En saa tamponia sisään
5 vuotta tai enemmän olen yrittänyt vaihtaa siteet tamponiin, mutta a) tamponi ei mene ollenkaan b) survomalla menee muutaman sentin ja sattuu saakelisti. Olen yrittänyt liukkaria ja kaikkia mahdollisia asentoja ja tekniikoita. Hulluna työntämällä menee siihen pisteeseen, että itse tamponi on juuri ja juuri sisällä, mutta silloin sattuu niin maan perkeleesti ettei sitä nyt siihen saa eikä voi jättää. Olenko tuomittu siteisiin loppuelämäkseni (tai siihen asti jos synnytän)?? Anteeksi avautuminen, ärsyttää kun ei voi mennä uimaan.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:36"]Ootko kokeillut asettimellistavai ilman asetinta? Mulla menee asettimellinen helpommin, kun se on liukkaampi.
[/quote]
Molempia, kaikkea mitä kaupasta saa! Kaikkia malleja ja kokoja.
Jos olet onnistuneesti ollut yhdynnässä, niin saat tampooninkin sisälle. Rentoudu! Ja jos et niin olisikohan jo aika? Ellet yritä virtsarakkoon sitä tunkea...? ;)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:36"]Ootko kokeillut asettimellistavai ilman asetinta? Mulla menee asettimellinen helpommin, kun se on liukkaampi.
[/quote]
[/quote] Miten sä yrität, istutko pytyllä? Mulla menee helpoiten pytyllä istuessa ja (takakautta) työntämällä pikkasen takaviistoon. Toki emättimet on eri mallisia, joten kokeile työntää eri suuntiin. Mulla sopiva syvyys on, kun asetin (loppupää) menee emättimen suulle .
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:40"]
[/quote]
[/quote] Miten sä yrität, istutko pytyllä? Mulla menee helpoiten pytyllä istuessa ja (takakautta) työntämällä pikkasen takaviistoon. Toki emättimet on eri mallisia, joten kokeile työntää eri suuntiin. Mulla sopiva syvyys on, kun asetin (loppupää) menee emättimen suulle .
[/quote]Toinen vaihtoehto sulle, on kokeilla kuukuppia.
-sama
Mulla kanssa joskus sattui nuorena. Ei meinannut mennä sisälle. Itse tein niin, että järjestelmällisesti aloin venyttämään alapäätä, vähitellen. Aluksi pelkkä yksi sormikin tuntui liialta, mutta vähitellen paikka alkoi joustaa. Nykypäivänä tampponi on helppo laittaa, mutta yhdynnän alkuosa on vieläkin hieman vaikea, vaikka olisi hyvin kostunut. Ehkäpä tuo asia korjaantuu sitten synnytyksen myötä...
Koitappa laittaa se sisään ollessasi kyykyssä. Ainoan syyn minkä keksin, jos ei liukkarillakaan mene, että sun immenkalvo estää sen menemisen sisään. Tosin ei senkään niin kestävä pitäisi olla. Voin kuitenkin jakaa tuskasi, itsekin olen tuomittu siteisiin. Oon niin niukkavuotoinen, että tampoonien laitto on hankalaa ja niiden poisotto tuskaa.
Olen kokeillut jokaista asentoa, oikeasti. Kyykyssä, pytyllä, toinen jalka pytyllä yms. Jos ei tamponi mene niin miten menee kuukuppi?
Tosiaan neitsyyskään ei mennyt ekalla yrittämällä, vaikka annoin luvan yrittää kaikin keinoin. Kuukausi ja lukuisia yrityksiä myöhemmin meni sisään. Järjellä ajateltuna pitäisi tamponinkin upota, mutta ei niin ei! Eli myöskään immenkalvosta ei voi olla kyse.
Sama kuin ottasit pyllyyn, rauhallisuus on tärkeintä. Kokeile laittaa sormi ensiksi sisään ja totuttele siihen.
Kyllä se sinne menee. Koita kokeilla eri suuntiin tyntelemällä ja tunnustelemalla. Emätin harvemmin on täysin suora, joten turha yrittää työntää sitä raivolla suoraan ylöspäin. Kyllä se sinne pienellä jujuttelulla menee. Harjoitus tekee mestarin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:00"]Mulla kanssa joskus sattui nuorena. Ei meinannut mennä sisälle. Itse tein niin, että järjestelmällisesti aloin venyttämään alapäätä, vähitellen. Aluksi pelkkä yksi sormikin tuntui liialta, mutta vähitellen paikka alkoi joustaa. Nykypäivänä tampponi on helppo laittaa, mutta yhdynnän alkuosa on vieläkin hieman vaikea, vaikka olisi hyvin kostunut. Ehkäpä tuo asia korjaantuu sitten synnytyksen myötä...
[/quote]
Miten vittu te pystytte sex harrastamaan jos teille ei mene sormen paksuinen sisään. Onnetonta.
Minkä ikäinen nainen kyseessä? Mä en ollut noin tiukka edes ennen ensimmäistä yhdyntää.
Mun pitäs varmaa koittaa kans asettimellista, sormi hujahtaa helposti sisään, mut sormee ohuempi tamponi menee vaan n. sentin ja tyssää siihen vaikka kuinka kääntelen, vääntelen ja työnnän :D
Ah, nuoruus. Muistan tuskailleeni saman aiheen kanssa teininä ja olin varma, että mussa on joku vika. Sitten taas koitin, seisoma-asennossa ja sen sijaan, että olisin tosiaan työntänyt sitä suoraan ylös, työnsinkin sitä oikeastaan enemmän selkää kohti, ja sinne meni. Oikeasti itkin ilosta. :) Eli voisiko sulla olla, että työnnät sitä yksinkertaisesti väärään suuntaan? Ei mulla ollut oma anatomia niin hanskassa tuolloin, että olisin aiemmin ymmärtänyt.
Nyt huomasin vasta aloituksen pvm:n... Ehkä, toivottavasti ongelma on jo ratkennutkin. =)
24
Mulla on ihan sama homma, synnytyksen jälkeen alkanut vaiva.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 04:22"]
Minkä ikäinen nainen kyseessä? Mä en ollut noin tiukka edes ennen ensimmäistä yhdyntää.
[/quote]
20 olen. Ennen ensimmäistä yhdyntää (siis varsinaista onnistunutta) mies luonnehti alapäätäni sanoin "siellä ei näy mitään mihin laittaa".
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 04:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 00:00"]Mulla kanssa joskus sattui nuorena. Ei meinannut mennä sisälle. Itse tein niin, että järjestelmällisesti aloin venyttämään alapäätä, vähitellen. Aluksi pelkkä yksi sormikin tuntui liialta, mutta vähitellen paikka alkoi joustaa. Nykypäivänä tampponi on helppo laittaa, mutta yhdynnän alkuosa on vieläkin hieman vaikea, vaikka olisi hyvin kostunut. Ehkäpä tuo asia korjaantuu sitten synnytyksen myötä...
[/quote]
Miten vittu te pystytte sex harrastamaan jos teille ei mene sormen paksuinen sisään. Onnetonta.
[/quote]
Jos on sormea ohuempi muna.
Tamponin asento on tärkeä. Suoraan ylöspäin ei kannata tunkea.
Ootko kokeillut asettimellistavai ilman asetinta? Mulla menee asettimellinen helpommin, kun se on liukkaampi.