En ymmärrä yhden illan -juttuja
Lueskeln noita etusivulla olevia yhden illan jutuista kertovia ketjuja. Yhteistä niissä oli se, että 90 % kadutti nämä tuntemattomat hoidot. Mikä saa ihmisen lähtemään humalasssa ventovieraan ihmisen luo naitavaksi? En edes uskaltaisi lähteä vieraan matkaan. En edes kykenisi suutelemaan tai hyväilemään vierasta ihmistä, siinä on jotain todella likaista. En mitenkää halveksu ventovieraiden panijoita, minulla ei ole mitään ideologiaa (uskovainen) ajatukseni taustalla, mutta kunnioitan itseäni sen verran, että vierasta en sisälleni tahtosi. Asia on eri, jos tuntee ihmisen jotenkin, sitten minäkin saattaisin lähteä jonkun matkaan.
Olen nuori 21 -vuotias, kokematon, ja puhun asioista vain abstraktilla tasolla, mutta panoni valitsen siten, että tunnen oloni turvalliseksi, luottavaksi ja hyväksi, jonkun tutun kanssa. Voitte ampua ajatukseni alas, olkaa hyvä.
Kommentit (29)
Olen saman ikäinen kuin ap. En tajua sitä, että ei uskalla lähteä jonkun mukaan. Tyyppiä pystyy arvioimaan tarpeeksi pitkälle illan aikana ja pelkän ensivaikutelmankin perusteella. Etenkin opiskelijat normaalisti pyörivät pitkin yötä ties kenen puolitutun tai tuntemattomien nurkissa, täysin normaalia.
Jos on kaunis ja itsevarma, voi valita oman seuransa niin, että ei edes tarvitse harrastaa seksiä sängynjakajan kanssa eikä kenenkään tunteet tule loukatuksi. Yhden illan jutun ei tarvitse olla likainen. Joskus joku vieras tuntuu todella tutulta ja läheiseltä, kuin olisi tuntenut aina. Monet parisuhteet alkavat yhden illan jutuista.
Meillä kaikilla on niiiiiin erilainen seksuaalisuus, että toisen ymmärtäminen on pakostakin välillä vaikeaa. Avaan yhden illan juttuja sinulle omasta näkökulmastani: olen ollut aina seikkailunhaluinen, ja jo 15-vuotiaana paloin halusta päästä kokeilemaan seksiä kenen tahansa mukiinmenevän pojan kanssa. Tilaisuuksia tuli vasta baari-ikäisenä, jolloin menetin neitsyyteni yhden illan jutulle. Olin tosi iloinen, että se vihdoin tapahtui, ja siitä alkoikin sitten seikkailut.
Ehkä minullakin oli silloin huonoa itsetuntoa, koska tunsin mielihyvää siitä, että sain baarissa jonkun kivannäköisen pojan kiinnostumaan itsestäni. Toinen puoli oli kuitenkin seksihalut, koska tunsin kovaa tarvetta päästä harrastamaan villiä seksiä vaikken orgasmia saanutkaan yhden yön jutussa. Kadun ehkä vain yhtä yhden illan juttua, koska siitä en muistanut yhtään mitään ja poika oli kusipäinen, oli siis ottanut minut mukaansa, kun olin lähes tiedottomassa tilassa. Muuloin osasin valita miehet hyvin ja liian kännissä osasin mennä yksin kotiin nukkumaan. Alkoholi aiheuttaa monille ylilyöntejä ja saa katumaan tekoja. Ihmiset juovat ihan liikaa.
Vanhemmiten yhden illan juttuihin ei liity enää hyväksynnän hakemista itselläni vaan seksuaalisten fantasioiden ja villin seksin halun täyttämistä. Se jännitys on jotain aivan mieletöntä! Jotkut yhden illan jutut ovat kuitenkin pettymyksiä, johtuen miehen humalatilasta tai muista vastaavista jutuista. Sellaista se vain on.
Runsaasti yhden illan juttuja eri ihmisten kanssa harrastavat ovat jotenkin saastaisen oloisia. Kaipaavat hyväksyntää ja levittävät toosansa vähän kenelle tahansa joka tajuaa piirittää kännistä jakorasiaa baarissa. Hyi helvetti. Helpolla irtoaa tautista jakaripimppiä kun tarpeeksi juottaa. Noloa.
Just kun olin tullut jätetyksi pitkästä suhteesta, erehdyin kännissä pyytämään vastatapaamani miehen luokseni yöksi. Oksensin ennen kuin aloimme harrastaa seksiä, en muistanut kortsua enkä enää muista sammuinko kesken puuhien. Aamulla oli tosi vaivaantunut olo, mutta mies halusi jatkaa tapailua. Vähän aikaa tapailtiinkin, mutta seksi hänen kanssaan ei myöhemminkään toiminut ja koko juttu kuivui muutenkin kasaan. Jälkikäteen koko homma kadutti, mutta en onneksi saanut mitään tauteja tai tullut raskaaksi.
Suomessa kulttuuri on edennyt niin, että huoraamista pidetään täysin hyväksyttynä ja joidenkin mielestä jopa hienona asiana. Ei ole mikään myytti, että suomalaisella naisella on helpon huoran maine monissa etelän maissa. Eräs ulkomaalainen miestuttunikin kerran hämmästeli miten helposti Suomessa saa pildeä. Tarpeeksi kun on horo juonut niin haarat aukee satavarmasti.
En mäkään ymmärrä jääkiekkoo tai moottoriurheilua tai rapujuhlia tai öljynporausta. Silti niitä moni harrastaa. En kuitenkaan käytä aikaani niiden miettimiseen. Kannattaisiko sunkin ap seurata mun esimerkkiä ja olla vaan ajattelematta niitä juttuja mitkä sua risoo tai et tajua? Eihän sun oo pakko niitä tehdä.
Vanha sanontakin on, että Suomessa huoratkin on ilmaisia.
Mitä ihmettä.. Seksiä se vain on. Jos ei ole kumppania niin eiköhän ole luonnollista, että haluaa miestä. Ja en kyllä kaipaa hyväksyntää - mulle riittää hyvä pano. Ootte kyllä niin pimeitä.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi ap! Olen harrastanut seksiä vain oman mieheni kanssa, jonka kanssa olen ollut kuusi vuotta. En voisi ikinä kuvitella mitään yhdeb yön juttuja! Suudelmat kyllä ymmärrän mutta seksiä samana yönä kun on illalla tavannut, huhhuh. N19