Mafia nimeltä Lapsiperheet
Minkä vuoksi joku ryhmä, nimeltä lapsiperheet, ovat oikeutetut mellastamaan yleisissä kulkuvälineissä, ravintoloissa, kahviloissa, kaupoissa, kaduilla, toisten ihmisten kodeissa etc. Sillä mandaatilla, että on
lapsiperhe? Johtuneeko siitä, että näissä lapsiperheissa määrää 25-39v. tättähäärä-mutsi, joka on jo teini-
iässä kiljunut tahtonsa lävitse ja terrorisoinut vanhempiaan ja katsonut kaiken olevan vain häntä ja hänen tarpeitaan varten.
Sama häikäilemätön käyttäytymismalli jatkuu nyt tiikeriemon raivolla kohdistuen kaikkeen ja kaikkiin, jotka ovat esteenä oman lapsiperheen elämälle toteuttaa sitä juuri niinkuin he haluavat.
Kakarat saa kiljua, sotkea, ravata, huudella, tunkea ja olla kuin jokainen tilanne ja tila olisi vain ja ainoastaan heitä varten.
Muut kanssa ihmiset ovat riesa, vaiva, ymmärtämättömiä narsisteja, jotka eivät ymmärrä heidän oikeuksiaan ja erityisasemaansa.
Suurien ikäluokkien syntyessä ei tullut kenenkään mieleen vaatia jotain ihme oikeuksia ja huomioon ottamisia siitä hyvästä, että oli lapsiperhe. Siinä sopeuduttiin yhteiskuntaan tai sitten ei (suurin osa sopeutui). Ei tullut mieleenkään vinkua ja sättiä ihmisiä, jos puuttuivat huonokäytöksisen lapsen toimiin.
Ei olekaan tarkoitus nyyhkiä, että silloin oli kaikki paremmin diipadaapaa, mutta ihmiset tajusivat mitä on toisten huomioon ottaminen ja ihmisiksi eläminen.
Kommentit (16)
Surullinen itsensä kanssa keskustelija... mene nukkumaan, yksin.
Varmaan sillä samalla oikeudella kun noin saa toimia humalaiset opiskelijat, närkästyneet keski-ikäiset, huonoa palvelua mielestään saaneet vanhukset jne.. Miksi tämä viha kohdistuu vain lapsiperheisiin ja miksi vain lasten pitää osata käyttäytyä nyky-yhteiskunnassa jossa enenevissä määrin ihmiset kokee oikeudekseen käyttäytyä miten haluavat?
Koskaan ei ole ollut humalaisesta opiskelijasta, närkästyneistä keski-ikäisistä, vanhuksista yms. mitään haittaa tai ongelmaa, mutta ap:n kirjoituksen allekirjoitan alusta loppuun. Ja olen muuten vuosia ollut aspana, sekä tehnyt hoitoalan töitäkin, joten kaikenlaista on tullut nähtyä ja koettua. Käsittämättömiä asioita.
Hoitoalalla ei kyllä muualla kun neuvolassa voi tänä päivänä olla töissä niin ettei olis ollut vaivaa muistakin kun lapsiperheistä. Ja tämä on kokemuksen tuoma tieto! Kyllä minä kiljuvaa lasta hoidan aika paljon mieluummin kuin humalaista miestä joka joko a) puristelee tisseistä tai b) koittaa lyödä ja juosta karkuun.
Jos lapsiperhettä ärsyttävämpää vielä haetaan, niin se on sitten erityislapsen perhe. Kaikki tuet saadaan ja sekin on liian vähän ja yleensä vielä ihan paskaa palvelua.
Kukaan ei kiellä etteikö lapset aiheuttais julkisissa tiloissa meteliä ja häiriötä mutta tosissaanko joku väittää että vain lapset tekee niin? :D
Pikkulapset ja niiden perheetkö ne siellä nakkijonossakin yöllä tappelee ja mekastaa? Kummallista..
Jonkun 70-luvulla syntyneen 40-luvulla syntynyt äityli on polttanut hihansa tuosta megapitkästä ja karmeasta ketjusta...
:D
Tämä nakkijonokansa ei häiritse, sillä silloin liikkuu ainoastaan hengenheimolaisensa samoihin aikoihin.
Aivan ontuva vertaus.
