En saa tamponia sisään
5 vuotta tai enemmän olen yrittänyt vaihtaa siteet tamponiin, mutta a) tamponi ei mene ollenkaan b) survomalla menee muutaman sentin ja sattuu saakelisti. Olen yrittänyt liukkaria ja kaikkia mahdollisia asentoja ja tekniikoita. Hulluna työntämällä menee siihen pisteeseen, että itse tamponi on juuri ja juuri sisällä, mutta silloin sattuu niin maan perkeleesti ettei sitä nyt siihen saa eikä voi jättää. Olenko tuomittu siteisiin loppuelämäkseni (tai siihen asti jos synnytän)?? Anteeksi avautuminen, ärsyttää kun ei voi mennä uimaan.
Kommentit (36)
Mulla oli vuosia sama ongelma kuin sulla. Nykyään saan tampoonin paikalleen, mutta en aina helposti, enkä koskaan nopeasti. Alkuun ainoa keino oli ottaa housut kokonaan pois, asettaa toinen jalka pytyn päälle ja vähän etukumarassa. Nyt istun pytyllä "tavallisesti". Joudun edelleen keskittymään siihen että lantionpohjani on todella rentona ja hakemaan välillä suuntaa sekä työntämään hitaasti ja varoen. Hiukankin väärä suunta sattuu ja paljon. Minulla parhaiten toimii muovipintainen asettimellinen tampooni, pienintä tai toiseksi pienintä kokoa (tampax compak) ja asettimen päähän ja vähän sivuillekin reilusti bepanthen voidetta. Aika säätämistä siis, mutta sentään onnistuu. Olen sentään nelikymppinen.
Mullaki sattuu kun laitan tamppoonia. Mitä tehdä oon 11.v
Menisin tänään uimaan kaverin Kanssa uimahallille, Mutta menkat nyt pilas sen ja päätin mennä ostaa tamponeita että sit vois mennä uimaan, Mutta nyt jo pari kertaa kokeiltu tamponin laittoa ja sattuu ihan h****tisti nii enmpä oo nyt saanu sitä laitettua. Varmaan pakko vaan tunkee se sinne et pääsee uimaan😥😣
APUA!!! Auttakaa oon yrittäny tehä vaik mitä en saa millään tamponia sisääni, siis sattuu AIVAN JUMALATTOMASTI!! Kertokaa jotai vinkkei pliis!! ja oon siis 13-v
Sun ehkä kannattaisi mennä gynekologilla niin se ehkä voisi auttaa sua
Jos sulla onkin munat - ootko tarkistanut asian ?
Kun laitan tampoonia ,tuntuu kuin tulisi seinä vastaan. Yritänkö laittaa väärin vai mikä homma???!
Eiköhän sun kannattais pyöriä toisilla sivuilla. Me kaikki naiset ja tytöt ollaan erilaisia. Eri asiat menee meidän sisään helpommin ku toiset. Ja eri asiat tuntuu haastavimmilta kuin toiset. Joten älä ihmettele.
Tampponitykillä tykittää helposti kaikenkokoiset tampaxit tuheroon.
Otsikosta saisi vallan mainion Maustetyttöjen seuraavan hittibiisin nimen.
Mitä hittoa teen!!Oon nuori(12)ja neitsyt... pitäs mennä huomenna kylpylään😫 en oo koskaa enne kokeillut tamppooneja. Keltarauhas lääkkeet ei oo vaihtoehto... EN VAA LÖYDÄ SIELTÄ MITÄÄN REIKÄÄ😭 MITÄ MÄ TEEEEN
Siteet on keksitty ja Jonnelta nyt vaan puuttuu se reikä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa teen!!Oon nuori(12)ja neitsyt... pitäs mennä huomenna kylpylään😫 en oo koskaa enne kokeillut tamppooneja. Keltarauhas lääkkeet ei oo vaihtoehto... EN VAA LÖYDÄ SIELTÄ MITÄÄN REIKÄÄ😭 MITÄ MÄ TEEEEN
Menet, uit ja annat veren vuotaa. Äkkiä se sekoittuu samaan kloorattuun uimaliemeen kuin setämiesten hiki ja visva.
Voi tulla opettamaan tamponin laittoa ;) ja ehkä jotain muutakin...
Onko ap huomioinut, että ne aiemmin laitetut tulee ottaa poiskin?
Ota asettimellinen tamponi, laita vähän vaseliinia siihen, työnnä varovasti tunnustellen taakse- ja ylöspäin. Hengittele samalla rauhassa pysyäksesi rentona.