Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän vauvat antaa pestä hampaansa?

Vierailija
15.07.2014 |

meidän 7kk kiukkuaa ja kiemurtelee ku pesee häneltä hampaita. Ei haluaisi aina siitä tympeää kokemusta. miten saisi houkuteltua hänet siihen paremmin suostumaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin sillon ku muksu oli alle 1v ihan höpöhöpötarinoita rauhallisella äänellä, ku alettiin pesee hampaita. Saatoin jutella päivänkulusta tai lauleskella mitä sylki suuhun toi. Autto meidän pikkumiehen kiukkuun ainakin <3

Vierailija
2/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös mun omien hermojen pitämiseen kiukkutilanteissa (kun pinna alkaa kiristyä ja jokin asia on vaan tehtävä)..

t.2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäasti vauvoilla on ollut hampaat?

Nykyaika kehittyy niin vauhdilla, ettei mummot pysy perässä.

Vierailija
4/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekojen hampaiden kohdalla oon lähinnä kokeillu harjaa suuhun ja antanut vauvan itse laittaa harjaa suuhun. Siinä vauvan harjaa järsiessä ne hampaatkin ehkä hieman puhdistuu. Sitten hiljalleen oon hieman harjaillut, jos ei oo tykännyt niin antanut leluja katseltavaksi tai samalla kutitellut, naurattanut yms. Varovaisesti on edetty, ettei tosiaan jäi traumoja. Jos jää päiviä välistä esim. hampaiden puhkeamisen vuoksi, niin en koe sitä turhan vakavana.

Vierailija
5/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, kiitos. täytyy keksiä jotain konsteja. :) lääkkeidensä takia pitäisi pitää erityisen hyvä huoli hampaista.

Vierailija
6/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 siis ap

Vierailija
7/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja... Ihan ku joku lapsi nauttisi hampaiden pesusta, varsinkaan ap sinun lastesi ikäiset :D:D:D:D:D

Vierailija
8/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:54"]

Voi luoja... Ihan ku joku lapsi nauttisi hampaiden pesusta, varsinkaan ap sinun lastesi ikäiset :D:D:D:D:D

[/quote]

mutta onko se pakko sitten tyytyä siihen että se on kurja kokemus. eikö saisi yhtään vinkkejä kysellä miten sitä edes vähän helpottaisi.