Merenrantatontilla Kirkkonummen Sundsbergissä asuva Riikka Purra tietää suomalaisten ahdistuksen parhaiten
"Joka kesä huvipuistoon mennessäni jännitän, että mitä jos en enää pystykään menemään kaikkiin laitteisiin. Minkäänlainen kieputus ei ole minulle liikaa, mutta Kingin pudotus tuntuu vuosi vuodelta karmeammalta".
Kommentit (142)
Hyvä ettei sentään Solsidanissa asu... :D
Kun liikutte sielläpäin niin Riikan tuntee uikkareista. Näin kirjoittaa Riikka itse..
"Helteinen pysähtynyt Suomi, ah! 🍓☀️
Hetkeksi laitoin muuta kuin uikkarit päälle ja käväisin kakkukahveilla Hämeenlinnassa"
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi puolueen puheenjohtajalle tuollainen tekopyhä kaksinaismoralistinen porsastelu.
Ja vielä meren rannalla, HAH!
Mutta ”aamupalat” Prisma-kansan piikkiin sopii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran ero esim. 400 neliön asunnossa asuvaan Haavistoon ja ökyasunnossa asuvaan Ohisaloon on se, että Purra soisi samanlaisen elintason kun itsellään on muillekin suomalaisille, kun taas Haaviston ja Ohisalon mielestä he itse voivat ökyillä kunhan muut suomalaiset supistavat elintasoaan.
Ohisalo on populisti.
Hän haluaa tehdä muiden kukkarolla ilmastotoimia ja samalla itse ostelee sijoitusasuntoja, jotta voi tulevaisuudessa kerska kuluttaa.
Miksei ostanut mielummin metsää ja suojellut sitä?
Ohisalo on todellisuudesta irtautunut. Luulee ilmeisesti, että valtio omistaisi Suomen metsät ja vessapaperi tulee alun perin kaupasta. Suomen poliitikkojen ulostulot ovat muutenkin myötähäpeää herättäviä. Jos maa-alasta 75 % on metsää, niin kuka on niin vajaa, että suosittelee metsien olevan jotain EU-omaisuutta ja suojeltavaa? En yhtään ihmettele, miksi Pisa-tulokset laskevat vuosi vuodelta, jos tuollaisia sammakoita tippuu jatkuvasti.
Älä sössötä. Ohisalo ei ole tuollaista ehdottanut. Tällaista tämä keskustelu on persulien kanssa. Huudetaan mitä sylki suuhun tuo ja 99% ei ole faktaa. Paremmat ja aidommat keskustelut mä saan käytyä nelivuotiaan lapsenkin kanssa.
Sössötä? Vihreät olivat viimeksi eilen gaslightaamassa metsäpolitiikasta. Emma Kari oli eilen puhumassa jotain ihan ihme höpönhöpöä siitä, että "tämä vaikuttaa monimuotoisuuteen ja pitää tehdä monikansallista yhteistyötä". Ja tuota samaa lausetta toisteltiin hieman eri lauseenkääntein. Katso se eilinen A-Studio, jos et muuten usko. Ja myönsihän se sama henkilö sen, minkä Ohisalo sanoi eli että EU:n komission tulisi päättää metsäpolitiikasta.
Samassa ohjelmassa Kokoomusken Sarvamaa toi esiin, kuinka EU:n päätöksillä Suomen ja Ruotsin vanhojen metsien kustannuksella viedään oma päätösvalta.
Siinä kommentissa johon vastasin, väitettiin että Ohisalo haluaa metsien olevan EU:n omaisuutta. Se on paskapuhetta. Kuten itsekin näköjään huomasit eilisestä A-studiosta. Onko niin vaikeaa puhua totta? "Monikansallinen yhteistyö" on sellainen asia, mitä persut ei näköjään ymmärrä. Turhaa jauhamista tämä taas. Mä en ole edes mikään Ohisalo-fani, mutta ei tarvitsisi silkkaa paskaa hänenkään sanomisista vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Kun liikutte sielläpäin niin Riikan tuntee uikkareista. Näin kirjoittaa Riikka itse..
