Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko Astral TV:tä?

Vierailija
16.07.2014 |

Oletko jo soittanut?

Minusta se on hölynpölyä koko homma!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kerran ja minusta se oli erittäin avartavaa!

Vierailija
2/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson parhaillaan! Hyvää ajanvietettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tekee sitä lähtetystä Unkarista? ja nettisivuillaan lukee pienellä että tekevät kaikki ennustukset viihdetarkoituksessa.

Vierailija
4/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:42"]Miksi ne tekee sitä lähtetystä Unkarista? ja nettisivuillaan lukee pienellä että tekevät kaikki ennustukset viihdetarkoituksessa.

[/quote]

Mistä tiedät että unkarista?

Vierailija
5/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:42"]Miksi ne tekee sitä lähtetystä Unkarista? ja nettisivuillaan lukee pienellä että tekevät kaikki ennustukset viihdetarkoituksessa.

[/quote]

Googleta astral tv ja sieltä työtarjoukset kohta niin sieltä näkyy.

Mistä tiedät että unkarista?

[/quote]

Vierailija
6/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson. Ihanaa hömppäkatsottavaa. En usko tuollaisiin juttuihin.

Vierailija
7/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jonkin aikaa, mies kysyi miten kehtaan katsoa sellaista cheissea. :D

Vierailija
8/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tekee Unkarissa lähetyksen? En tajua.

Vierailija
9/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:56"]

[/quote]

Olisiko jotain verotukseen liittyvää tms.

Vierailija
10/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa katsottiin pari kertaa miehen lomalla. Viihdyttävää, mutta onhan tuo ihan kamalaa, kun välillä soittajat eivät oikein ymmärrä, miten paljon kannattaa julkisesti avautua. Enemmänhän se on keskusteluapua kuin ennustamista. Hurjaa rahastusta, etenkin S. S. puhuu hitaasti, eli soittajalla kyllä rahaa palaa.

"Viihdetarkoituksessa" maininta on siksi, ettei kukaan voisi nostaa meteliä jälkeenpäin.

Vierailija
11/22 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi mies Forssasta sanoi oman osoitteensa!

Vierailija
12/22 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vanhempi yksinäisen oloinen mies joka soitti halutessaan jonkun vierailijan.Tässä on se vaara että osoitteeseen menee rikollinen pahoin aikein,siis ei osoitteita julki.

Vierailija
13/22 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu varoittaa kaikenlaisesta ennustelusta ym. salatieteisiin liittyvästä. Ne ovat aina pahojen henkien masinoimia eksytyksiä, milloin ei ole kyse suoraan huijauksesta. Jeesus on ainoa tie Jumalan luokse, ikuisen elämän Tie.

Vierailija
14/22 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuhansia vuosia sitten tätä samaa on esiintynyt. Jumala varoitti Israelia selväsanaisesti. Lisäksi Jumala sanoo itse itsestään, että Hän ei muutu. Siinä eivät ihmisten ajat, tavat ja tapainturmelukset paina grammaakaan.

9. Kun tulet siihen maahan, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa, niin älä opettele jäljittelemään niiden kansojen kauhistavia tekoja.
10. Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
11. joka lukee loitsuja, kysyy vainaja- tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
12. Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
13. Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä.
14. Sillä nämä kansat, jotka sinä nyt karkoitat, kuuntelevat kyllä merkeistäennustajia ja taikureita, mutta sinulle ei Herra, sinun Jumalasi, sitä salli.
15. Sinun keskuudestasi, veljiesi joukosta, Herra, sinun Jumalasi, herättää sinulle profeetan, minun kaltaiseni; häntä kuulkaa.
16. On tapahtuva aivan niin, kuin sinä Herralta, sinun Jumalaltasi, anoit Hoorebilla, silloin kun seurakunta oli koolla ja sanoit: 'Älköön minun enää suotako kuulla Herran, minun Jumalani, ääntä älköönkä nähdä tätä suurta tulta, etten kuolisi'.
17. Ja Herra sanoi minulle: 'Mitä he ovat puhuneet, on oikein puhuttu.
18. Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.
19. Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.
20. Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
21. Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
22. kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

Vierailija
15/22 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No eihän tee :D Sekoitatko tämän nyt Tiedä & Voita ohjelmaan?

Vierailija
16/22 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:56"]

[/quote]

[/quote]

Tekee. Googlaa astral tv ja kohta työtarjoukset sieltä näet asian.

Vierailija
17/22 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:56"]

[/quote]

[/quote]

Siellä työtarjoukset kohdalla lukee että ennustajat matkaavat Unkariin..

Vierailija
18/22 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjsp

Vierailija
19/22 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta viihdettä!! :D hirveetä kuraa kerrakseen! ;)

Vierailija
20/22 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma tehdään MTV3:n studioilla Helsingissä. Nettisivuilla on joku virhe?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän