Onko mieheni kohtuuton?
Eli kännykkääni/liittymääni on tullut jokin vika.Puhelin ei suostu lähettämään viestejä tai soittamaan eikä siihen saa yhteyttä. On tehnyt tätä 2 kertaa aiemmin ja taas teki. Vika lähtee pois kun puhelimen sammuttaa ja käynistää uudelleen.
Noh nyt mieheni oli yrittänyt tavoitella minua päivän aikana useamman kerran. Ilmeisesti ei ollut mitään maata kaatavaa asiaa mutta sen verran tärkeää että oltaisi huomisesta työkeikasta sovittu. Aamulla minulla siis oli jo tiedossa että hän soittaa huomisesta työstä päivän aikana.
Noh, en sitten aamupäivän jälkeen soittanut miehelleni töihin, ajattelin että on kiireinen kun ei itse soita. Kuitenkin 3 aikaan ihmettelin jo miksei ota yhteyttä mutta soittaminen jäi kun aloin laittaa ruokaa.
5:ltä olin jo sen verran hämillään ettei ole mitään kuulunut niin yritin sitten itse soittaa hänelle. Puhelin ei tietenkään yhdistänyt puhelua ja tajusin että taas se kyseinen vika on tullut. Käynistin puhelimen uudelleen ja aloin soitella ja viestittää mutta hän ei vastannut.
Sitten noin tunnin päästä mies soittaa takaisin ja alkaa saman tien raivota että valehtelen hänelle ja jätän tahallaan vastaamatta. Suuttui myös siitä etten ole 7 tuntiin ottanut mitään yhteyttä häneen (ei siis tämän työasian tiimoilta vaan ylipäänsä). Yritin selittää että taas se ko. Vika tuli kännykkääni kun on temppuillut ennenkin. Mutta hänen mielestä sellaista vikaa ei voi olla ja valehtelen hänelle suut ja silmät täyteen. Olen paskan puhuja johon hän ei aio enää ikinä ottaa yhteyttä.
Minä en valehdellut SANAAKAAN ja tuo reaktio oli mielestäni aivan liikaa. Ihmettelen itsekin suuresti tuota vikaa mutta sellainen nyt vain on.
Suhteestamme sen verran että emme asu tällä hetkellä yhdessä, viime yön olin hänen luona ja viimeksi näimme tänä aamyna. Mitä mieltä olette, olenko tehnyt niin paljon pahaa että ansaitsin nuo haukut?
Kommentit (38)
Jos mies on noin epävarama, voi paljastua mustasukkaiseksi kontrollifriikiksi myöhemmin.
Itselläni muuten ollut puhelimessa samaa vikaa kuin sinulla, vaihdoin luuria ja toimii : )
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:34"]Jos mies on noin epävarama, voi paljastua mustasukkaiseksi kontrollifriikiksi myöhemmin.
Itselläni muuten ollut puhelimessa samaa vikaa kuin sinulla, vaihdoin luuria ja toimii : )
[/quote]
Kappas, en vissii ollukkaa ite keksiny tuota vikaa kun muillakin on ollut:) pitääpä näyttää tuo miehelle... soitti muuten äskön ja vittuili:)
Joo sama vika mun Lumiassa. huomaan vasta kun itse yritän soittaa eikä yhdistä.. Todella ärsyttävää.
Herranjestas! Puhelin aiheuttaa tuollaisen sopan ja et vieläkään edes uusi sitä?!
Älä korjaa pelkästään seurauksia koska niitä tulee riittämään ellet ratkaise itse ongelmaa.
Uusi joku parin kympin puhelin niin säästyy tuollaisilta. Nykysuomi on niin teknologinen että ei itselleni tuollaiset selittelyt menisi helposti läpi (ainakaan pitkään, tapauksesta toki riippuen).
Toi tuntuu olevan aika yleinen ongelma nykyään puhelimessa. Miehellä samantyyppinen ongelma oman puhelimensa kanssa, sillä tosin menee niinpäin, että itse saa soitettua ulos, mutta hänelle ei tule puhelut läpi ja tuo ulospäin soittaminen yleensä korjaa ongelman. Joskus testattiin kotona, yritin ensin soittaa hänelle, mutta mulle kuuluu vain ei saada yhteyttä ja miehen puhelimessa ei näy mitään. Myöskään tekstarit eivät välttämättä tule perille. Mutta sitten kun itse soitti minulle, se meni läpi ja sen jälkeen myös minun suunnasta tuleva puhelu toimi.
