Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Parhaat niksit viilentää autoa. Tuuletinta ei ole.
12.07.2021 |
Nyt olen peittänyt ikkunat kaupan imukupillisilla aurikosuojilla.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ikkunat auki ajaminen on tehokkain tapa jos ei ilmastointia ole. En ymmärrä näitä ihme "märkä rätti" -ehdotuksia ollenkaan eikä nuo ns. aurinkosuojat juurikaan viilennä autoa, auttavat lähinnä häikäisyyn. Jos ikkunat auki ajaminen aiheuttaa liikaa melua auton sisälle niin hankkii peltorit ja sekin ongelma poistuu.