Työkkäri laittoi työtarjouksen PESULAAN, eli siis mun pitäisi sinne nyt tehdä joku työhakemus
Mitä itse tekisit tässä tilanteessa? Eihän tuollainen työ pesulassa ole mistään kotoisin. Alhaisimman statuksen alhaisimmin palkattua työtä...
Kaikkea ne keksii
Kommentit (27)
Narulla oikea käsi koukkuun olkapäätä vasten ja piilottaa narun paidan sisään. Kivi oikeaan kenkään ja oliivi kielen alle jos joudut haastatteluun. näyttää siltä että kärsit vakavasta toispuoleisesta aivosairaudesta ja pääset pälkähästä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin pesettämässä mattoja pesulassa ja seurasin siinä odotellessani kun nuori mies viikkasi jotain pellavaisen näköisiä liinoja tai pitkiä verhoja. Hienosti sujui, en varmaan itse osaisi niin hyvin. Kauniita siistejä pinkkoja teki, ja niin että niihin tuskin jää isommalti laskoksia.
Ei tää nyt varmaan liity ap:n aloitukseen, mutta tuli mieleen vain aiheesta. Kaikki työt vaatii omanlaistaan osaamista. Jotkut oppii, ne jotka ei tahdo eivätkä pidä työstään tuskin oppivat.
Niin, palkkaisin sen pojan kyllä muihinkin hommiin kun hänellä oli oikeanlainen asenne työhön.
Sellaisilla, joita pystyy gusettamaan, eikä ole mitään kokemusta tai tietämystä mistään, heillä on AINA OIKEA ASENNE JOPA ETUKÄTEEN.
Vierailija kirjoitti:
Työn teko on ihmiselle terveellistä. Eli ap, jos haluat päästä negatiivisesti ajattelusta ja itsesi vähättelystä eroon, hae paikkaa ja yritä saada se. Olen asiantuntijatyössä, mutta olen tehnyt monia erilaisia töitä elämäni aikana. Mikään työ ei ole ollut opettamatta mulle jotain.
Öhö-öhö!
Työnteko pesulassa on aivan rehellistä työtä. Siitä saa TES:n mukaisen palkan
Ap on pelkkä kokoomustrolli, ja valitettavasti sinunlaiset uskovat näitä juttuja, joissa työttömistä pyritään tekemään laiskoja loisia.