Ärsyttävä ongelma kyllä, etenkin kun on juuri sellainen, ettei sitä heti huomaa, pitää aina muistaa epäillä. Muuten näyttää vaan siltä, ettei kukaan ole yrittänytkään tavoitella.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:18"]
Kyllä anteeksipyyntöä pdotankin... aika kohtuutonta oli tuo haukkuminen :( paska mieli tuli... -ap
[/quote]
Anteeksipyyntöä tuskin tulet saamaan kun sinuun ei saa yhteyttä...
26. Jatkaa luettuaan 25. kommentin, meillä miehellä ihan uusi puhelin, vain muutaman kuukauden vanha. Ja sanon myös, että ongelma on mustasukkainen, neuroottinen ja kontrolloiva mies, jolla on luottamuspula. Ei puhelin. Uusi puhelin ei tätä ongelmaa paranna, uusi mies ehkä.
Muuten olen samalla kannalla edellisten kanssa, mies saa kyllä lepytellä sut kunhan on itse rauhoittunut.
Mut mun isällä oli kans tommonen ongelma Samsung Galaxy S3:ssa, se siis meni tilaan jossa sille soittaessa puhelin hälyytti kyllä soittajalla mut isän puhelin ei reagoinu mitenkään. En tiedä miten tekstiviestit... Ja ongelman huomasi sit ku yritti ite soittaa sillä, se ei alkanu ollekkaan tuuttaamaan. Siihen vissiin palautettiin tehdasasetukset ja sittemmin ei tuota vikaa ole ollut.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:17"]Muuten olen samalla kannalla edellisten kanssa, mies saa kyllä lepytellä sut kunhan on itse rauhoittunut.
Mut mun isällä oli kans tommonen ongelma Samsung Galaxy S3:ssa, se siis meni tilaan jossa sille soittaessa puhelin hälyytti kyllä soittajalla mut isän puhelin ei reagoinu mitenkään. En tiedä miten tekstiviestit... Ja ongelman huomasi sit ku yritti ite soittaa sillä, se ei alkanu ollekkaan tuuttaamaan. Siihen vissiin palautettiin tehdasasetukset ja sittemmin ei tuota vikaa ole ollut.
[/quote] Kokeilen heti tuota tehdasasetusten palauttamista JOS auttaisi! -ap
Mies on kohtuuton, itse asiassa ihan idiootti. Älä ala leputtelemään, itse mies on tuon aiheuttanut. Parempi sulla olisi ilman tuollaista. Ja eikö mies tiedä että tuo on nykyisin ihan yleistä puhelimissa. Niistä pitää säännöllisesti katkaista virta jotta toimivat. Ainakin windows- ja android-puhelimissa näin.
Joo kyllä se mies saa tämän nyt korjata... -ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:09"]Minkäs firman liittymä sulla on?
[/quote] dna
dr phil sanoi että vihainen ja hyökkäävä ihminen on yleensä pohjimmiltaan peloissaan. keskustelkaa.
p.s. mulla sama vika, puhelin kävi huollossa, ei löytynyt vikaa mutta tekivät jonkun ohjelmistopäivityksen, yhden kerran on sen jälkeen temppuillut, muutoin toiminut.
Olen paskan puhuja johon hän ei aio enää ikinä ottaa yhteyttä.
Miehesi kuulostaa aggressiiviselta, vainoharhaiselta sekopäältä. Se ei haittaa, koska nythän pääsit eroon hänestä. Parasta kun avaat vissyn ja istut rauhassa parvekkeelle nauttimaan kesäillasta.
Paisteleeko siellä aurinko?
Hah kyllä paistaa mutta parveketta en omista :D jospa tuo terassi käy?
Terassi käy hyvin, terassilla minäkin tässä. Oletko sienessä vielä käynyt? Aattelin huomenna käydä katsomassa lähimetsässä olisiko jo herkkutatteja.
Älä provosoidu miehen hölmöilyistä, ap. Ota iisisti vaan.
2
No miten saan hänet leppymään ja tajuamaan että en valehdellut?
Erittäin viisas ratkaisu, että ette asu yhdessä.