Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsilaukku ruokapöydälle kylässä, onko ok ?

Vierailija
16.07.2014 |

Olenko nipo kun minua ärsyttää vieraat jotka nostavat käsilaukkunsa tai reppunsa meidän ruokapöydälle tai keittiön tasolle.

Kaksi kyläilemässä ollutta kaveriani on tehnyt tämän viimeisen viikon aikana. Joo tiedän pitäisi sanoa suoraan heille mutta kun yllättivät niin etten kerennyt sanoa mitään kun laukut oli jo pöydällä ja niitä kaiveltiin siinä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

? niin mikä se ongelma siinä on

Vierailija
2/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minusta ole ok, ainakaan katettuun pöytään nostella laukkuja, ei tosin muutenkaan. Saattavat välillä käväistä jossain eteisen lattialla, auton lattialla, VESSAN LATTIALLA, kadunreunalla jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu laukusta. Tuskin kukaan haluaa reissussa rähjääntynyttä ja ryvettynyttä reppua ruokapöydälleen.  Hanki eteiseen kunnon laskutaso ja hyvä valaistus, että penkovat laukkujaan siellä.

Vierailija
4/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen ruokapöydän voi pari kertaa viikossa pyyhkiä?

Vierailija
5/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos joku ainakin ymmärsi mitä tarkoitan. Siis tuon että ne laukut on olleet junan penkeillä, mahdollisesti vessan lattialla jne.  Ja tuskinpa kukaan pesee tällaista nahkaista käsilaukkua eli eivät liene oikein puhtaita ruokapöydälle nostettavaksi.

Meillä on kyllä muita tasoja tarjolla enkä pahastuisi vaikka penkoisivat viereisellä keittiön tuolilla noita laukkujaan mutta ruokapöydällä... No kyllähän tästä selvisi pesemällä pöydät kunnon pesuaineella mutta hämmästytti kyllä tosissaan koska en edes voinut kuvitella että käsilaukkuja tai reppuja laitettaisiin keittiön pöydille.

Liekö asialla tekemistä sen kanssa että nämä laukun pöydälle nostajat asuvat sinkkuina eli ovat tottuneet elämään itsekseen ihan miten haluavat piittaamatta muista.

Vierailija
6/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs nuo kuninkaalliset naiset menettelevät niiden pienien, hihnattomien iltalaukkujensa kanssa?

Mun käsilaukku ei muuten pyöri missään lattioilla, ei edes kotona.

Vierailija
7/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko laittaa pöydälle jopa kenkänsä, käytetyt siis. Se vähän tuntuu jo oudolta. Ukkoni ei edes ole mikään perusjunttiduunari, vaan hienopierutoimari :0

Vierailija
8/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Kuka juntti noin tekee?

Vierailija
9/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä ei syödä just, niin ihan sama. Tyhjä päytä on työskentelytila.

Vierailija
10/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi ikinä olla tuollainen ihminen kuin ap.

Vierailija
11/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Ruokapöydässä ei pidetä mitään likaisia laukkuja häiritsemässä. Ihme juntteja.

Vierailija
12/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:54"]

Mun ukko laittaa pöydälle jopa kenkänsä, käytetyt siis. Se vähän tuntuu jo oudolta. Ukkoni ei edes ole mikään perusjunttiduunari, vaan hienopierutoimari :0

[/quote]

Ei kannattane haastaa oikeuteen...

Vierailija
13/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää ja hyvien tapojen vastaista. Miksei sitä laukkua voi laittaa vaikka tuolille ja kaivella siitä?

Vierailija
14/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:40"]

Liekö asialla tekemistä sen kanssa että nämä laukun pöydälle nostajat asuvat sinkkuina eli ovat tottuneet elämään itsekseen ihan miten haluavat piittaamatta muista. 

[/quote]

Luuletko että sinkut on automaattisesti sikoja? Mä olen ollut vuosikausia sinkku, eikä tulisi mieleenkään laittaa likaisia tavaroita omallekaan ruokapöydälleni. Laittaisitko itse jos asuisit yksin?

Vierailija
15/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi ei todellakaan laukkuja ruokapoydalle! uskomatonta. .

Vierailija
16/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:41"]

Mitenkäs nuo kuninkaalliset naiset menettelevät niiden pienien, hihnattomien iltalaukkujensa kanssa?

Mun käsilaukku ei muuten pyöri missään lattioilla, ei edes kotona.

[/quote]

Clutch on istuimella selän takana tai sylissä. Ei todellakaan pöydällä, se on erittäin sivistymätöntä.

Vierailija
17/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laukut eivät pyöri lattioilla. Kun ne eivät roiku käsivarrellani, niin ne roikkuvat esim. oven kahvasta tai istuvat nätisti tuolilla :) Olin sitten kotona, toimistolla tai kylässä. Ja laitan pöydälle jos haluan sillä hetkellä kaivaa sieltä jotain. Pyydän anteeksi.

Vierailija
18/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:54"]

[/quote]

Ei kannattane haastaa oikeuteen...

[/quote]

ei niin, vastassa ois kaupungin vittumaisin & kovapalkkaisin lakimies..... :) täytyy olla kilttinä tyttönä vaan, tosi välistä kuulemma pitääkin olla tuhmana ;) itse saatan kyllä laittaa laukkuni ruokasalin pöydälle, mutta mun laukut eivät koskaan oleilekaan lattioilla, vaan laukkuloillani on aina oma tuolinsa :D vaaleita tai kalliita yksilöitä ei vaan halua laittaa minnekään lattioille....

Vierailija
19/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:57"]

Minä en haluaisi ikinä olla tuollainen ihminen kuin ap.

[/quote]

Saisinko perustelujakin ?

t. ap

Vierailija
20/34 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:57"]

Jos siinä ei syödä just, niin ihan sama. Tyhjä päytä on työskentelytila.

[/quote]

Jep ei syöty juuri silloin. Mutta oli kyllä pyyhitty valmiiksi seuraava ruokailua varten. Olisiko sinusta ok laittaa leipä siihen pöydälle jossa on ollut juuri likainen käsilaukku ? Ja sitten vaan syömään hyvällä ruokahalulla. Eipä nämä vieraat kyllä alkaneet pöytää pyyhkimään kun laittoivat käsilaukun pois.

- ap