Pakko on kuitenkin ihmisten matkustaa,käydä kaupoissa, kulkea kadulla etc. mliloin nämä riiviöperheet juuri mellastaa ja omii kaiken tilan mölyllään.
Nämä 40-50 luvulla syntyneet tyypit ei yleensä häiritse ja vaadi mitään erikoiskohtelua, toisin kuin nämä 70-80 luvulla syntyneet minä-minä ja meidän perhe napaansatuijottajat
Ennen vain vaadittiin edes jonkinlaista käytöstä ja toisten huomioon ottamista, nyt nekin arvot ovat aivan perseestä ja pilkan kohteita.
Huomashan sen jo skolessa. Ei tullut mieleenkään alkaa haistattelemaan maikalle, muusta isottelusta puhumattakaan. Vanhempien ihmisten kunnioituksen puutekin on osa rappiota. On vain nykyään oikeuksia ei velvollisuuksia.
Onneksi ei tarvi olla näkemässä kun näiden terroristivanhempien tenavat on äityleitä ja iskiä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 01:10"]
Nämä 40-50 luvulla syntyneet tyypit ei yleensä häiritse ja vaadi mitään erikoiskohtelua, toisin kuin nämä 70-80 luvulla syntyneet minä-minä ja meidän perhe napaansatuijottajat
Ennen vain vaadittiin edes jonkinlaista käytöstä ja toisten huomioon ottamista, nyt nekin arvot ovat aivan perseestä ja pilkan kohteita.
Huomashan sen jo skolessa. Ei tullut mieleenkään alkaa haistattelemaan maikalle, muusta isottelusta puhumattakaan. Vanhempien ihmisten kunnioituksen puutekin on osa rappiota. On vain nykyään oikeuksia ei velvollisuuksia.
Onneksi ei tarvi olla näkemässä kun näiden terroristivanhempien tenavat on äityleitä ja iskiä.
[/quote]
70-80 -luvuilla syntyneet ovat juuri nyt äityleitä ja iskiä.
T. 80-luvulla syntynyt, jonka kouluaikoina ei maikoille haistateltu
En käsitä miksi suomalaiset lapset saavat käytäytyä niin huonosti julkisilla paikoilla. Olin parisen viikkoa sitten BR-lelussa ja joku about kahdeksanvuotias tyttö puhui niin rumasti omalle äidilleen että minun leuka loksahti pois paikoiltaan. Keväällä näin kun noin viisivuotias poika roikkui metrossa jalat ilmassa yhdestä sellaisesta metron keskiosassa olevista tangosta kuin mikäkin tankotanssia, eikä äiti tietenkään sanonut mitään!
Miksi mä en koskaan tapaa näitä huonosta käyttäytyviä lapsiperheitä? Joskus näkee kiukuttelevia taaperoita ja itkeviä vauvoja. Kaikennäköisiä tallaajia sitä muuten kyllä näkee.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:53"]
Ei olekaan tarkoitus nyyhkiä, että silloin oli kaikki paremmin diipadaapaa, mutta ihmiset tajusivat mitä on toisten huomioon ottaminen ja ihmisiksi eläminen.
[/quote]
Tämä ei todellakaan rajoitu lapsiperheisiin, vaan ylipäänsä kehen vain nykyään ilman lapsiakin. Toisten huomioonottaminen on aivan tuntematon käsite, minkäänlaista käyttäytymistä tai sosiaalisia sääntöjä ei osata tai ainakaan noudateta. Sitä ei niin huomaa jos moukka kävelee itsekseen, mutta jos moukalla on mukulat mukana se helpommin näkyy ja kuuluu muillekin. Ja lapsethan oppivat vanhemmiltaan.
Näiden tenavien kielenkäyttö on suoraan verrannollinen siihen miten omat vanhemmat puhuvat ja hyväksyvät.
Jos arkikieli on veetä ja peetä,niin sitähän nämä pikku apinat matkii ja pitää kotikielenään.
Jos on normaalia huudella mitä sylki suuhun tuo, niin ei voi vaatia lapselta muuta.
Vanhempien sivistyksen taso korreloituu suoraan omissa kakaroissa.
Täysin samaa mieltä ap:n kanssa.
Taisi osua ja upota, eipä voi tähän alotukseen vastaankaa väittää. Näin se vaan todellakin on.
hyvä skrivaus, tyhjensi mussuttaja äitylit
Asiaa