Missä ja kuinka olette tavanneet elämänne rakkauden?
Kommentit (47)
Töissä. Vanha tylsä "rakastuin pomoon"-tarina. Puolustaudun aina sanomalla, että mies ei ollut minun pomo vaikka samassa paikassa oltiinkin.
Miten itse? Taas näitä aloituksia, joissa kysyjä ei anna mitään itsestään, vaan vaatii vain muilta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 04:13"]
Miten itse? Taas näitä aloituksia, joissa kysyjä ei anna mitään itsestään, vaan vaatii vain muilta.
[/quote]vaatiiko?
Siksi kysyin, kun en ole itse vielä tavannut vaikka ikää on jo yli 30v. En siis mitään vaatinut ja vastaaminenkin perustuu vapaaehtoisuuteen, pahoittelen silti harmistumistasi :)
Ap
Netissä. Mies vastasi deittipalstalle jättämääni ilmoitukseen.
Älkää kivittäkö mutta tavallaan pettämisen kautta. Oltiin työkavereita ja molemmat vielä tahoillamme naimisissa.
Hänen kotonaan hänen hyvän ystävänsä avecina... <3
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 04:23"]
Älkää kivittäkö mutta tavallaan pettämisen kautta. Oltiin työkavereita ja molemmat vielä tahoillamme naimisissa.
[/quote]
En nyt toivo tänne mitään kivittämisiä. Kysyin vain mielenkiinnosta ja ehkä pienestä haikeudesta johtuen.
Ap
Ravintolassa.
Molemmat ystäviensä seurassa, minä tein ensimmäisen kysymyksen hänelle ystävänsä kautta, ja sain vastauksen :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 04:52"]Ravintolassa.
Molemmat ystäviensä seurassa, minä tein ensimmäisen kysymyksen hänelle ystävänsä kautta, ja sain vastauksen :)
[/quote]
No mitä kysyit? Aletaaks olee, hä?
Tapasin tulevan aviomieheni niinkin kliseisesti kuin IRC-Galleriassa. Netistä voi nykyisin löytää elämänsä rakkauden :)
Töiden kautta, firman pikkujouluissa :)
Torilla :)
näin se menee koskaan ei tiedä missä se tulee vastaan joten jatka katselua vain.
Koulussa