Kuinka paljon teille kertyi painoa raskauden aikana?
Minulle 20kg... 12kg on lähtenyt ja 4kk synnytyksestä.. Nyt paino junnaa paikallaan...
Kommentit (45)
Ekassa parikymmentä kiloa ja tokassa noin 16kg.
Alta viikon olin omissa mitoissani.
Täällä ylipainoinen kertoo painoa tulleen 3kg ja kehuu kaiken jääneen synnärille. Hoikka kertoo keränneensä painoa 25kg ja 5kg vielä jäljellä, kumpaa ihaillaan? Mainitkaa Se lähtöpaino/bmi!
15kg. Jälkitarkastukseen mennessä oli lähtenyt 10 ja sen jälkeen aloitin heti minipilleriy ja viikossa tuli 3kg lisää!!! Koko ajan tekisi mieli lopettaa pillerit kun tulee kauheita raivo kohtauksia ja painoa koko ajan lisää vaikka ennen samalla ruokamääräälöä jaliikunnalla paino on lähtenyt. Pillerit vieneet myös suurimman osan seksihaluista. En vain jotenkin uskalla lopettaa pillereitä kun en tykkää kondomeista yhtään ja tuntuu että srn laittaminen kokonaan keskeyttää homman.
Ekasta 8kg, lähti vuoden sisällä
Tokasta 25kg, 10kg jäi sairaalaan ja 10 taas vuoden kuluessa. Sit se 5 jäi asumaan, ei lähe enää millään. Mitat nyt 176cm/70kg.
Mä oon aina ajatellu että jos sitä painoa kerryttää sen 9kk niin sen pudottamiseen saa mennä yhtäpitkään.
Ekassa raskaudessa +15kg, josta lähti -18kg ennen kuin lapsi oli 3kk. En osaa sanoa johtuiko stressistä vai mistä, mutta siis Laihduin. Nyt toinen raskaus menossa (RV 25 ja olen lihonut 10kg) ja pyrin syömään seitsemän edestä, koska lähtöpainoni on reilusti alle ihanne-painon. En ole mikään syömishäiriöinen eikä muitakaan sairauksia ole, tutkittu viime keväänä kaikki keliakiasta lapamatoon asti. Toivottavasti tällä kertaa jää edes 5kiloa, niin ei tarvitse palella talvisin.
Synnytyksen jälkeen lopetin herkuttelun, aloin syömään pienempiä annoksia, käymään vaunulenkeillä, ja paino alkoi tippua hyvää vauhtia. Suurin osa nuista kiloistahan kertyi ihan vain syömällä ja liikkumattomuudella. :D
- 13
30kg, viimeiset 6 kiloa lähti vasta kun lopetin imetyksen ja silloinkin se paino notkahti ensin ylös sitten alas.
Ekassa raskaudessa 6 kiloa ja tokassa 7 kiloa
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:27"]Kuinka pääsisin eroon noista 8kilosta vielä? Imetän
AP
[/quote]
Jätä näkyvä sokeri vähäksi aikaa pois.
Ekasta jäi 15kg, lähti vuodessa
Tokasta 18kg parissa vuodessa
Kolmannessa jäi 20kg ja nyt 10kk jälkeen vielä 18kg, vaikka nyt kolmannen kohdalla olen onnistunut imetyksessä ja kävin lenkillä. Vasta nyt alkanut paino tippumaan kun muutin ruokavaliota kunnolla käyn lenkillä/salilla 5x viikossa.
Kolme kertaa 20kg. Kilot tippuneet parissa kuukaudessa. Imetysaikana olen aina laihtunut alipainoiseksi.
Ekassa raskaudessa tuli 10kg, kaikki kilot jäi synnytyssaliin, tässä toisessa raskaudessa 14kg, enempää ei kerkeä tulla, koska laskettu meni eilen.
14 kg.
6 viikkoa synnytyksestä olin lähtöpainossa, nyt pari viikkoa tuosta on lähtenyt pari kiloa ylimääräistä. Yksinkertaisesti syön vähemmän kuin kulutan. Olen normaalipainoinen, mutta haluan olla vähän hoikempi.
1. raskaus +6kg, 2. raskaus +900g ja 3. raskaus 2,5kg.
Lähtöpaino ollut kahdessa ekassa n. 54kg ja vikassa 58kg.
14 kg ja 2-3 kiloa niistä jäljellä. BMI 20 ennen raskautta. Synnytyksestä 9kk.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:33"]
Synnytyksen jälkeen lopetin herkuttelun, aloin syömään pienempiä annoksia, käymään vaunulenkeillä, ja paino alkoi tippua hyvää vauhtia. Suurin osa nuista kiloistahan kertyi ihan vain syömällä ja liikkumattomuudella. :D
- 13
[/quote]
Ap kysyi paljonko kiloja kertyi raskauden aikana, ei sitä, paljonko niitä lähti, kun olit aikasi vaunulenkkeillyt ja syonyt terveellisesti.
+20 kg. 15 kg on pudonnut, mutta viimeiset 5 kg taitavat jäädä pysyvästi..:-(
^tasaisesti siis