Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah! Taitaa olla AV-mode se sivusuhde, joka teki abortin

Vierailija
15.07.2014 |

kun vaimon ketju poistui heti :) Ai vitsi kuolen naunruun! :D :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjoittamassa ap sulle siihen edelliseen ketjuun, että teit ihan oikein, niin minäkin olisin tehnyt jos olisin keksinyt noin hyvän juonen! :)

Vierailija
2/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin suuresti sosiaalisista tai "sosiaalisista" syistä tehtyjä abortteja. En ymmärrä ajattelutapaa jonka mukaan lapsen saisi tappaa vain siksi koska ei pysty huolehtimaan siitä. Samalla logiikallahan voisi tappaa myös vastasyntyneen kuten se Oulun pakastinmamma teki tai vaikka hylätä vastasyntyneen roskikseen niin kuin jossain Intiassa "koska äiti ei halua lasta". Adoptio on helvetin vaikea ratkaisu mutta aborttia paljon paljon paljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:28"]

Olin kirjoittamassa ap sulle siihen edelliseen ketjuun, että teit ihan oikein, niin minäkin olisin tehnyt jos olisin keksinyt noin hyvän juonen! :)

[/quote]

tietenkään siihen juoneen ei kuulunut abortti eikä tuo lapsettomuus mutta en osaa tuntea surua siitä, oikeastaan fiilis on että "paha saa palkkansa" vaikka järjellä ajateltuna aika iso palkka..

ap ( sen toisen ketjun)

Vierailija
4/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin just samaa. Sen verran liukkaasti hävisi ketju. No, saivatpa petturit ansionsa mukaan :D

Vierailija
5/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan varmaan ikuiset bannit mutta ei sen poistetun ketjun ap todellakaan tehnyt mitään väärin. Salarakas ryhtyi ihan itse suhteeseen varatun miehen kanssa ja teki abortin omasta vapaasta tahdostaan joten ei ap ole sen lapsen tappamisesta mitenkään vastuussa. Jos vielä syyttää ap:ta abortista niin käskisi syyttää mieluummin vaikka ex-miestä joka omalla pettämisellään pisti lapsen alulle. Toivottavasti kaikki järjestyy vielä parhain päin vaikka mikään ei tietenkään tuo kuollutta lasta enää takaisin.

Vierailija
6/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se sivusuhde voinut lapsen yksinkin pitää ilman miestä, jos olisi lapsen oikeasti halunnut. Nyt näköjään jhalusi vain pitääkseen miehen ja kun ei miestä saanut niin tappoi syntymättömän lapsensa....

Vierailija
7/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin mihin se ketju hävisi...

t. Sen ketjun ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan