Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan miehen vasektomiaan?

Vierailija
16.07.2014 |

Miten saitte puhuttua miehenne vasektomiaan?? Meillä lapsiluku täynnä ja jännitän raskaaksi tulemista. En halua syödä pillereitä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse mene sterilisaatioon? Ei toista voi pakottaa hirttämään munansa.

Vierailija
2/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on järki päässä, ja se osaa itsekin tajuta mikä on paras ratkaisu. Tutkittiin eri vaihtoehtoja ja todettiin että vasektomia on helpoin ja varmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta. 

Voit päättää vain omasta puolestasi, kyseessä on hyvin hlökohtainen valinta.

Vierailija
4/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä menin itse katkomaan omat piuhani. Vaikka siinä ei olekaan mitään järjellistä perustetta, miehestä tuntui hiukan siltä kuin hänen "miehuuteensa" puututtaisiin jotenkin liikaa vasektomiassa, ajatus jotenkin häiritsi. Se oli ihan riittävä syy siihen että sterilisaatio tehtiin minulle. Minua asia ei vaivaa ja ikääkin on ihan tarpeeksi jo, lastenteko olisi ohi muutenkin muutamassa vuodessa.

 

Ajattelin myös sitä vaihtoehtoa, että aina voi sattua jotakin lopullista. Jos minö vaikka kuolisin koarissa ja lapset mukana... Miehellä olisi kuitenkin vielä mahdollisuus perustaa vaikka uusi perhe, se kun ei miehillä ole iästä kiinni.

 

Jokaine päättäköön itse kehostaan.

Vierailija
5/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen toimenpide on paljon helpompi.

Vierailija
6/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen oma päätös.

Mieheni valitsi kondomin. Muu ehkäisy kun ei sovi...minulla esim. veren hyytymishäiriö.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin miehelle, että mä olen ehkäissyt vuosikausia ennen pillereillä ja sit kierukalla, nyt on hänen vuoronsa. Mies otti selvää asiasta ja meni. Vasektomiasta on nyt 11 vuotta.

Kyseessä on kuitenkin henkkoht ratkaisu eli ei mies sinne sinun takiasi voi mennä. Hänen pitää sisäistää, että _hän_ ei enää halua lisää lapsia, ei tässä parisuhteessa eikä mahdollisessa toisessakaan parisuhteessa. 22

Vierailija
8/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehän voi erota vielä ja haluaa toisen kanssa vauvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten kuohitsen mieheni?"

Vierailija
10/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:04"]

Miten saitte puhuttua miehenne vasektomiaan?? Meillä lapsiluku täynnä ja jännitän raskaaksi tulemista. En halua syödä pillereitä!

[/quote]

 

Miksi et asennuta kierukkaa, kuparista tai Mirenaa? Eiväthän pillerit ole ainut e-keino. Jos mies ei halua niin ei halua, siis vasektomiaan, et sinä voi sitten sille asialle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halusi itse mennä, siitä kai se lähtee. Mies menee jos kokee tärkeäksi sen , ettei enää halua lapsia. Oli toimenpiteenä helppo. Pientä kipua ja kipulääkkeen tarvetta on 3 päivää. Seksi on ollut ihanaa sen jälkeen , kun ei ole tarvinnut miettiä ehkäisyä. Mies on ollut tosi tyytyväinen. Vasektomia yehtiin yksityisellä 10v sitten. Lapsia meillä on 4.