Kuinka paljon teille kertyi painoa raskauden aikana?
Minulle 20kg... 12kg on lähtenyt ja 4kk synnytyksestä.. Nyt paino junnaa paikallaan...
Kommentit (45)
31, 8kg jäi kiusaamaan
8, tippui puolessa vuodessa + 10 lisäkiloa
14, kilo jäi kunnes raskauduin uudelleen..
ja nyt rv 19 4,5kg.
katsotaan kuinka käy..
Ekassa (ja toistaiseksi ainoasta) 7 kiloa. Raskaus ei näkynyt kunnolla koko aikana.
Kuinka pääsisin eroon noista 8kilosta vielä? Imetän
AP
27 Kg, 9kg,12kg, 11kg ja 6kg. Joka kerta kaikki lähti, paitti tätä viimistä ootan vielä, painoo toi 6kg tullu, tuskin nousee enää, laskettuaika meni jo... ja ton ekan kohdalla oli raskausdiabetes,parani heti ku laps synty ja palasin hoikaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:21"]Minulle 20kg... 12kg on lähtenyt ja 4kk synnytyksestä.. Nyt paino junnaa paikallaan...
[/quote]
4. Raskaudessa 3,5 kg, muissa 8-9kg
Ekassa raskaudessa 8kg, nyt tästä ei voi vielä loppusaldoa tietää, mutta oletan samoihin menevän.
Imetys multa vei kyllä hyvin kertyneet kilot, mitkä ei laitokselle jääneet. Vaunulenkkejä siihen sivuun myös päivittäin, niin kyl se siitä!
1. +3kg, 2. +3kg, 3. +4kg. Normipaino viimeisen 10 vuotta ollut 89-93kg
1. 6kg, jälkitarkastuksessa 1 jäljellä.
2. 10kg, lähti noin kilo viikossa parin kuukauden aikana.
On se vauva ihana ja rakas mutta kyllä minua vähän harmittaa kun olin ennen hoikka..
Ekassa 7, kolmessa seuraavassa 8, viimeisessä 6 kg. Kilot jäi sairaalaan ja lisää lähti rutkasti imetysaikoina. Mulla imetys alkoi alentaa painoa vasta sitten, kun lapset olivat n. puolivuotiaita.
18kg, nyt synnytyksestä vajaa 4 kuukautta ja kilot lähteneet plus 5 ylimääräistä:)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:48"]
18kg, nyt synnytyksestä vajaa 4 kuukautta ja kilot lähteneet plus 5 ylimääräistä:)
[/quote]
kuinka ne sinulla lähti?
Nyt rv 38 ja painoa tullut 16-17 kg. Saa nähdä paljonko vielä ehtii...
15 kg tuli, 6kk synnytyksestä painoa tippunut noiden lisäksi vielä 6,5 kg ylimääräistä. vaunulenkit ja imetys on mun salaisuus. syön hyvin ja herkuttelenkin usein. terveys (kynnet ja hampaat mm.) kylläkin kärsii
30kg joista viimeiset kymmenen kiloa putosivat kun vauva oppi kävelemään.
Varmaankin joku 23 kg. Sairaalaan jäi 13kg. Synnytyksestä nyt 4 kk ja raskauskiloja jäljellä 3.
Niiden jälkeen alkaakin tän muun paskam hävittäminen !
Eka +13 kg, toinen +8 kg. Lähteneet hyvin imettämällä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:12"]
Eka +13 kg, toinen +8 kg. Lähteneet hyvin imettämällä.
[/quote]
onko lähteneet asaisesti vai jonkin ajan kuluttua vasta alkaneet lähteä
1. raskaudessa 12 kg, 2. raskaudessa 13 kg. Mutta ainakin musta tuntuu, että tokassa raskaudessa _läskiä_ tuli enemmän, vaikka eroa painonkertymässä oli vain kilo. Ehkä johtuu osaksi siitä, että lihas katosi ja tilalle tuli läskiä...