Lihoin vuodessa 15kg
Kommentit (10)
Eihän toi vielä mitään. Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, lihoimme molemmat 15kg 3,5 kuukaudessa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:02"]Eihän toi vielä mitään. Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, lihoimme molemmat 15kg 3,5 kuukaudessa.
[/quote]
Hääh? Ihan mahotonta :)
Siis 5 kg kuukaudessa eli suunnilleen 35000 kcal eli joka päivä kulutuksen yli tuhannen kaloria.
No kyllä siinä saa jo herkutella. Se tulee esim puolikkaasta suklaalevystä+100g sipsejä melkein. Ja lisäksi normiruoatkin :)
Mä lihoin myös 15 kiloo vuoden aikana kun aloitin työt :(
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:41"]Mä lihoin myös 15 kiloo vuoden aikana kun aloitin työt :(
[/quote]
Miten töissä lihoo?
Ennätys on +8kg kuukaudessa ja laihdutusta -10kg, toki osa nestettä, mutta kuitenkin..
t. syömishäiriöinen
Ja mä kun ihmettelin että lomaviikon aikaan tuli turvotusta 1 kg. Lähti siis ekan arkipv pois :D
Mä lihoin 15kg alle 3kk. Ja imetin samalla. Raskauskiloja jäi 1 synnytyksen jälkeen (6kg tuli ennen synnytystä). Kun siirryttiin osittaisimetykseen otin samalla itseäni niskasta kiinni ja sain painoa alaspäin, mutta sitten olinkin uudestaan raskaana. Nyt on taas suunta alaspäin, 2kk synnytyksestä ja viime punnituksessa oli tuo sama +15 eli raskauskiloista on päästy.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:50"]Mä lihoin 15kg alle 3kk. Ja imetin samalla. Raskauskiloja jäi 1 synnytyksen jälkeen (6kg tuli ennen synnytystä). Kun siirryttiin osittaisimetykseen otin samalla itseäni niskasta kiinni ja sain painoa alaspäin, mutta sitten olinkin uudestaan raskaana. Nyt on taas suunta alaspäin, 2kk synnytyksestä ja viime punnituksessa oli tuo sama +15 eli raskauskiloista on päästy.
[/quote]
Jatkan vielä että reippaasti alle vuodessa laihdutin 40kg ja pysyikin pitkään poissa ennen tuota "repsahdusta".
Miksi? Eihän se ole kuin reilu kilo kuukaudessa.