Merenrantatontilla Kirkkonummen Sundsbergissä asuva Riikka Purra tietää suomalaisten ahdistuksen parhaiten
"Joka kesä huvipuistoon mennessäni jännitän, että mitä jos en enää pystykään menemään kaikkiin laitteisiin. Minkäänlainen kieputus ei ole minulle liikaa, mutta Kingin pudotus tuntuu vuosi vuodelta karmeammalta".
Kommentit (142)
Vihreet on politiikan persereikä
Kyllä ihmiset jotka katkeroituu dissaamaan hienommilla alueilla asuvia, muuttais noihin heti ite jos mahollista. Eli jossain kerrostalolähiössä asuva ihminen on viisas ja kaikesta ymmärtävä. Riikka on tosiaan kasvissyöjä ja käyttää julkisia ja sekös vihervassareita syö kun ei saa lyömäasetta. Vihervassarit sumuttaa ja provosoi tahallaan että muut näyttäis huonoilta kun suuttuvat ja heidän ei tarvis ite perustella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadan tonnin vuosituloilla persueliitin äonkin ihan mukava asustella Sundsbergissa ja kehitellä uusia juttuja, joilla saa köyhdytettyä tavallisia ihmisiä.
Näin se menee. Duunarit sopikoot paikallisesti palkkojensa laskemisesta, toteaa Purra merenrantahuvilastaan.
Lipsautti Rinnekin vanha ay-jyrä kannattavansa paikallista sopimista viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Purra on vihervasemmiston suosikki uudeksi puheenjohtajaksi. Purran avulla ràsísŧit ja kansallismieliset siivotaan puolueesta takaisin marginaaliin ja Perussuomalaisista tulee yksi konservatiivinen oikeistopuolue Keskustan rinnalle (Keskustan kaupunkilais-siipi).
Purra haluaa siivota kaiken maailman oksennukset ja ylilyönnit pois julkisesta keskustelusta ja perustaa puheet puolueen ohjelmaan ja käsitellä asioita asiallisella tavalla. En ole persujen kannattaja, mutta kyllähän tuo nyt kuulostaa lähes normaalin puoluejohtajan puheelta. Se on hyvä vain jos ääriainekset lähtevät pois puolueesta. Purran avulla PS voi nousta hallitusvastuuseen myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Purran ero esim. 400 neliön asunnossa asuvaan Haavistoon ja ökyasunnossa asuvaan Ohisaloon on se, että Purra soisi samanlaisen elintason kun itsellään on muillekin suomalaisille, kun taas Haaviston ja Ohisalon mielestä he itse voivat ökyillä kunhan muut suomalaiset supistavat elintasoaan.
Soisi vai? :D
Riiigghhtt. :D
Miten tuntuu että kaikki kärkipoliitikot asuvat nykyisin jossain ökytaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa, kiljusilakka.
Etkö osaa klikata Twitteriä auki ja lukea itse, koulupudokaspersläpi?
Etkö osaa itse avata kiljukanisteria vai mikä vajaaälyistä kiljusilakka-persläpeä nyt noin kiukuttaa?
Tunteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Li on silti helposti kauniimpi kuin Riikka. Sanokaa mitä sanotte.
Li on minua lähempänä ehkä poliittisesti mutta kyllä Riikka on paljon seksikkäämpi. Hands down.
Olen itse vihreä mutta ei kyllä muiden asumiset haittaa.
Merenrantatalossa asuva tuntee epäilemättä köyhän kansan ahdistuksen. Samaistumispintaa on :/
Onko hänkin köyhistä oloista mummon kasvattama?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset jotka eivät katkeroituu dissaamaan hienommilla alueilla asuvia, muuttais noihin heti ite jos mahollista. Eli jossain kerrostalolähiössä asuva ihminen on viisas ja kaikesta ymmärtävä. Riikka on tosiaan kasvissyöjä ja käyttää julkisia ja sekös vihervassareita syö kun ei saa lyömäasetta. Vihervassarit sumuttaa ja provosoi tahallaan että muut näyttäis huonoilta kun suuttuvat ja heidän ei tarvis ite perustella mitään.
Vihervassarit eivät äänestä persuja, joten niitä ei tarvitse kenenkään pohtia. Sen sijaan persujen pitää pohtia, äänestävätkö Hakkaraisen sankarikseen katsovat Purraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa, kiljusilakka.
Etkö osaa itse avata kiljukanisteria vai mikä vajaaälyistä kiljusilakka-persläpeä nyt noin kiukuttaa?
Tunteisiin...
Älä nyt viitsi kiusata persuoliota hänen tunteensa on kuin raastinraudalla masturboineen terska.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme - rakennuttihan "köyhyystutkija" Ohisalokin itselleen ökytalon. Jatka samalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset jotka eivät katkeroituu dissaamaan hienommilla alueilla asuvia, muuttais noihin heti ite jos mahollista. Eli jossain kerrostalolähiössä asuva ihminen on viisas ja kaikesta ymmärtävä. Riikka on tosiaan kasvissyöjä ja käyttää julkisia ja sekös vihervassareita syö kun ei saa lyömäasetta. Vihervassarit sumuttaa ja provosoi tahallaan että muut näyttäis huonoilta kun suuttuvat ja heidän ei tarvis ite perustella mitään.
Vihervassarit eivät äänestä persuja, joten niitä ei tarvitse kenenkään pohtia. Sen sijaan persujen pitää pohtia, äänestävätkö Hakkaraisen sankarikseen katsovat Purraa.
Nyt en ihan ymmärtänyt mitä ajat takaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa, kiljusilakka.
Nyt olisi kyllä vasaralle käyttöä
Vierailija kirjoitti:
Miten tuntuu että kaikki kärkipoliitikot asuvat nykyisin jossain ökytaloissa?
Hyvät on edut ja palkat.
Ei sovi puolueen puheenjohtajalle tuollainen tekopyhä kaksinaismoralistinen porsastelu.
Ja vielä meren rannalla, HAH!
Vierailija kirjoitti:
Mutta mummon-mökin ja puusaunan lämmittäminen onkin sitten maailmanloppu?
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi puolueen puheenjohtajalle tuollainen tekopyhä kaksinaismoralistinen porsastelu.
Ja vielä meren rannalla, HAH!
Mihin tahansa muuhun puolueeseen sopisi, mutta Perussuomalaisiin ei. Perussuomalaiset on rehti kansan puolue joka ajaa isänmaan asiaa!
Sössötä? Vihreät olivat viimeksi eilen gaslightaamassa metsäpolitiikasta. Emma Kari oli eilen puhumassa jotain ihan ihme höpönhöpöä siitä, että "tämä vaikuttaa monimuotoisuuteen ja pitää tehdä monikansallista yhteistyötä". Ja tuota samaa lausetta toisteltiin hieman eri lauseenkääntein. Katso se eilinen A-Studio, jos et muuten usko. Ja myönsihän se sama henkilö sen, minkä Ohisalo sanoi eli että EU:n komission tulisi päättää metsäpolitiikasta.
Samassa ohjelmassa Kokoomusken Sarvamaa toi esiin, kuinka EU:n päätöksillä Suomen ja Ruotsin vanhojen metsien kustannuksella viedään oma päätösvalta.