Olen työvalmennuksessa etänä ja voin sanoa, että todellakin olisin mielummin vaikka ruumiinpesijä…
Tämä on ihan hirveää. Onko tästä oikeasti mitään hyötyä? Kaikki vähänkin järjissään olevat tietävät nämä jutut.
Kommentit (7)
Mikä siinä on niin hirveää?
Olen itsekin, 15 minuutin höpöttelyt Teamsissa aamuisin. Ja sitten jotain pientä tehtävää.
Ei paha, kun saa vielä sen matkakorvauksenkin.
Minäkin olin, tylsää ja turhaahan se oli mutta saipa helposti sen 9e lisää per päivä sillä että kuunteli jotain luennointia liikunnan terveellisyydestä tai cv:n tekemisestä.
Työvalmennukseen joutuville kerrotaan, että palvelun tarkoituksena on parantaa asiakkaan työllistymismahdollisuuksia ja elämänhallintaa. Todellisuudessa se ei paranna mitään, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä ja varma bisnes niille, jotka tätä "työvalmennusta" järjestävät, mutta en ole kuullut, että niistä olisi ollut hyötyä muille.
Kokoomustaustaiset firmat rahastamassa työttömillä. Se on hyvää bisnestä kun valtio maksaa. Työttömille nuo kurssit ovat täysin hyödyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä ja varma bisnes niille, jotka tätä "työvalmennusta" järjestävät, mutta en ole kuullut, että niistä olisi ollut hyötyä muille.
Kokoomustaustaiset firmat rahastamassa työttömillä. Se on hyvää bisnestä kun valtio maksaa. Työttömille nuo kurssit ovat täysin hyödyttömiä.
Ainakin täällä Tampereella ne ovat demaritaustaisia. Muun muassa Tampereen työvalmennussäätiö Sykkeen toiminnanjohtajana on SDP Tampereen kunnallisjärjestön puheenjohtaja. Ollut sitä jo vuodesta 2018. Siinä on demarit järjestäneet jäsenelleen kivan "palkkioviran" eli suojatyöpaikan. Myös senioritaloja hallinnoivan yhdistyksen toiminnanjohtajana on demari.