"Helteinen pysähtynyt Suomi, ah! 🍓☀️
Hetkeksi laitoin muuta kuin uikkarit päälle ja käväisin kakkukahveilla Hämeenlinnassa"
Ootsä nyt joku kehitysvammainen vai?
Purran mies on Rovaniemeltä kotoisin oleva ylen toimittaja. Äidinkieli on suomi.
Ovatko samiksia Ohiksen kanssa?
Nainen voi lähteä vihreistä, mutta lähteekö vihreät naisesta? Tämä on tärkein kysymys, johon saamme vastauksen tulevaisuudessa. Purra voi vihreiden olla myyrä ja soluttautuja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi lähteä vihreistä, mutta lähteekö vihreät naisesta? Tämä on tärkein kysymys, johon saamme vastauksen tulevaisuudessa. Purra voi vihreiden olla myyrä ja soluttautuja.
Eipähän ole mikään transpelle kuitenkaan
Köyhän kansan edustaja siis.
Kuten HA. Ruotsinkielisen pappissuvun vesa pohjanmaalta. Sivari. Kirkosta eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Persesuomalaiset.
Hienoa, kun jaksat ahkerasti käydä apukoulua, niin saatat vielä jonakin päivänä osata kirjoittaa kaksisanaisen lauseen.
Pitäisikö tuon nyt muka olla jotenkin huono asia, ettei Perussuomalaisten puheenjohtajaehdokas ole Arhinmäkeläinen pussikaljadeeku? Ei se vihreiden köyhyystutkijakaan öljypohattamiehensä kanssa missään yleishyödyllisissä ARA-asunnossa asu.
Vierailija kirjoitti:
Purran ero esim. 400 neliön asunnossa asuvaan Haavistoon ja ökyasunnossa asuvaan Ohisaloon on se, että Purra soisi samanlaisen elintason kun itsellään on muillekin suomalaisille, kun taas Haaviston ja Ohisalon mielestä he itse voivat ökyillä kunhan muut suomalaiset supistavat elintasoaan.
Todella hyvin kiteytetty. Ajattelen aivan samoin. Vihreät haluavat itselleen elintasoa, voi lennellä niinkuin Viikari pitkin maapalloa, ei paljon ilmastonmuutos kiinnosta. Ohisalo asustelee öljyrakkaansa kanssa ökytalossa ja ajelee taksilla minkä ehtii. Haavisto lakia rikkoneena edelleen ministerinä, ei se mitään, se on Vihreä. Kyllähän nyt hompsulilla pitää olla 400 neliötä, mahtuu sitten parsakaalitukat sinne bileisiin isännän kanssa. Näissä parsakaalitukissa on myös näitä h@m@stelijoita.
Tosiaan Purra haluaa elintasoa nimenomaan suomalaisille, ei koko maailman väestölle niinkuin Vihreät. Oma kansa saa kärsiä kunhan Vihreillä menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tuon nyt muka olla jotenkin huono asia, ettei Perussuomalaisten puheenjohtajaehdokas ole Arhinmäkeläinen pussikaljadeeku? Ei se vihreiden köyhyystutkijakaan öljypohattamiehensä kanssa missään yleishyödyllisissä ARA-asunnossa asu.
No ei asu myöskään Li.
Vierailija kirjoitti:
Sanna pyyhkii Riikalla lattiaa
Sanna-fanit näköjään taas vauhdissa...
Täällä välillä kiljutaan kurkku suorana, miten persuja äänestää 6000€ > /kk tienaavat oikeistolaiset ja miten persut eivät ole köyhien asialla.
Eikö sana kiiri tai mene perille, vaikka miten huutaa ja rummuttaa?