Kaaso haukkui hääpukuni
Sanoi että on ruma, ei kukaan tuollaista käytä, et ole tosissasi. Olen 170cm pitkä, olen laihduttanut itseni viisikymmentäkiloiseksi. Puku on mallia merenneito, ja puvussa on 3/4 hihat. En itse pidä olkaimettomista, joita muuten tuputettiin lähes joka liikkeessä. Pulu on romanttinen.
Plääh, ihan sama. Olen nyt vähän klassisempi morsio, pitivät muut siitä tai eivät. Ärsyttää vain kun pitää ihan tahallaan yrittää pahoittaa toisen mieltä.
Kommentit (55)
Pukusi on varmasti upea! Merenneitomalli sopii mielestäni erityisen hyvin pitkille ja hoikille. :)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:40"]Valitsit kaasosi väärin :(
[/quote]
Vai kuitenkin oikein? Mieluummin kaaso, joka sanoo suoraan kuin kaaso, joka myöntelee vaan ja antaa morsiamen nolata itsensä.
Ihana toi romanttinen pulu. :)
mut joo, kaaso ois saanut pitää idioottimölyt mahassaan. Olet varmasti kaunis morsian pukuinesi. <3
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:42"]Pukusi on varmasti upea! Merenneitomalli sopii mielestäni erityisen hyvin pitkille ja hoikille. :)
[/quote]
Mutta sopiiko romanttiselle pululle?
(anteeksi, oli ihan pakko. Tuo ap:n Pulu varasti sydämeni.)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:40"]Valitsit kaasosi väärin :(
[/quote]
Vai kuitenkin oikein? Mieluummin kaaso, joka sanoo suoraan kuin kaaso, joka myöntelee vaan ja antaa morsiamen nolata itsensä.
[/quote]
Eri asia jos puku olisi väärän kokoinen, ei istuisi, aivan liian avonainen tms. Sellaisista asioista voisi hienovaraisesti sanoakin, mutta yksinkertaisesti "ruma" ei ole minkään arvoinen kommentti!
Musta tuo kuulostaa hienolta, oikeastaan unelmapuvultani. Olen itsekin ihan kyllästynyt sinänsä nättiin sweetheart necklineen ilman hihoja tai olkaimia. Mun hääpuvussa tulee olemaan hihat ja ehkä merenneitoa myös.
Sulla on mun mielestä tyylitajua. Älä anna kaverin mielipiteen lannistaa! Hänellä on erilainen maku, aika massamainen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote] Ei tuossa kuvauksessa mielestani ollut mitaan noloa. Noloja ovat ne olkaimettomat haapuvut joista rinnat ja selkamakkarat tursuavat.
Kaasolta myos puuttuvat kaytostavat taysin. Aika vaihtaa kaasoa.
Kaaso on ja pysyy, mutta hänellä on vaikeuksia sen kanssa että haluan hieman erilaiset häät. Tekee kyllä lopuksi sen mitä olen toivonut, mutta tuskailee vähän kaikessa. Pukuni ei ole ihan vitivalkoinen, koska luonnonvalkoinen tuo omia värejäni paremmin esiin. Vartalotyypilleni ei tosiaan sovi olkaimeton mekko, enkä pysty typerän jalkavamnani johdosta käyttämään korkokenkiä. Kaikki on väärin, jotenkin tuo puku vain ärsytti eniten kun on oikeasti juuri sellainen minkä halusinkin.
Toinen kauhistus on hääorkesteri, joka soittaa klassista ja loppuillasta nykymusiikkia klassisella sovituksella. Kuulemma ihan typerää, sama soittaa cdltä.
Ap, romanttinen pulu
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:00"]Lähetä kuva tai linkki puvustasi
[/quote]
Voin etsiä vähän vastaavasta mekosta kuvan, pieni hetki avaan tietokoneen.
Ap
Oli se pulu millainen tahansa, mutta sinä tykkäät siitä, niin viisas kaaso ei kommentoisi sitä kurjasti..... Ikävä kaaso sulla.
ihan sama kuin jollekin gootille menisi sanomaan, että ootpa hirveännäköinen. Jos hlö itse tykkää ulkonäöstään, niin muut pitäköön läpensä kiinni.
Pukusi saattaa näyttää sinun päälläsi yleisen mielipiteen mukaan joko tosihyvältä, semihyvältä tai einiinhyvältä.... Jos et laita siitä kuvaa päälläsi, niin ei me palstalaiset osata kertoa....
Mitä ihmettä? Ne on SUN (ja tietty miehesi) häät, ja pääasia on, että sun mielestä puku on kaunis. Eri asia tosiaan huomauttaa, että puku on liian pieni/iso/pitkä/lyhyt/tms., mutta jos vain ulkonäkö ei miellytä, pitäisi kaason osata olla ennemmin hiljaa. Valitkoon oman pukunsa "paremmin", kun menee itse naimisiin. ;) älä välitä, jos itse tykkäät niin valitsemasi puku on juuri oikea!
Onko kaaso itse naimisissa? Mietin, että jos ei ole niin ehkä hän tavallaan (ehkä tiedostamattaan) yrittää viedä valmisteluja omien unelmahäidensä suuntaan. Tai jo hän on naimisissa ja viettänyt ns. tusinahäät, hän saattaa kokea sinun valintasi arvosteluna. Tai sittn hänellä ei vain ole käytöstapoja.
http://i63.photobucket.com/albums/h149/tiinatiina/tiina/haat/haapukuja/venepaantiepitsi.jpg
Kaula-aukko on aikalailla tällainen, joskin tuo puvun ja pitsin raja ei ole noin selkeä ja puku on luonnonvalkea.
http://www.craiboxfi.com/images/l/a1252.jpg
Ja laskeutuu tähän malliin. En halua laittaa kuvaa puvusta päälläni ettei minua tunnisteta. Mutta se istuu täydellisesti, ja on ihanan minun näköiseni.
Minulla ja kaasollani on vain erilainen maku.
Romanttinen pulu-ap
No onpas ilkeä kaaso. Tässä kohtaa saa toki olla eri mieltä puvun onnistumisesta morsiamen kanssa, mutta se kannattaisi pitää ihan omana tietonaan.