Tuli täyteen 20v työttömyyttä.
Kommentit (27)
Mun tuttavan puoliso päihittää sut ihan heittämällä, on yli 50v ja ei ikinä ole palkkatyössä ollut. Alkuun oli ikuinen opiskelija, sittemmin työtön työnhakija :D
Pitäisi Prostituutio laillistaa niin saisit tehdä maaten töitä kun muu ei onnistu.
Et sä mitään työtä ehtisi tekemäänkään, kun tehtailet näitä aloituksia. Kaksplussalla on tavallisesti 2-5/pv ja täällä ainakin 2. Useimmat eivät ehdi töissä kirjoittelemaan AV:lle ;) Oletko jonkinlainen masokisti, kun saat usein kuraakin niskaasi. Mutta tuntuu, että sinusta tämä on hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:12"]
Mun tuttavan puoliso päihittää sut ihan heittämällä, on yli 50v ja ei ikinä ole palkkatyössä ollut. Alkuun oli ikuinen opiskelija, sittemmin työtön työnhakija :D
[/quote]
MV? Se, joka aina soittelee radioon ja hänestä oli kerran telkkariohjelmakin? On kirjoitellut tietääkseni myös tänne.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:12"]
Pitäisi Prostituutio laillistaa niin saisit tehdä maaten töitä kun muu ei onnistu.
[/quote]
eihän prostituutio ole kiellettyä höpsö
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 17:08"]
Miksei ole eläkettä määrätty? Eikö ole edes kuntouttavaa työtoimintaa tai kursseja yritetty, vai lasketko tukipaikat myös työttömyysajaksi?
[/quote]
Ei ole lääkärit suostuneet kirjoittamaan eläkepapereita. Olen tuosta tukipaikat jo laskenut pois muuten olisin ollut 23v työtön.