Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, toimitusjohtaja tai toimitusjohtajan läheinen! Onko firma vain niin hyvä kuin sen CEO?

Vierailija
13.07.2021 |

Pitääkö paikkansa, että yrityksen toimitusjohtajan toiminta, johtamistaidot ja muu vastuunkanto on yrityksen hyvinvoinnin todellinen mittari?

Oletko mielestäsi itse onnistunut? Korreloiko taitosi toimitusjohtajana bisnesmenestyksen kanssa?

Tai osaatko TJ:n läheisenä ottaa kantaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko merittävä tekijä sanoisin, mutta CEO on vain hallituksen juoksupoika. Paska hallitus = paska firma. Ei siinä kukaan ihmeisiin pysty jos ylhäällä tehdään toistuvasti huonoja päätöksiä. Toki huono CEO voi myös pilata paljon molempiin suuntiin.

Enkä siis tunne toimareita mutta eikös tämä ole aika itsestään selvää ja näkyvää jos yhtään on työelämässä ja seuraa markkinoita?

Vierailija
2/5 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu täysin minkä kokoinen yritys on kyseessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, ainakin se ceo kenet minä tunnen ei tee yrityksestään parempaa. Työmäärä ehkä noin 1/5 vrt normaaliin kokopäivätyöhön ja senkin ajan yleensä riitelee työntekijöidensä kanssa.

Vierailija
4/5 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja ei ole suoranainen korrelaatio yhtiön menestykseen, yhtiön epäonnistumiseen hän ON suora korrelaatio.

Vierailija
5/5 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh, ainakin se ceo kenet minä tunnen ei tee yrityksestään parempaa. Työmäärä ehkä noin 1/5 vrt normaaliin kokopäivätyöhön ja senkin ajan yleensä riitelee työntekijöidensä kanssa.

Taidetaan tuntea sama toimari.

Järkyttävää riitelyä ja todella vajaat johtamistaidot. On niin auktoriteettia, mutta todellisuudessa häntä ei kunnioiteta.

Käy töissä kun jaksaa. Eikä yleensä jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan