Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merenrantatontilla Kirkkonummen Sundsbergissä asuva Riikka Purra tietää suomalaisten ahdistuksen parhaiten

Vierailija
13.07.2021 |

"Joka kesä huvipuistoon mennessäni jännitän, että mitä jos en enää pystykään menemään kaikkiin laitteisiin. Minkäänlainen kieputus ei ole minulle liikaa, mutta Kingin pudotus tuntuu vuosi vuodelta karmeammalta".

https://twitter.com/ir_rkp/status/1412284900288434176?s=19

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purran ero esim. 400 neliön asunnossa asuvaan Haavistoon ja ökyasunnossa asuvaan Ohisaloon on se, että Purra soisi samanlaisen elintason kun itsellään on muillekin suomalaisille, kun taas Haaviston ja Ohisalon mielestä he itse voivat ökyillä kunhan muut suomalaiset supistavat elintasoaan.

Onko Riikka Purra keksinyt taikaseinän?

Vierailija
42/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purran mies on Ylen ruotsinkielisen sisällön päällikkö.

Kotona puhutaan siis ruotsinkieltä?

Miten sängyssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran mies äänestää taatusti RKP:tä.

Purran mies on mukana myös ruotsin kielen aseman tukemisessa muutenkin, koska on Ylen pomoja.

Mulla ei ole heitä vastaan mitään, mutta kiinnostaisi kuulla minkälaisia väittelyitä heillä kotona käydään... :D

Mä luulen että Purra ei mitenkään ruotsin kielen asemaa vastusta. Hänellä fokus on enemmän mmuutossa.

Vierailija
44/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka on Mersupersu. Ja meitä on on paljon Espoo-Kirkkonummi-akselilla.

Paitsi että Purra ei aja autoa, hänellä ei ole edes ajokorttia.

siinä jälleen näyte "osaamisesta"

Vierailija
45/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra osaa niin hyvin ruotsia varmaan, ettei kehdannut tulla ruotsinkieliseen kuntatenttiin. Olisi persujen kannattajille paljastanut tuo kielitaito.....

Vierailija
46/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuilla nämä puheenjohtajat on aina "kansanmiehiä"; Soini oli ollut pari kuukautta kesätöissä leipomossa ja Halla-aho tarjoilijana ennenkuin luki itsensä venäjänkielen maisteriksi, kyllä tavallisen kansan ongelmat on varmasti tuttuja

Purra on työskennellyt opettajana ja tutkijana, mutta muuta työkokemusta ei hänen kohdallaan mainita. Ei ole siis tarvinnut hikoilla minkään rahvaan kanssa työssäkään.

Ei ole hikoillut Andersson eikä Ohisalokaan, tehnyt tutkimusta köyhyydestä, ehkä siltä osin tavannut hikistä rahvasta.

Vierailija
47/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen!

Mies on

- toimittaja YLE:ssä

- ruotsinkielinen

...ja tämän naisen Perussuomalaiset haluavat ehdointahdoin puheenjohtajakseen. Tämä se vasta on Pahkasikaa.

Vierailija
48/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purran ero esim. 400 neliön asunnossa asuvaan Haavistoon ja ökyasunnossa asuvaan Ohisaloon on se, että Purra soisi samanlaisen elintason kun itsellään on muillekin suomalaisille, kun taas Haaviston ja Ohisalon mielestä he itse voivat ökyillä kunhan muut suomalaiset supistavat elintasoaan.

Täsmälleem tämä. Kaksinaamaiset maailmanpelastajat vihervasemmistolaiset asuvat itse ökyillen, mutta vaativat kansaa elämään luontoa säästäen ja kustantamaan heille kaiken maallisen mammonan. Jos eläisivät niin kuin puhuvat niin näitä hurskastelijoita oisi helpompi sietää, nyt tuo valheellisuus kuvottaa.Persut ovat rehellisempiä.

Vierailija
49/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen!

Mies on

- ruotsinkielinen

...ja tämän naisen Perussuomalaiset haluavat ehdointahdoin puheenjohtajakseen. Tämä se vasta on Pahkasikaa.

Purra itse on kasvissyöjä ja hänellä ei ole edes ajokorttia!

Oikea perussuomalaisuuden perikuva tuo pariskunta! :D

Vierailija
50/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuilla nämä puheenjohtajat on aina "kansanmiehiä"; Soini oli ollut pari kuukautta kesätöissä leipomossa ja Halla-aho tarjoilijana ennenkuin luki itsensä venäjänkielen maisteriksi, kyllä tavallisen kansan ongelmat on varmasti tuttuja

Olihan Halla-aho opettajana yliopistolla hetken aikaa, kunnes sai potkut rasisminsa takia.

jätkällä ei ollut kun duuni ja sitäkään ei osannut

Vierailija
51/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra on työskennellyt opettajana ja tutkijana, mutta muuta työkokemusta ei hänen kohdallaan mainita. Ei ole siis tarvinnut hikoilla minkään rahvaan kanssa työssäkään.

Ei ole hikoillut Andersson eikä Ohisalokaan, tehnyt tutkimusta köyhyydestä, ehkä siltä osin tavannut hikistä rahvasta.

Oliko tällä nyt jotain tekemistä tämän asian kanssa? Ei Ohisalo eikä Anderson ole ehdolla Perussuomalaisten puheenjohtajaksi, vaikka kannatusta ilmeisesti löytyisi..?

Vierailija
52/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen!

Mies on

- ruotsinkielinen

Purra itse on kasvissyöjä ja hänellä ei ole edes ajokorttia!

Oikea perussuomalaisuuden perikuva tuo pariskunta! :D

pääasia että itse rikastuu kunhan toisten elintaso laskee!

Vierailija
53/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka, tuo koko kansan farkkutyttö.

Vierailija
54/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo on populisti.

Hän haluaa tehdä muiden kukkarolla ilmastotoimia ja samalla itse ostelee sijoitusasuntoja, jotta voi tulevaisuudessa kerska kuluttaa.

Miksei ostanut mielummin metsää ja suojellut sitä?

Ohisalo on todellisuudesta irtautunut. Luulee ilmeisesti, että valtio omistaisi Suomen metsät ja vessapaperi tulee alun perin kaupasta. Suomen poliitikkojen ulostulot ovat muutenkin myötähäpeää herättäviä. Jos maa-alasta 75 % on metsää, niin kuka on niin vajaa, että suosittelee metsien olevan jotain EU-omaisuutta ja suojeltavaa? En yhtään ihmettele, miksi Pisa-tulokset laskevat vuosi vuodelta, jos tuollaisia sammakoita tippuu jatkuvasti.

Miksi täällä keskustellaan Ohisalosta, onko minulla mennyt jotain ohi? Liittyykö jotenkin Riikka Purran elitismiin? Yhtä hyvin voisimme ruotia Riitta Uosukaista?

Jaa-a, sivuaa keskustelua siinä mielessä, että kaikki nämä keskustelussa mainitut (Purra, Ohisalo, Haavisto) profiloivuvat mielellään köyhien asioiden hoitajiksi, kun todellisuudessa ovat kaikki eräänlaisia mersupersuja. Haavistolla jopa on Mersun katumaasturi (siis haloo, tyyppi asuu Helsingin keskustassa 400 m2 asunnossa ja tarvitsee katumaasturia, varsinainen Vihreä), Ohisalosta en tiedä. Eikä kenelläkään noista ole mitään kokemusta oikeista töistä-siksi elämän realiteetitkin ovat kadoksissa. 

Vierailija
55/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliiton, SDP:n tai Vihreiden kannattajat nyt on viimeisiä joilla on varaa valittaa tälläisestä.

Vierailija
56/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka johtaa Perussuomalaiset yli 50% kannatukseen ja Jussi voi pitää ansaittua tuumaustaukoa eilisen Suomi Areenan puheensa jälkeen!

Vierailija
57/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tällä nyt jotain tekemistä tämän asian kanssa? Ei Ohisalo eikä Anderson ole ehdolla Perussuomalaisten puheenjohtajaksi, vaikka kannatusta ilmeisesti löytyisi..?

Mitä tällä kommentilla sitten haettiin?

Ei ole hikoillut rahvaan parissa, entä sitten, pitäisikö?

Vierailija
58/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikan päivät kuluvat kesällä pj-puheen kirjoittamiseen. Voi kuinka häntä painaakaan velvollisuudentunto, miten paljon hän uhraakin kusisen puolueen edestä, kuinka hän onkaan vain kansan tahdon vaatimaton välikappale ja meneehän tämä paska läpi kaikille jäsenille.

Vierailija
59/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleem tämä. Kaksinaamaiset maailmanpelastajat vihervasemmistolaiset asuvat itse ökyillen, mutta vaativat kansaa elämään luontoa säästäen ja kustantamaan heille kaiken maallisen mammonan. Jos eläisivät niin kuin puhuvat niin näitä hurskastelijoita oisi helpompi sietää, nyt tuo valheellisuus kuvottaa.Persut ovat rehellisempiä.

Kuvottavan valheellisuuden takia mm. Marketta Horn, Eero Paloheimo ja P. Linkolakin erosivat Vihreistä.

Vierailija
60/142 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla taas hirveä parhainpäin selittäminen, mutta kun Haavisto ja Ohisalokin... jos tuo on nyt syy johonki, niin eikö kaikki voisi liittyä Vihreisiin? Ryhtiä nyt siellä!