Nautinnollinen penishieronta?
Sanotaan, että penishieronta (lingam masage) on ihanaa ja intiimiä. Se on mahdollisuus olla toisen iholla, toisen nautinnon ytimessä. Kysymys: Oletko antanut koskaan miehellesi penishierontaa?
Kommentit (34)
Olen saanut sopivan öljyn kanssa sitä viime aikoina ja kyllä se on tosi ihanaa ja kiihottavaa. Erilaiset hierontaliikkeet ovat hyvää vaihtelua. Sen jälkeen yhdyntä tuntuu vielä tavallistakin paremmalle.
Kannattaa ehdottomasti opetella ja pyytää... Netistä löytyy hyviä neuvoja ja Iltalehden Plus-palvelussakin oli keväällä hyvä ohje. Siitä sain vaimon innostumaan....Ollaan jo myöhäisessä keski-iässä eikä olla aiemmin kokeiltu
Vierailija kirjoitti:
Olen monena päivänä ehdottanut; aina on se kookosöljy jäänyt ostamatta. Liukkari kuivuu heti. tekisin mieluusti, ja teenkin kyllä liukkarilla jokapäivä, ja suulla toki, mutta vajaaksi jää noilla eväillä.
Hyvä hierontaöljy, vauvaöljy tms on parasta. Ei noista liukkareista ole siihen kunnon apua, kun ne aina kuivuvat niin äkkiä. Toisen hieronta ja hyväily ölyn kanssa joka paikasta ennen yhdyntää on muutenkin meistä hyvin kiihottavaa puuhaa. Alla avaan pitää olla joku suoja, jotta lakana ja patja ei öljyynny :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monena päivänä ehdottanut; aina on se kookosöljy jäänyt ostamatta. Liukkari kuivuu heti. tekisin mieluusti, ja teenkin kyllä liukkarilla jokapäivä, ja suulla toki, mutta vajaaksi jää noilla eväillä.
Hyvä hierontaöljy, vauvaöljy tms on parasta. Ei noista liukkareista ole siihen kunnon apua, kun ne aina kuivuvat niin äkkiä. Toisen hieronta ja hyväily ölyn kanssa joka paikasta ennen yhdyntää on muutenkin meistä hyvin kiihottavaa puuhaa. Alla avaan pitää olla joku suoja, jotta lakana ja patja ei öljyynny :)
Ennen yhdyntää---onko se tosiaan ainoa ja pakollinen, entö jos nainen haluaakin muuta?
Yhdyntä ei Todellakaan ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä ei Todellakaan ole pakollista.
No ei tietenkään ole pakollista. Me vain satumme tykkäämää yhdynnästä, kun siltä tuntuu eli mahdollisimman usein. Kukin saa haluta ihan mitä vaan :)
Olen! Rakastan sitä. Mies nauttii katsella kun käteni liukuvat ja hyväilevät joka puolelta lantion alueella ja minusta se on todella kiihottavaa. Ihanaa päästää mielikuvitus valloilleen ja keksiä aina uudenlaisia hyväilytekniikoita. Vien miehen monta kertaa aivan orgasmin rajalle, sitten pieni tauko, ja taas jatkuu hieronta.
Vierailija kirjoitti:
Manteliöljy on hyvä, vähän paksumpi öljy.
Liukkarillakin oon kyllä sellaisia lyhyempiä hierontoja tehnyt.
Kookosöljyä käytän ihovoiteen sijasta, en koskaan seksissä.
Tuota ei olla kokeiltu. Luulen että mies silti valitsisi suuseksin, tykkään antaa sitä pitkään ja hyväillä kädellä muualta samalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei olla kokeiltu. Luulen että mies silti valitsisi suuseksin, tykkään antaa sitä pitkään ja hyväillä kädellä muualta samalla.
Voi, miehesi on onnenpekka🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, miehesi on onnenpekka🤩
Niin hän kyllä itsekin sanoo 😅 Minut on tälleen rakennettu, että se on mun fetissi 💊
Penishieronta vs. suuseksi Luulenpa, että penishieronta on kokonaisvaltaisempi kokemus molemmille. Mielenkiintoista seurata tätä keskustelua.
mikä??! 'lingam massage'.. ? (never heard of).
onko tämä jotain?! ..? ehkä (thailand ihmisten) juttu.
en ole ikinä kuullutkaan. tai kuullut edes keltään..
ihme. juttu?! toi täytyy olla. (vai on 'jokuhuijaus'..)
Christiiina kirjoitti:
Onko lisättävää?
Miksi nostat vanhan ketjun, jos itselläsi ei ole lisättävää?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Onko lisättävää?
Miksi nostat vanhan ketjun, jos itselläsi ei ole lisättävää?
Olen nainen ja olisi kiva kuulla, miltä penishieronta tuntuu miehistä.
Lingam on kamasutrassa synonyymi miehen genitaaleille, ja Yoni taas naisen.
Tiedän kun ostin intopinkeenä kamasutran kirjakaupan alelaarista, mutta siinä ei ditten ollutkaan yhtään kuvia.
Koko teksti höpisi lingamin ja yonin toisilleen sopivuudesta, että jos aviomiehen lingam on hiiri olisi vaimon yoninkin oltava kuin hiiri - jos taas lingam on norsu olisi suotavaa että yonikin on norsu.
Ja kurtisaanin, eli haurean naisen tunnistaa siitä että hän seisoo laittautuneena aamupäivisin oman talonsa portailla.
Sori meni vähän ohi. Mikä se kysymys oli?
en tiedä ehkä. onko se samaa kuin varpaiden hierominen ja rasvaaminen? tuntuu mukavalle myös kun miehelle tekee saman
niin itse en tiedä tosta onko se samaa kuin varpaiden hierominen ja rasvaaminen? tuntuuko se yhä mukavalle kuin varpaiden kanssa
Kiva .iehollä joilla tällainen leikkisä vaimo jolta riittää energiaa miehen hyvinvointiin. Vaikka ajan olisi hyvä olla molemminpuolista monet vaimot vaativat liikaa huomiota itselleen kuin etuoikeutettuna