Hyi hitto, valion punasesta maidosta löyty jotain mustia hileitä [kuva]
Mitähän nuo on :|| Meni pottumuusi pilalle, vai söisittekö itse tuosta maidosta tehtyä muusia?
Laitan viestiä kuluttajapalveluum ja utelen mitä antavat selitykseksi
Kommentit (9)
Varmaan tuotannossa joku kone mennyt rikki, jotain muovia?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:41"]
Mitähän nuo on :|| Meni pottumuusi pilalle, vai söisittekö itse tuosta maidosta tehtyä muusia?
[/quote]Ehditkö sä laittaa sitä jo muusiin?
Hyi vitttt onneksi boikotoin Valiota jo muutenkin :)
Hyi että, en söisi! AP laita tänne vastaus valiolta kun saat sen??? Rupesi kiinnostamaan!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:43"]Varmaan tuotannossa joku kone mennyt rikki, jotain muovia?
[/quote]
Tuo on aika haurasta ja mureni helposti, tuskin muovia
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Kyllä :(
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:43"]Varmaan tuotannossa joku kone mennyt rikki, jotain muovia?
[/quote]
Tuo on aika haurasta ja mureni helposti, tuskin muovia
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Kyllä :(
NYT MENI MAIDOT SEKAISIN, kyseessä siis pirkka maito :D Sekoitin vahingossa, kun yleensä käytetään Valiota
Hyi O_o
En kyllä keksi mitä voisi olla.
Mutta valitusta kehiin!