quote]
Mä oon myynyt kirpparilla ja antanut tutuille.
Lahjoita neuvolaan tai fb-kirppiksellä.
Ihan ok housuvaipatkin on, tosin noin pienelle ne on vielä turhia. Me käytetään 1-vuotiaalle liberon 5 koon teippivaippoja. Kohta siirrytään 6 kokoon kun entiset menee loppuun. Housuvaippoja käytetään satunnaisesti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 12:26"]
Ihan ok housuvaipatkin on, tosin noin pienelle ne on vielä turhia. Me käytetään 1-vuotiaalle liberon 5 koon teippivaippoja. Kohta siirrytään 6 kokoon kun entiset menee loppuun. Housuvaippoja käytetään satunnaisesti.
[/quote]
Sama täällä! Liberon koko 5 teippivaipat 1 vuotiaalla. Aina se iso pakkaus (84kpl), niin vaipan hinnaksi tulee 17 senttiä kpl. Kohta pitäis kai siirtyä housuvaippoihin; Menevälle pojalle on niin vaikea pukea vaippoja :D
Harsoja ja villahousuja. Kertisvaippoina on nyt Libero (koko 2), kun saatiin sellainen paketti, mutta kun tuo loppuu, ostetaan varmaan Muumeja.