En halua miestä istumaan alastomalla pyllynreiällään sohvan koristetyynyille!
Itse nukun samoilla tyynyillä ja nyt huomasin, että mies istui alastomana niiden päällä! Suuttu, kun sanoin asiasta. Oli kuulemma pessyt juuri pyllynreikänsä, eikä se ole likainen.
Kommentit (46)
No kai sillä on pakarat edessä vai mikä lautaperse se mies on? Jos mä istun sohvalla alasti niin kyllä mun pakarat yhden reiän peittää, vaikka olenkin hoikka.
meillä on sohvan alla peflettejä, sieltä saa vetää alleen yhden jos haluaa istua perseellään sohvalla tai matolla. tämä sanotaan tietenkin myös vieraille että osaavat etsiä oikeasta paikasta.
Jaa. Me jopa naidaan alasti meidän sohvalla eikä saunassa käytetä peflettejä. Ollaan niitä myös ruokapöydällä
Minulla on peräaukon kutinaa (huomasin vasta kun TV:stä alkoi tulla siitä mainoksia) joten minun on pakko hieroa peräaukkoani koristetyynyyn, kun siinä tyynyssä on sopivasti koristenystyröitä ja se helpottaa peräaukon kutinaani.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:01"]
En minäkään. En miestä, en ketään muutakaan. Kukaan tervejärkinen ei istu alastomana sohvilla tai anna lastenkaan niin tehdä.
[/quote]
Lapsenkin paska tulee peräaukosta. Siksi.
Miksei lapsi saa istua alasti kotona sohvallaan... Onpa ihan kauheeta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 11:38"]
Me harrastetaan sohvalla seksiäkin alasti!!!! O_o
[/quote]
Tämä oli paha heitto, auts
Mitä ihmettä mä teen nyt tuon miehen kanssa? Istui olohuoneen matollekin alasti, kun alkoi jumppailemaan. Ja kyllä, näin suoran sinne, kun venytteli selkäänsä. Sitten käveli jääkaapille ja istui keittiön tuolille ALASTI. Pitääkö mun hankkia nyt ruskeat tyynyt ja matot? :( Ton keittiön tuolin vielä pyyhin helposti, mutta noita tekstiilejä en jaksaisi olla pesemässä koko aikaa. Ei halua laittaa boksereita jalkaan, hiostavat nyt kuulemma liikaa.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:24"]
Minulla on peräaukon kutinaa (huomasin vasta kun TV:stä alkoi tulla siitä mainoksia) joten minun on pakko hieroa peräaukkoani koristetyynyyn, kun siinä tyynyssä on sopivasti koristenystyröitä ja se helpottaa peräaukon kutinaani.
[/quote]
Miehenikin pyllynreikä kutisee toisinaan ja raapii sitä. Olen aivan järkyttynyt nyt tästä. Ihan varmasti hieronut myös niihin tyynyihin. Ja tyynyt ovat vielä valkoisia!! Aivan varmasti erottuu pyllynreiän ääriviivat niistä nyt.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:01"]
En minäkään. En miestä, en ketään muutakaan. Kukaan tervejärkinen ei istu alastomana sohvilla tai anna lastenkaan niin tehdä.
[/quote]
Lapsenkin paska tulee peräaukosta. Siksi.
Miksei lapsi saa istua alasti kotona sohvallaan... Onpa ihan kauheeta.
[/quote]
[/quote]
On teillä erikoiset peräaukot jos niistä kokoajan paskaa valuu...
En viitsi lukea ketjua, mutta (ihan turhaan tosin, on helmiä sioille) on pakko kommentoida, että miten aikuiset ihmiset viitsii tehdä avauksen moisesta aiheesta? Surettaa ap:n henkinen tila!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 11:17"]
En viitsi lukea ketjua, mutta (ihan turhaan tosin, on helmiä sioille) on pakko kommentoida, että miten aikuiset ihmiset viitsii tehdä avauksen moisesta aiheesta? Surettaa ap:n henkinen tila!
[/quote]
Ei ole pakko kommentoida, halusit itse kommentoida peräaukkoasiaa.
Miksi ei saa istua paljaalla pyllyllä sohvalla? Mihin ja mitä silloin tapahtuu? En tiennyt, että noin tiukkoja ihmisiä on. Itse ajattelen, että asunto on elämistä varten ja jokainen tyylillään. Mies pyllyllään, jos haluaa. En usko, että se reikä osuu sohvaan ja peppu on yhtä puhdas kuin kädetkin.
Me harrastetaan sohvalla seksiäkin alasti!!!! O_o
Tosikkoja todellakin palsta täynnä. Ettekö te tajua, että ap on kirjoittanut aloituksen ihan huumorilla XD Tuskin nyt tosissaan kukaan tälläistä tänne kirjoittaisi.
Kuuluu samaan kastiin, kuin "mieheni on narsissi" ja "mieheni on suluttaja"
Hyi, mua ällöttää kans. Ukolla iso perse ja iso persereikä karvojen ympäröimänä. Lisäksi hänellä on jättimulkku ja suuret, roikkuvat kivekset. Inhottaa Se perse-mulkku-kivesyhdistelmä, aina on hankaamassa sohvan ja sohvatyynyjen poimuihin hyi.
Jos ei ole trolli, niin jätä tuo vitun sika...
myöskään sängylle ei varmaan saa istahtaa alasti? tai huhhuh, jotkuthan jopa nukkuu alasti!! kiva sitten niissä lakanoissa nukkua kun sama kohta on koskenut sekä pakaraan että esim. käsivarteen!! HYH HYH itse desinfioin sekä itseni että lakanat joka ilta, käytän antibakteerista pyjamaa ja yhden miehen pistin jo pihalle kun jäi kiinni apn kuvailemasta irstailusta.
-Nainen 19v-
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:20"]
istukoon alasti soffalla jos haluaa mutta pyyhe perseen alle! Eihän saunan lauteillakaan istuta ilman peflettiä joten jotain rajaa taas...
[/quote]
En oo tähän ikään (+50) vielää kovinkaan montaa kertaa peflettiä saunassa käyttänyt ja vielä olen hengissä :) En mä kyllä sohvalla munasilleen istu, enkä yleensä ole alasti kuin hetken aikaa suihkun/saunan jälkeen. Silloin jos sohvalle istahdan, niin luonnollisesti pyyhe on alla.