Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautinnollinen penishieronta?

Vierailija
13.07.2021 |

Sanotaan, että penishieronta (lingam masage) on ihanaa ja intiimiä. Se on mahdollisuus olla toisen iholla, toisen nautinnon ytimessä. Kysymys: Oletko antanut koskaan miehellesi penishierontaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi ajan kanssa tehtynä suihonoton voittaa mennen tullen. Kunnolla öljyä ja hyvä suoja alle, niin ei tarvitse varoa mitään. Meillä tuo sisältää myös eturauhasen hyväilyä. Useita kertoja ihan rajalle asti, että kalu jo nykii ja silloin seis. Minä hieron vaimoa vielä lopuksi ja voin sanoa, että siinä vaiheessa on kulli niin kovassa seisokissa, että hämmästyttää itseäkin. Usein käy niin, että olen vaimon päällä hajareisin ja sormetan häntä. Hän kun alkaa laukeamaan, niin usein kehuu kuinka suurena kullini seisoo ja kun häneltä tulee, tulee myös minulta, vaikka ei koske kaluun ollenkaan. Tässä on sellainen juju, että erektio ei laske kun hieman, JOS ei yhtään koske kaluun ja pystyy siis alkaa naimapuuhiin heti. Jos vähääkään hipelöi kalua, niin ei onnistu.

Vierailija
22/34 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä annan jotain pemishierontaa miehelle. Aina (melkein) liukkarilla, tai sitten yhdistettynä suuhoitoon. Aina on tykännyt. Aina ei lopu yhdyntään; aamullakin annoin loppuun saakka käsillä. Mukavaaa vaihtelua molemmille -siis mie tekee samoin minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä annetaan penishierontaa ja vulvahierontaa puolin ja toisin, joskaan ei niin usein kuin haluaisimme. Lapsiperheessä kun ei ole sellaista luksusta, että voisi keskittyä näihin hommiin ajan ja rauhan kanssa. Tykkään myös aina silloin tällöin hieroa penistäni juuri tuolla tekniikalla. Hyvin hitaasti ja nautinnollisesti käyttäen paljon öljyä, mutta en kuitenkaan laukeamiseen asti. Joskus saattaa silti käydä niin, että orgasmi tulee kuin varkain.

Vierailija
24/34 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kiksit tosta saa, kun vaimo hyväilee isoa kullia siten, että voit samalla peilistä katsella toimitusta. Pienet kädet saa kullin näyttämään todella hyvältä. Ja joo, kyllä olen ylpeä kalustani ja hänkin tietää sen.

Vierailija
25/34 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat kiksit tosta saa, kun vaimo hyväilee isoa kullia siten, että voit samalla peilistä katsella toimitusta. Pienet kädet saa kullin näyttämään todella hyvältä. Ja joo, kyllä olen ylpeä kalustani ja hänkin tietää sen.

Olen huomannut, että riittävän pitkäkestoinen penishieronta saa kaluni kasvamaan normi pikaseisokista. Ihan yhtä kova se on pikaseisokissakin, mutta sekä paksuutta, että pituutta tule pitkällä hieronnalla lisää. Tähän lisättävä vielä, että vajaan tunnin hieronta alkaa olla ihan maksimi. Tämän jälkeen kalu joko laukeaa hyvinkin pienestä, tai se seisokki alkaa jo sattumaan.

Vierailija
26/34 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että riittävän pitkäkestoinen penishieronta saa kaluni kasvamaan normi pikaseisokista. Ihan yhtä kova se on pikaseisokissakin, mutta sekä paksuutta, että pituutta tule pitkällä hieronnalla lisää. Tähän lisättävä vielä, että vajaan tunnin hieronta alkaa olla ihan maksimi. Tämän jälkeen kalu joko laukeaa hyvinkin pienestä, tai se seisokki alkaa jo sattumaan.

Tämän olen itsekkin huomannut. Pikapanoissa tai jossain nopeissa runkuissa ei seiso kalu yhtä suurena. Ihan luusta mitattuna mulla on 18cm pituutts kunnolla kiihottuneena ja näissä pikahommissa jopa 1cm-2cm eroa. Silloin tällöin on kausia, että leikin penispumpulla muutamia kertoja viikossa ja se auttaa siihen, että joka seisokki on pirun hyvä. Vaimo sitä vaan ihmettelee, kun suonet pullistelee niim, kuin olis penisrengas. Ja panon jälkeen on tokaissut, että olipas se suurena. Ja siis ihan yhtä kovalta se silti aina tuntuu omaan käteen oli niin tai näin.

Vierailija
27/34 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut suulla annettua penishierontaa ammattilaiselta suuhierojalta. Se ei siis ollut suihinotto, vaan hitaasti suulla annettua rytmikästä hierontaa. Vaikka saatoin laueta hieronnassa hierojan suuhun, se ei tuntunut samalta kuin mitä suihinotto; se oli paljon hitaampaa, nautinnollisempaa ja orgasmi oli sata kertaa voimakkaampi.

Vierailija
28/34 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut suulla annettua penishierontaa ammattilaiselta suuhierojalta. Se ei siis ollut suihinotto, vaan hitaasti suulla annettua rytmikästä hierontaa. Vaikka saatoin laueta hieronnassa hierojan suuhun, se ei tuntunut samalta kuin mitä suihinotto; se oli paljon hitaampaa, nautinnollisempaa ja orgasmi oli sata kertaa voimakkaampi.

Jos sitä laukeaa sinne suuhun, niin kyllä se on suihinotto. Mutta sanottava, että sellainen voimakas imuttelu, pään liike joka on kuin palokärjellä yhdistettynä hurjaan kädellä runkkaamiseen on sellainen normi suikkari mikä saa kyllä miehen laukeamaan, kun taas suulla suoritettu peniksen hieronta joka johtaa vastustamattomasti orgasmiin on aivan eri asia. Sellaisia suulla penistä hierovia suihinottoja pystyy harva tarjoamaan, mutta kun sellaisen saa, niin ymmärtää täysin mistä puhun.

Vierailija
29/34 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä harjoitetaan penishierontaa.. itse asiassa sitä varten on ihan oma huonekalunsakin eli milking table. Googlatkaapa.

Vierailija
30/34 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron genitaalejani, anustani ja kulliani joka päivä. Ei aina edes orgasmiin asti, vaan tuottamaan hyvää oloa. Oispa vielä joku joka haluaisi hieroa kulliani.

31/34 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toissapäivänä annoin deittimiehelle tantrista penishierontaa

Vierailija
32/34 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaako kukaan ammattilainen muuten penishierontaa? Erilaiset eroottiset hierontapalvelut taitavat olla aika vatkauspainotteisia

Vierailija
33/34 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaako kukaan ammattilainen muuten penishierontaa? Erilaiset eroottiset hierontapalvelut taitavat olla aika vatkauspainotteisia

No tämmöistä ruovetistä intiimihierojaahan tässä äskettäin iltalehdessä mainostettiin (maksumuuri):

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f194b499-f2b3-44a3-ad43-437a7ae8f891

Vierailija
34/34 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämmöistä ruovetistä intiimihierojaahan tässä äskettäin iltalehdessä mainostettiin (maksumuuri):

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f194b499-f2b3-44a3-ad43-437a7ae8f891

Kummallista, että lehdet buustaavat tuollaisista nykyään sankaritarinatyyppusiä juttuja. Ei munan vatkaaminen ole mikään erikoinen taito.