GTA
Jonnet odottavat pippelit sojossa, että GTA V ilmestyy PC:lle.
Ikävä tuottaa pettymys mutta PC ei jaksa pyörittää laadukasta konsoli-peliä.
Ei sitten millään.
Miten jumalauta kuvittelette, että edeltäjäänsä graafisesti ja muutenkin kehittyneempi peli toimisi tietokoneella, kun se perkeleen GTA 4:kään aikoinaan toiminut sitten millään??
Hyvät teletapit; joudutte odottamaan viitisen vuotta pelin julkaisusta, ennenkuin peli toimii kuluttahintaisella (n. 1500-2000e) tietokoneella.
Kommentit (11)
Harvinaisen paskoja yli tonnin koneita oot sit onnistunu löytää.. mulla 900 kaks v sitten maksanut kone ja gta 4 toimii hyvinkin kun patchit ladattu. Oot vaan huonon koneen valinnu.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 03:10"]Jonnet odottavat pippelit sojossa, että GTA V ilmestyy PC:lle. Ikävä tuottaa pettymys mutta PC ei jaksa pyörittää laadukasta konsoli-peliä. Ei sitten millään. Miten jumalauta kuvittelette, että edeltäjäänsä graafisesti ja muutenkin kehittyneempi peli toimisi tietokoneella, kun se perkeleen GTA 4:kään aikoinaan toiminut sitten millään?? Hyvät teletapit; joudutte odottamaan viitisen vuotta pelin julkaisusta, ennenkuin peli toimii kuluttahintaisella (n. 1500-2000e) tietokoneella. [/quote]
2000 euron pc on PALJON tehokkaampi kuin mikään konsoli. Ainoa syy miksi peli tulee ensin konsolille on sopimustekniset syyt.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 06:29"]Apua oletteko miehiä?!???!?
[/quote]
Mikä sun pointti on? Naiset eivät voi puhua peleistä tai tietokoneista?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 06:29"]Apua oletteko miehiä?!???!?
[/quote]
????? Miksi oltaisiin?
-26v koko ikänsä pelannut nainen :/
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 03:10"]Jonnet odottavat pippelit sojossa, että GTA V ilmestyy PC:lle.
Ikävä tuottaa pettymys mutta PC ei jaksa pyörittää laadukasta konsoli-peliä.
Ei sitten millään.
Miten jumalauta kuvittelette, että edeltäjäänsä graafisesti ja muutenkin kehittyneempi peli toimisi tietokoneella, kun se perkeleen GTA 4:kään aikoinaan toiminut sitten millään??
Hyvät teletapit; joudutte odottamaan viitisen vuotta pelin julkaisusta, ennenkuin peli toimii kuluttahintaisella (n. 1500-2000e) tietokoneella.
[/quote]
:Ddd Hyvin noi parempienkin grafiikkojen pelit on pyöriny mun 600e maksaneella pöytäkoneella :D Mun koneen hinta on lähempänä kahta tonnia, mut tuntemalla oikeet ihmiset on saanu koottua sen noin halvalla. Eikä todellakaan mene mitään viittä vuotta siinä, et saan gta v:n mun pc:lle.
Konsoleilla vaan rahastetaan tyhmiä ihmisiä. Justhan oli se Watch Dog-kohu, että niitä grafiikoita rajoitettiin tarkoituksellisesti et se peli näyttäis paremmalle boxilla. Mut hyvin sekin nyt sen rajoitteen poistamisen jälkeen pyörii mun 600e koneella ;) Netissä nyt pyöriikin "pelaan tätä, mutten maksa"-kamppanja, kun koko juttu paljastu.
Ja sitäpaitsi, meidän pc:eillä ne konsolipelit on luotu...
t. pelaajamimmi
▀█▀░█░░░░▄▄░░▄░░█░░▄▄
░█░░█▀▄░█░█░▀█▀░░░▀▄▄
░▀░░▀░▀░░▀▀░░▀░░░░▀▀
▄▄░░░▀░░░▄▄░░▄
█░█░▀█░░█░░░█▀▀
▀░▀░▀▀▀░░▀▀░░▀▀
█░░░░▀░░░░█
█▄▀░▀█░░▄▀█
▀░▀░▀▀▀░░▀▀░▀
░░░▄▀▀▀▀▄▄▄▄
░░▄▀▄░░▄░░░░▀▀▄▄